#1
ben zaterdag sowieso te vinden op ruigoord. donderdag stubnitz lijkt me ook wel oke ![:grin:]()
Kigh zei:Wat is dat nou voor flauw grapje, feest waar ik heen wil en dan op een donderdag...
Hebben die mensen geen werk/school ofwat?![]()
Sjeik el wa-tur-pijp zei:honingolie zei:Zaterdag 25 oktober Trance Orient Express @ Ruigoord..
![]()
Ik ben er waarschijnlijk wel.
Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..honingolie zei:Ach, je went er aan he, al die dwazen..Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..
shokora zei:Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt(ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).
Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."