#1
Nathaniel zei:Freaks of Nature was echt geweldig![]()
Graag meer info (pb) over het feestje met Anoebis als het er is. Hebben we 't bijvoorbeeld over Gent in België? (neem aan van wel..)
Zeker wel
Nathaniel zei:Freaks of Nature was echt geweldig![]()
Graag meer info (pb) over het feestje met Anoebis als het er is. Hebben we 't bijvoorbeeld over Gent in België? (neem aan van wel..)
Tot hoe laat was jij gebleven? Ik hielp nog mee om alle spullen naar buiten te brengen.Nathaniel zei:Freaks of Nature was echt geweldig![]()
?? Tenminste niet op die locatie. Dit weekend moeten ze eruit.Nathaniel zei:12 februari weer!![]()
Lavalamp zei:Agneton...![]()

Beanhead zei:waarom zijn al die oldschool feestjes zo onappetijtelijk duur, ik word er ziek van... Wil jullie gerust meeten en lekker wat drugs gebruiken maar steeds 10-15 euro voor een GOA!?
No thanks!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."