Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProject Hardcore

Project Hardcore

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neodar zei:
Olijfboompje zei:
Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :P

Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P
Meestal is dat bij mij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nieuwe mensen leren kennen doe je zoiezo op een feest. :grin: :sunglasses:
Alleen de heenreis (terug zal wel meevallen denk ik) is een beetje raar als je alleen gaat met event travel ofzo. (vind ik dan) :P
Had ook al een berichtje op Pf achtergelaten wie er vanaf Maasbree vertrok maar heb er nog geen antwoord op gekregen. :P

Greetzzz:
Neo
Klik om te vergroten...
Een stel maatjes uit Limburg (daar ligt Maasbree toch?) komen naar mij toe en reizen dan verder met mij :P
Zo kan je het ook regelen :smoke:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik wil altijd wel met iemand samen gaan. Kan ook wel komen omdat ik toch niet echt heel zeker ben van mezelf.
Ben klein en zie er jonger uit dan ik ben, legitimatie wordt regelmatig gevraagd en dat is dan het grootste probleem echt niet. Maar gewoon alleen in de trein zitten enzovoorts daar moet ik niet aan denken.
Ik maak het ook heel vaak mee hoor, meestal zeggen er een stuk of 20-25 Ja ik ga mee.
Uiteindelijk ga je met z'n 5-8 en, soms zelf met z'n tweeën.
N
NeodarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Olijfboompje zei:
Een stel maatjes uit Limburg (daar ligt Maasbree toch?) komen naar mij toe en reizen dan verder met mij :P
Zo kan je het ook regelen :smoke:
Klik om te vergroten...

Ja, Maasbree ligt in limburg ja. :P

Dat zou idd ook een optie zijn. :sunglasses:
Zou ik alleen contact op moeten kunnen nemen met die mensen :)

Greetzzz:
Neo
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Manonnie zei:
Nee ik wil altijd wel met iemand samen gaan. Kan ook wel komen omdat ik toch niet echt heel zeker ben van mezelf.
Ben klein en zie er jonger uit dan ik ben, legitimatie wordt regelmatig gevraagd en dat is dan het grootste probleem echt niet. Maar gewoon alleen in de trein zitten enzovoorts daar moet ik niet aan denken.
Ik maak het ook heel vaak mee hoor, meestal zeggen er een stuk of 20-25 Ja ik ga mee.
Uiteindelijk ga je met z'n 5-8 en, soms zelf met z'n tweeën.
Klik om te vergroten...
Nee, dat bedoel ik niet :P
Gewoon voor een feest naar een bepaald plekkie op de route afreizen en dan daar meeten zeg maar en dan met zijn allen naar het feest :P
Ik eindig altijd met een stuk of 20 mensen :tearsofjoy:

Ik ben een keer in de trein gaan zitten en dat was naar een maatje voor een weekendje naar Emmen (200 km rijden) daar een festival pakken, dan weer 200 km terug en een afterparty pakken tot 5 uur :tearsofjoy:
Toen weer naar huis :tearsofjoy:

Was een fijn weekend :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Olijfboompje zei:
Manonnie zei:
Nee ik wil altijd wel met iemand samen gaan. Kan ook wel komen omdat ik toch niet echt heel zeker ben van mezelf.
Ben klein en zie er jonger uit dan ik ben, legitimatie wordt regelmatig gevraagd en dat is dan het grootste probleem echt niet. Maar gewoon alleen in de trein zitten enzovoorts daar moet ik niet aan denken.
Ik maak het ook heel vaak mee hoor, meestal zeggen er een stuk of 20-25 Ja ik ga mee.
Uiteindelijk ga je met z'n 5-8 en, soms zelf met z'n tweeën.
Klik om te vergroten...
Nee, dat bedoel ik niet :P
Gewoon voor een feest naar een bepaald plekkie op de route afreizen en dan daar meeten zeg maar en dan met zijn allen naar het feest :P
Ik eindig altijd met een stuk of 20 mensen :tearsofjoy:

Ik ben een keer in de trein gaan zitten en dat was naar een maatje voor een weekendje naar Emmen (200 km rijden) daar een festival pakken, dan weer 200 km terug en een afterparty pakken tot 5 uur :tearsofjoy:
Toen weer naar huis :tearsofjoy:

Was een fijn weekend :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ja, ik snapte wel wat je bedoelde!
Maar ik bedoelde ook, ivm mijn lengte en jonger uiterlijk, vind ik het 8 keer niets om alleen te moeten reizen. Als het geen 9 keer zal zijn.
Ik eindig ook altijd met meer mensen dan dat ik kwam. Altijd al loop ik daar kom ik wel een 'oude bekende' tegen, en die is dan weer met andere mensen, hop weer nieuwe bekenden erbij haha.
Nee op een feest ben ik zeker de moeilijkste niet, ben altijd heel sociaal haha.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Manonnie zei:
Ja, ik snapte wel wat je bedoelde!
Maar ik bedoelde ook, ivm mijn lengte en jonger uiterlijk, vind ik het 8 keer niets om alleen te moeten reizen. Als het geen 9 keer zal zijn.
Ik eindig ook altijd met meer mensen dan dat ik kwam. Altijd al loop ik daar kom ik wel een 'oude bekende' tegen, en die is dan weer met andere mensen, hop weer nieuwe bekenden erbij haha.
Nee op een feest ben ik zeker de moeilijkste niet, ben altijd heel sociaal haha.
Klik om te vergroten...
Aaah oke :P
Achja, ik ben de socialiteit zelf op een feest :tearsofjoy:
Met of zonder, knallen doe je toch en dat doe je het beste als iedereen vriendjes met je is :tearsofjoy: :hearteyes:
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy: 'k Zag ze weer in de trein, opgefokte ventjes van 16 allemaal even kaal en 't zelfde bomberjackje en snuivend in de trein.
Klik om te vergroten...

Ja dat zie je wel vaker van die ventjes van net 16 die denken dat ze het helemaal zijn als ze wat poedersuiker met Cafeïne snuiven. En over een paar jaar houden ze ineens van andere muziek.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja je zou maar naar wat anders dan hardcore luisteren, dat zou erg zijn! :openmouth:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
Gelukkig niet zeg.
Klik om te vergroten...
Lauu zei:
Ja je zou maar naar wat anders dan hardcore luisteren, dat zou erg zijn! :openmouth:
Klik om te vergroten...
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wilde wel graag :grin:
alleen vorige week Euphoria gehad en zit beetje krap bij kas nu :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."