Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeeting Free Festival

Meeting Free Festival

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Toen ik naar Free ging was het kaartje inderdaad niet gratis, maar werd het bedrag dat je had betaald voor je ticket omgezet naar het aantal muntjes dat je voor dat bedrag kon krijgen. Doen ze dit niet meer?
Klik om te vergroten...

Dat was inderdaad zo, maar zou er niet van opkijken als dat ook niet meer het geval is.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gabbertje zei:
De free staat voor Freestyle, free festival is een afkorting van Freestyle festival. Tenminste dit heb ik ooit ergens gelezen.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook weer wat geleerd.

Ben er wel zeker van dat je aantal jaar geleden voor Free Fest geen entree hoefde te betalen en volgens mij zijn ze kort daarna ook met het concept gekomen dat je dan wel een kaartje moest kopen, maar dat je dan bij het laten zien van je kaartje er een aantal muntjes voor terug kreeg.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pepperoni zei:
Snap ook niet waarom dat hele festival Free Festival heet want geen ene malle moer is Free!
Klik om te vergroten...
Gratis fest is tegenwoordig ook niet meer gratis!
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Peptalking zei:
Gratis fest is tegenwoordig ook niet meer gratis!
Klik om te vergroten...
gratis bestaat niet meer in nederland.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Quinn zei:
gratis bestaat niet meer in nederland.
Klik om te vergroten...
Ze zeggen voor nix gaat de zon op!
Maar vanaf volgend jaar moet je je gewoon abonnemeren op de zon!
100 euro per maand!
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pepperoni zei:
Heb ik ook weer wat geleerd.

Ben er wel zeker van dat je aantal jaar geleden voor Free Fest geen entree hoefde te betalen en volgens mij zijn ze kort daarna ook met het concept gekomen dat je dan wel een kaartje moest kopen, maar dat je dan bij het laten zien van je kaartje er een aantal muntjes voor terug kreeg.
Klik om te vergroten...
Klopt heb ook begrepen dat free festival echt gratis was, is dat nog steeds dat je muntjes inruil voor je kaartje krijgt?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, maar ik zou dr niet op rekenen.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gabbertje zei:
Klopt heb ook begrepen dat free festival echt gratis was, is dat nog steeds dat je muntjes inruil voor je kaartje krijgt?
Klik om te vergroten...
nope doen ze niet
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is bijna zover, aanstaande Zaterdag mogen we weer los gaan bij Free Festival!

Ik stel voor om om 15:30 bij de kluisjes de meeting te gaan houden, dat lijkt mij de meest logische plek. Ik zal er vanaf 15:20 staan en je kan mij herkennen aan me rode austrelian korte broek en me keta pet.

Als jullie liever een ander tijdstip willen laat het dan even weten dan pas ik het aan.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gabbertje zei:
Het is bijna zover, aanstaande Zaterdag mogen we weer los gaan bij Free Festival!

Ik stel voor om om 15:30 bij de kluisjes de meeting te gaan houden, dat lijkt mij de meest logische plek. Ik zal er vanaf 15:20 staan en je kan mij herkennen aan me rode austrelian korte broek en me keta pet.

Als jullie liever een ander tijdstip willen laat het dan even weten dan pas ik het aan.
Klik om te vergroten...
Alleen ik ga 250 MG benzofury nemen, dat is MDMA op steroids, dus hopelijk kan ik je vinden, en vind je het niet erg als ik faking hard ga. :P
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
Alleen ik ga 250 MG benzofury nemen, dat is MDMA op steroids, dus hopelijk kan ik je vinden, en vind je het niet erg als ik faking hard ga. :P
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik dat erg vinden? Hoe harder hoe beter toch? (Ik weet dat dit niet helemaal waar is maar dit is mijn mening)

Ben overigens erg benieuwd naar benzo fury wil het zelf ook een keer gebruiken, dus vind het juist leuk om je dan te spreken hahaha. Des noods stuur je me een pb waar ik jou aan kan herkennen, als ik je dan zie lopen dan zal ik je aanspreken.:wink:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gabbertje zei:
Waarom zou ik dat erg vinden? Hoe harder hoe beter toch? (Ik weet dat dit niet helemaal waar is maar dit is mijn mening)

Ben overigens erg benieuwd naar benzo fury wil het zelf ook een keer gebruiken, dus vind het juist leuk om je dan te spreken hahaha. Des noods stuur je me een pb waar ik jou aan kan herkennen, als ik je dan zie lopen dan zal ik je aanspreken.:wink:
Klik om te vergroten...
Je kan ook in die DF kik chat komen. Ik wil je ook wel mijn 06 geven voor whatsapp. Alles kan, melk kan, koffie kan. :P
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Je kan ook in die DF kik chat komen. Ik wil je ook wel mijn 06 geven voor whatsapp. Alles kan, melk kan, koffie kan. :P
Klik om te vergroten...
Ik zit al in de kik groep, heet daar net zoals hier Gabbertje alleen heb de groep gemute. Ik heb je een pb gestuurd met de 06 al kun je me niet vinden dan kun je me bellen/appen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Peptalking zei:
Ze zeggen voor nix gaat de zon op!
Maar vanaf volgend jaar moet je je gewoon abonnemeren op de zon!
100 euro per maand!
Klik om te vergroten...

Dan wil ik een weekend abbo voor 20
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan uiteindelijk toch niet gaan, had wel graag gewild. Op de grote meeting van het Forum ben ik er waarschijnlijk wel bij.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casaan zei:
Dan wil ik een weekend abbo voor 20
Klik om te vergroten...
Zodra het geld op de rekening is bij geschreven zal de zon zijn opwachting maken !
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou, we hadden gemeet hoor :grin:. Ik ging tering hard op de mdma maar we konden elkaar vinden. xD
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMAZING zei:
Nou, we hadden gemeet hoor :grin:. Ik ging tering hard op de mdma maar we konden elkaar vinden. xD
Klik om te vergroten...
Was kort maar krachtig inderdaad :grin: Wie weet dat we het volgende kunnen overdoen :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Free festival. Jammer dat de tickets niet Free zijn :tongueclosed:.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey DF!

7 Juli is het zover, dan mogen we met zen alle weer knallen op Free Festival! Nu leek het me leuk om een kleine meeting onder de geïnteresseerde leden te houden.

Zodra de plattegrond er is dan zal ik hier een plek gaan posten. En zat zelf te denken om de meeting om 16:00 of 20:00 te houden, kan nog een andere tijd worden ivb met de line up.

Dus lijkt het jou leuk om een glaasje water, biertje of wat anders te komen drinken? Laat het weten! :)

Gr

Gabbertje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."