Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nathaniel zei:
Freaks of Nature was echt geweldig :hearteyes:

Graag meer info (pb) over het feestje met Anoebis als het er is. Hebben we 't bijvoorbeeld over Gent in België? (neem aan van wel..)
Klik om te vergroten...

Zeker wel :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nathaniel zei:
Freaks of Nature was echt geweldig :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Tot hoe laat was jij gebleven? Ik hielp nog mee om alle spullen naar buiten te brengen. :sunglasses:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben rond 7.15 zo'n beetje vertrokken geloof ik. Vriend waarmee ik was had zondag een afspraak dus wou een beeeeeeeeetje op tijd thuis zijn.

Ik heb wat foto's gezien van de feestelijke voortzetting buiten, zag er gezellig uit :)

12 februari weer! :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nathaniel zei:
12 februari weer! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
?? Tenminste niet op die locatie. Dit weekend moeten ze eruit. :(
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heh spijtig. Vond het een mooie locatie, geschiedenis ervan voegt ook een mooie kracht toe aan het geheel. (Al hadden sommigen mensen wel een uitleg nodig waarom ik het nou zo positief vond haha)

Heb alleen de datum doorgekregen met de toevoeging: For this special event we are planning to create a killer line up! Keep this date pinned in your agenda!!

More info soon!

Dus ehhh tja, vol verwachting klopt mijn hart :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat duurt nog wel even, komt genoeg bekijks tussendoor! :grin:
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik een website mag aanraden: 604.be
Handig om up to date te blijven qua kalender van Goa feestjes in België
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
yup daar ben ik normaal ook. :)

Agneton... :)
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lavalamp zei:
Agneton... :)
Klik om te vergroten...
:hearteyes: Ik geniet altijd massa's van Elias zijn setjes. Hij heeft me ook een keer gratis binnengekregen op een festival waar hij moest spelen, omdat we toevallig samen op de trein zaten :rock:
Misschien kunnen we elkaar dan eens fatsoenlijk ontmoeten.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blegh, heb zin in een haaaaaaaard DnB feeske, maar ben wel redelijk blut :P + Geen idee waar!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
hah, goa4life ga ik ook sowieso heen. Ze hebben m'n favorieten (electric lord en agneton) wel lekker uit elkaar gezet, de ene om 22h, de andere om 7h, spijtig zeg.

Old is gold is nog een twijfelgeval. In ieder geval zijn dat altijd wel topfeestjes
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarom zijn al die oldschool feestjes zo onappetijtelijk duur, ik word er ziek van... Wil jullie gerust meeten en lekker wat drugs gebruiken maar steeds 10-15 euro voor een GOA!?

No thanks!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beanhead zei:
waarom zijn al die oldschool feestjes zo onappetijtelijk duur, ik word er ziek van... Wil jullie gerust meeten en lekker wat drugs gebruiken maar steeds 10-15 euro voor een GOA!?

No thanks!
Klik om te vergroten...

Op zo'n ervaring plak ik persoonlijk geen prijs...

Maar ik kan begrijpen dat er zijn die dat wel doen. :)

En ik denk dat HET AAN DE WAANZINNIGE LINE-UP ligt...

Edit: Bij OIG10 bedoel ik dan.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben er klaar voor :) ik heb het vanmiddag besproken met mn vaste sparringspartner en hij had er zin in. Dus in 2011 word ik Goa ontmaagd :grin:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#15


Zaterdag a.s. 8 Januari

Wie spacet er lekker mee in de Simplon?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mwah, misschien ook wel :P.

Ohnee, maat van mij viert zijn verjaardag :tearsofjoy: !
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok... ik ben toe aan harde DnB... hit me!

iets in deze trant:
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iemand nog naar Dillinja/Kasra/BSE/Sinister Souls morgen dan in Tivoli? :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Morgenavond goa @ burgers in eindhoven
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#20

:xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."