#1
Een stel maatjes uit Limburg (daar ligt Maasbree toch?) komen naar mij toe en reizen dan verder met mij :PNeodar zei:Olijfboompje zei:Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :P
Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P
Meestal is dat bij mij![]()
Nieuwe mensen leren kennen doe je zoiezo op een feest.![]()
Alleen de heenreis (terug zal wel meevallen denk ik) is een beetje raar als je alleen gaat met event travel ofzo. (vind ik dan) :P
Had ook al een berichtje op Pf achtergelaten wie er vanaf Maasbree vertrok maar heb er nog geen antwoord op gekregen. :P
Greetzzz:
Neo
Zo kan je het ook regelen
