Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben zaterdag sowieso te vinden op ruigoord. donderdag stubnitz lijkt me ook wel oke :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kigh zei:
Wat is dat nou voor flauw grapje, feest waar ik heen wil en dan op een donderdag...
Hebben die mensen geen werk/school ofwat? :beer:
Klik om te vergroten...

Dit feestje is alleen voor de die hards en voor de werkelozen... :P
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaa, jammergenoeg wel.
Maargoed, lot's of feesten to come he. :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
honingolie zei:
Zaterdag 25 oktober Trance Orient Express @ Ruigoord.. :rock:

Klik om te vergroten...

Ik ben er waarschijnlijk wel.
Klik om te vergroten...

Ik denk ik ook...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben alleen nog pogingen aan het doen mensen mee te slepen..Maar t wil niet echt lukken..Ga wel proberen erbij te zijn :)
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja joh gewoon gaan.. die bass galmt altijd zo lekker in de kerk.. :hearteyes:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
I'll be there :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wat een gekkenhuis (letterlijk) was het afgelopen zaterdag op ruigoord...
vond het wel leuk, maar heb het er wel weer ff gehad voor een tijdje...

mentaal is teveel ruigoord niet goed voor je :wink:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach, je went er aan he, al die dwazen.. :mrgreen: Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yeah was weer leuk idd! Wat jullie zeggen klopt wel...maar moet bekennen dat ik er de volgende keer toch weer bij ga zijn.. :P Kan het gewoon niet laten
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik baal echt dat ik er niet was zeg...wilde ook gaan, maar de mensen met wie ik zou gaan geen geld meer. had wel alleen kunnen gaan, maar vond het zo lullig dus ben maar met hun gebleven.

en jullie wrijven het nog even diep in :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind't ook jammer dat ik het laatste ruigoord feestje heb gemist, 't viel precies voor een proefwerkweek dus ik kon echt niet gaan, maarja de 15e van november ben ik er wel.. met de hele df meet er bij :grin:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://www.lvc.nl/read/concert/id/6077


29/11 Psytrance in LVC Leiden!!!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
honingolie zei:
Ach, je went er aan he, al die dwazen.. :mrgreen: Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..
Klik om te vergroten...

ja ik ga er de laatste tijd teveel naar toe... in 2 weken tijd 2 keer vind ik iets te...
Ik vond het, schrik niet, het slechtste feest ooit in ruigoord... maar dat lag onder andere aan me mindstate...

maar mede door dat feest heb ik me dit weekend extra goed vermaakt!! :hearteyes: watt een weekend, wat een familie reunie... psy/goa party in a'dam, de locatie had ff drie maanden z'n deuren dicht gehouden maar dit was een heerlijk nieuw begin! :hearteyes:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt :( (ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).

Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet iemand nog een goede goa voor aanstaande vrijdag of zaterdag?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
shokora zei:
Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt :( (ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).

Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker :)
Klik om te vergroten...

Same ben eigenlijk na solstice niet meer geweest... Misschien rond de jaarwisseling weer even voor de goede orde :grin:
C
Charlie--Lid
01-01-2024, 00:00
#18
GOA partys

waaar zijn alle goa feestjes man :confused:
ja, arc of goa & the third trip to goa bladiebla

weet iemand nog leuke goa feestjes? :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Holy shit on a stick
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
Holy shit on a stick
Klik om te vergroten...

Ja zo'n reactie had ik ook toen ik dat zag. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."