#1
Hey DF!
7 Juli is het zover, dan mogen we met zen alle weer knallen op Free Festival! Nu leek het me leuk om een kleine meeting onder de geïnteresseerde leden te houden.
Zodra de plattegrond er is dan zal ik hier een plek gaan posten. En zat zelf te denken om de meeting om 16:00 of 20:00 te houden, kan nog een andere tijd worden ivb met de line up.
Dus lijkt het jou leuk om een glaasje water, biertje of wat anders te komen drinken? Laat het weten!![:)]()
Gr
Gabbertje
7 Juli is het zover, dan mogen we met zen alle weer knallen op Free Festival! Nu leek het me leuk om een kleine meeting onder de geïnteresseerde leden te houden.
Zodra de plattegrond er is dan zal ik hier een plek gaan posten. En zat zelf te denken om de meeting om 16:00 of 20:00 te houden, kan nog een andere tijd worden ivb met de line up.
Dus lijkt het jou leuk om een glaasje water, biertje of wat anders te komen drinken? Laat het weten!
Gr
Gabbertje