#1
Toen ik naar Free ging was het kaartje inderdaad niet gratis, maar werd het bedrag dat je had betaald voor je ticket omgezet naar het aantal muntjes dat je voor dat bedrag kon krijgen. Doen ze dit niet meer?
Dat was inderdaad zo, maar zou er niet van opkijken als dat ook niet meer het geval is.