Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWobble's dubstep hoek?

Wobble's dubstep hoek?

741 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog twee van m'n all time favorites.

Eerste is de instrumentale versie, de tweede met Unkle Sam's vocals eroverheen.

Ziekie!!!!


a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Tering dat ziet er goed uit :openmouth: :grin: Welk nummer wordt er gedraaid? :grin:
Klik om te vergroten...

eerste nummer (zodra je het feestje ziet zeg maar :P ) is docter P - badman sound

en de rest moet je maar ff op youtube zelf checke staat er allemaal naast :)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha die badman sound is dope zeg. Dat wordt m'n nieuwe ringtone :sunglasses:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
is echt een vies nummer toen ik em hoorde poepte ik zowat in me broek xD
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SchilDpadDo zei:
hoe heet het origineel ook alweer?
Klik om te vergroten...

Lux Aeterna van Clint Mansell.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/he9RshNpd24&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/he9RshNpd24&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]


:hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wobble zei:
^die en dit nummer vind ik eigenlijk de enige chille tracks van skream :P

Klik om te vergroten...

Skream live is wel vet, vooral in simplon!

Bar9 is ook te vet live!!

echt gruwelijk nummer daar live
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aangezien er alleen maar ragtracks worden gepost mag dit er ook wel even tussendoor.

Burial, le big boss.
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JpVUmrk8XEM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JpVUmrk8XEM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

PURPLEPURPLEPURPLE, BRISTOL.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0bIR_YmiuVw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0bIR_YmiuVw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Zou van Myrkur sowieso deze hele set aanraden, misschien andere dubstep dan je gewend bent, maar tis prachtig: http://www.eclectro.nl/2009-04-14-myrku ... op-dubstep
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J5h72vpi9r0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/J5h72vpi9r0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Hmmm, en dan toch nog maar een ragtrackje
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AaUEKDMdFNQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AaUEKDMdFNQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]


Fuck wat hou ik van dubstep :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vg9wQ0WBBSo&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vg9wQ0WBBSo&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12

Deze en de daaraanvolgende delen :hearteyes:
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#13
SchilDpadDo zei:

Deze en de daaraanvolgende delen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://lsdb.nl/set/24085/Excision_-_Sha ... -2009.html :wink:
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#14
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DfH9q8zV_wc&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DfH9q8zV_wc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Ontdek trouwens net dit mannetje, pfoe zeg :rock: :stoned:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nieuwe nummer van borgore :rock:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
OnderDeEik zei:
SperSIZEboon zei:
krijg iedereen straks zn eigen muziekhoekje? :grin:
Klik om te vergroten...

Vrees dat er niet zoveel animo is voor een Noise ( :hearteyes: ) hoekje :(

Ohja.. omdat de soundtrack van Requiem For A Dream zo vet is
Niet geweldig.. maar kan er toch wel mee door
Klik om te vergroten...
hoe heet het origineel ook alweer?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ahh.. het bleken dus gewoon mashup's van die gast zelf te zijn.

Hier te beluisteren (Zowel DRE als Ayo): http://soundcloud.com/ghosryda

Al moet ik zeggen dat ze 'live' veel vetter klonken, maar dat zal aan de vrouwelijke vormen op de dansvloer gelegen hebben :hearteyes: :rock:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
-verkeerdje knop gedrukt-
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
Winterdip?->WinterDub :stoned:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qh4qcY9Rsdo&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qh4qcY9Rsdo&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uulpDfGIvw8&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uulpDfGIvw8&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

en dan deze
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BunrlLQ6kzE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BunrlLQ6kzE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Dubstep-Technisch niet bijster origineel maar echt een ontzettend vette remix vind ik (staan meer mooie Radiohead dubstep remixes op youtube zag ik, zeker t luisteren waard :wink: )

edit: http://www.youtube.com/watch?v=2gs0yQ-39cY vooral deze trouwens, was echt alsof ik het origineel weer voor het eerst hoorde dat gevoel. ('t origineel is nu bijna een soort carnavalskraker de band weigert het ook nog te spelen...)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
[youtube]-kE5IYNjFXQ[/youtube]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...38
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."