Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProject Hardcore

Project Hardcore

29 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog leden die naar Project Hardcore gaan aanstaand weekend?

Ikkuhh wel.. :xtc: :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.

4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelukkig niet zeg.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
Gelukkig niet zeg.
Klik om te vergroten...

want?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
Lauu zei:
Gelukkig niet zeg.
Klik om te vergroten...

want?
Klik om te vergroten...

Line-up

Art of Fighters
D-Passion
Negative A
Neophyte
Nitrogenetics
Noize Suppressor
Nosferatu
Paul Elstak
The Viper
Tymon
Live: Angerfist
Live: Endymion
Live: Tha Playah
MC: Ruffian

Daarom, 13 redenen om niet te gaan.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
knolselderij zei:
Lauu zei:
Gelukkig niet zeg.
Klik om te vergroten...

want?
Klik om te vergroten...

Line-up

Art of Fighters
D-Passion
Negative A
Neophyte
Nitrogenetics
Noize Suppressor
Nosferatu
Paul Elstak
The Viper
Tymon
Live: Angerfist
Live: Endymion
Live: Tha Playah
MC: Ruffian

Daarom, 13 redenen om niet te gaan.
Klik om te vergroten...

nu dat ik de line up zie is die wel heel standaard idd (d-passion kan ik wel nog mee leven trouwens)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
:tearsofjoy:

'k Zag ze weer in de trein, opgefokte ventjes van 16 allemaal even kaal en 't zelfde bomberjackje en snuivend in de trein.

Woehoe!

Nog leuk gehad daar?
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manonnie zei:
Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.

4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...

maybe ill be there aswell :rock:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit feest was financieel niet haalbaar voor mijn vrienden. Ik had er graag heen gewild. Die line-up :hearteyes:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manonnie zei:
Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.

4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...
Nightmare ook een zekertje hier :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:
Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.

4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...
Nightmare ook een zekertje hier :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Lekker dicht bij huis ook, voor jou ook zie ik (als mijn topografie nog zo goed is..) (?)
:mrgreen:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Manonnie zei:
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:
Veel vrienden van me gaan erheen, helaas voor mij dit keer niet.

4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...
Nightmare ook een zekertje hier :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Lekker dicht bij huis ook, voor jou ook zie ik (als mijn topografie nog zo goed is..) (?)
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Je topografie is goed hoor :P
Klein half uurtje rijden met de auto en ik ben er :hearteyes:
Waarschijnlijk bij een maatje slapen die er 5 minuutjes of wat vanaf woont :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Manonnie zei:
Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.
Klik om te vergroten...
Hehe chill dan :)

Snelheidslimiet?
Den snelweg is vaak leeg genoeg om er iets boven te gaan zitten :tearsofjoy:
N
NeodarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manonnie zei:
4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P

Greetzzz:
Neo
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
WappieWappie zei:
Neodar zei:
Manonnie zei:
4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P

Greetzzz:
Neo
Klik om te vergroten...
Haha jij ook al met dat probleem? Als het aan mij ligt pak ik ook het liefst minimaal elke maand toch wel een feest mee, maarja degenen met wie ik altijd ga zeggen het geld beter te kunnen gebruiken. :confused: In het leven moet je lol maken denk ik dan maargoed.

Project.. Was een heeeeerlijk waus feest zeg.... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :P

Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P
Meestal is dat bij mij :tearsofjoy:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:
Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.
Klik om te vergroten...
Hehe chill dan :)

Snelheidslimiet?
Den snelweg is vaak leeg genoeg om er iets boven te gaan zitten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Maar op 4 december zal het sowieso drukker zijn op de weg, en vrees ook dat er genoeg politie is :tearsofjoy: .
Ach, weet wel dat ik die dag geen haast heb, waarschijnlijk ga ik zelf toch wel hard :P
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Manonnie zei:
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:
Oooh, dat doe je zeker goed!
Voor mij toch nog wel rond een uurtje met de trein..
Met de auto ook wel iets sneller, als we in een keer door kunnen rijden denk ik zo'n 45 minuten, als we ons netjes aan de snelheidslimiet houden tenminste :P.
Klik om te vergroten...
Hehe chill dan :)

Snelheidslimiet?
Den snelweg is vaak leeg genoeg om er iets boven te gaan zitten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Maar op 4 december zal het sowieso drukker zijn op de weg, en vrees ook dat er genoeg politie is :tearsofjoy: .
Ach, weet wel dat ik die dag geen haast heb, waarschijnlijk ga ik zelf toch wel hard :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
zo mag ik het horen :hearteyes:
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neodar zei:
Manonnie zei:
4 Dec. Nightmare sowieso! :grin:
Klik om te vergroten...

Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P

Greetzzz:
Neo
Klik om te vergroten...
Haha jij ook al met dat probleem? Als het aan mij ligt pak ik ook het liefst minimaal elke maand toch wel een feest mee, maarja degenen met wie ik altijd ga zeggen het geld beter te kunnen gebruiken. :confused: In het leven moet je lol maken denk ik dan maargoed.

Project.. Was een heeeeerlijk waus feest zeg.... :hearteyes:
N
NeodarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Olijfboompje zei:
Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :P

Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P
Meestal is dat bij mij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nieuwe mensen leren kennen doe je zoiezo op een feest. :grin: :sunglasses:

Had ook al een berichtje op PF achtergelaten wie er vanaf "Maasbree" vertrok maar heb er nog geen antwoord op gekregen. :P

Greetzzz:
Neo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."