#1
Nog leden die naar Project Hardcore gaan aanstaand weekend?
Ikkuhh wel..
![:hearteyes:]()
Ikkuhh wel..
Lauu zei:Gelukkig niet zeg.
knolselderij zei:Lauu zei:Gelukkig niet zeg.
want?
Lauu zei:knolselderij zei:Lauu zei:Gelukkig niet zeg.
want?
Line-up
Art of Fighters
D-Passion
Negative A
Neophyte
Nitrogenetics
Noize Suppressor
Nosferatu
Paul Elstak
The Viper
Tymon
Live: Angerfist
Live: Endymion
Live: Tha Playah
MC: Ruffian
Daarom, 13 redenen om niet te gaan.
Manonnie zei:Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.
4 Dec. Nightmare sowieso!![]()

Nightmare ook een zekertje hierManonnie zei:Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.
4 Dec. Nightmare sowieso!![]()
Lekker dicht bij huis ook, voor jou ook zie ik (als mijn topografie nog zo goed is..) (?)Olijfboompje zei:Nightmare ook een zekertje hierManonnie zei:Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.
4 Dec. Nightmare sowieso!![]()
![]()

Manonnie zei:Lekker dicht bij huis ook, voor jou ook zie ik (als mijn topografie nog zo goed is..) (?)Olijfboompje zei:Nightmare ook een zekertje hierManonnie zei:Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.
4 Dec. Nightmare sowieso!![]()
![]()
![]()
Hehe chill danManonnie zei:Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.
Manonnie zei:4 Dec. Nightmare sowieso!![]()
Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :PWappieWappie zei:Haha jij ook al met dat probleem? Als het aan mij ligt pak ik ook het liefst minimaal elke maand toch wel een feest mee, maarja degenen met wie ik altijd ga zeggen het geld beter te kunnen gebruiken.Neodar zei:Manonnie zei:4 Dec. Nightmare sowieso!![]()
Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P
Greetzzz:
NeoIn het leven moet je lol maken denk ik dan maargoed.
Project.. Was een heeeeerlijk waus feest zeg....![]()
Maar op 4 december zal het sowieso drukker zijn op de weg, en vrees ook dat er genoeg politie isOlijfboompje zei:Hehe chill danManonnie zei:Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.![]()
Snelheidslimiet?
Den snelweg is vaak leeg genoeg om er iets boven te gaan zitten![]()
Manonnie zei:Maar op 4 december zal het sowieso drukker zijn op de weg, en vrees ook dat er genoeg politie isOlijfboompje zei:Hehe chill danManonnie zei:Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.![]()
Snelheidslimiet?
Den snelweg is vaak leeg genoeg om er iets boven te gaan zitten![]()
.
Ach, weet wel dat ik die dag geen haast heb, waarschijnlijk ga ik zelf toch wel hard :P
Haha jij ook al met dat probleem? Als het aan mij ligt pak ik ook het liefst minimaal elke maand toch wel een feest mee, maarja degenen met wie ik altijd ga zeggen het geld beter te kunnen gebruiken.Neodar zei:Manonnie zei:4 Dec. Nightmare sowieso!![]()
Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P
Greetzzz:
Neo
Olijfboompje zei:Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :P
Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P
Meestal is dat bij mij![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."