Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThuishaven

Thuishaven

49 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Do: genieten van speedy j’s beuktechno

Don’t: overpriced lachgas kopen, heen gaan als je ouder dan 30 bent (het is net een kinderfeestje daar).
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prison zei:
Do: genieten van speedy j’s beuktechno

Don’t: overpriced lachgas kopen, heen gaan als je ouder dan 30 bent (het is net een kinderfeestje daar).
Klik om te vergroten...

Dank dank, gelukkig zelf ook nog een ‘jonge god’ :wink:
Ja speedy J echt enorm zin in
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Krullen zei:
Dank dank, gelukkig zelf ook nog een ‘jonge god’ :wink:
Ja speedy J echt enorm zin in
Klik om te vergroten...

Trek je ook niet te veel aan van mijn gemekker. Gewoon heen gaan en plezier maken. Denk niet dat er echt bepaalde do’s zijn. Je vermaakt je wel!
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon plezier hebben en de tent afbreken denk ik.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prison zei:
Do: genieten van speedy j’s beuktechno

Don’t: overpriced lachgas kopen, heen gaan als je ouder dan 30 bent (het is net een kinderfeestje daar).
Klik om te vergroten...

Kom al sinds ze op de oude locatie zitten.
Komen echt leuke meiden daar en we gaan daar heen met een groep van wel 30 mensen.

Super gezellig daar Prison weet niet waar hij het over heeft..
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden.
Laat na dit evenement wel weer van me horen!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rebell zei:
Kom al sinds ze op de oude locatie zitten.
Komen echt leuke meiden daar en we gaan daar heen met een groep van wel 30 mensen.

Super gezellig daar Prison weet niet waar hij het over heeft..
Klik om te vergroten...

Ben jij iemand die een feest beoordeeld op de factor: leuke meiden?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Krullen zei:
Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden.
Laat na dit evenement wel weer van me horen!
Klik om te vergroten...

Ik wacht nog ff tot de zon er is :sunface:
Have fun!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Krullen zei:
Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden.
Laat na dit evenement wel weer van me horen!
Klik om te vergroten...

Wat vond je er van?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Krullen wij geven ook een paar leuke indoor feestjes in Amsterdam in de grootste clubs maar ook de raves in de tunnels. ik zal je een link sturen via pb kan je kijken of het jou ding is. Is de zelfde scene.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel gaaf Rebell, misschien misverstand maar ga aankomende zondag :)
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die tunnel raves lijken me perfect, zeker als de temperatuur iets aangenamer is
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze zomer hebben we een paar die zijn echt het leukst.

Zal die link ook nog sturen.
L
LagerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben er zo’n 5 keer geweest nu en is echt een hele leuke locatie. Pas wel op met het meenemen van drugs want de keren dat ik er geweest ben kijken ze daar heel streng naar, zelfs als je al binnen bent.

Ik werd zelf ook een keer met een vriend meegenomen door de bewakers, omdat een bewaker achter ons een zakje vond toen ze met een zaklamp achter ons kwamen kijken.

Maar have fun!
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thuishaven veel goede dj's veel mooie mensen en gezellige sfeer! :heartsuit:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lager zei:
Ben er zo’n 5 keer geweest nu en is echt een hele leuke locatie. Pas wel op met het meenemen van drugs want de keren dat ik er geweest ben kijken ze daar heel streng naar, zelfs als je al binnen bent.

Ik werd zelf ook een keer met een vriend meegenomen door de bewakers, omdat een bewaker achter ons een zakje vond toen ze met een zaklamp achter ons kwamen kijken.

Maar have fun!
Klik om te vergroten...

Thanks voor de tip! Ja drugs gaan we zeker gebruiken, dixi’s its gonna be :)

Nog heel even, kan nu echt niet meer wachten
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Krullen zei:
Thanks voor de tip! Ja drugs gaan we zeker gebruiken, dixi’s its gonna be :)
Klik om te vergroten...

Ohhh nee dat is verschikkelijk boven de dikke drollen en mdma plasjes :kots:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jen zei:
Ohhh nee dat is verschikkelijk boven de dikke drollen en mdma plasjes :kots:
Klik om te vergroten...
Zal helaas wel moeten :xtc::rolleyes:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou gister dagje thuishaven gehad, laat ik eerst beginnen met wat een te gekke locatie.
Controle was zeer goed, misschien soms wel een beetje te veel met security in burger.
Hele relaxte mensen leren kennen, hiernaast ook nog een stuk of 30 bekenden waar we een flinke tijd mee hebben staan feesten. Wat wel heel erg fijn is op thuishaven, is dat er gratis drinkwater te krijgen is.

Eenmaal aangekomen gelijk aan de XTC gegaan, wel de dixies in ivm strenge controle op het terrein zelf. (dixies heel smerig, om het uur/ 5 kwartier terug naar de dixies om een kwartje bij te nemen, lag net aan hoe lekker ik ging)
In de loods heerlijk stampen, hierna hebben wij de avond afgesloten in de hoofdtent met een flinke groep bekenden.
In de loods en hoofdtent een hoop nieuwe mensen leren kennen die je aanspraken omdat je zo lekker ging.

Rond een uurtje of 5 een ballontje gedaan onder invloed van X, nou dat is me toch een ervaring.
Heb eerder dronken, stoned en nuchter lachgas gebruikt. Maar onder invloed van X is dit echt bizar gaaf.
Schrok er zelfs een beetje van, zo overweldigend.

In de loods super relaxte gasten tegengekomen, hadden brillen mee waardoor je alles in het 6-voudige zag.
Heel relaxed met deze gasten staan babbelen en chillen.

Verder heel fijn feest, nu lekker uitrusten en van de zomer ben ik hier heel wat vaker te vinden.
Dit ook zonder drugs te gebruiken!

p.s. heel positief verrast dat ik meerdere malen heb kunnen plassen tussendoor

Groetjes,
Krullen
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi hoi!

Ben ik weer, me keurig aan de 3+ maanden regel gehouden en dan is het volgende week zondag weer tijd om te feesten!

Dit keer gaan we met een flinke groep naar thuishaven (speedy J).
Ik ben dus nog nooit op thuishaven geweest en maten van mij ook niet, hier hadden wij dus een vraag:
Zijn er do's en don'ts op thuishaven, natuurlijk het liefst horen we de positieve verhalen en tips om echt te doen.

Met vriendelijke groet,
Krullen en kompanen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."