Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThuishaven

Thuishaven

49 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jen zei:
Nee kinderfeestje en foute gasten dat was je sterktste tekst.. Als je echt wat argumenten had kon ik je wel serieus nemen..
Klik om te vergroten...

Ja ik ben ook in de war wat was het nou een kinder feestje of een fouten gasten festival..
Oh nee laat maar ik weet al wie in de war is :wink:
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben er 1x geweest mooi gehad toen, gezellige sfeer en goeie locatie om ff hard te feesten. Drugs gebruiken kon toen mooi op de dixis weet niet of die er nu nog staan zoals toen.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuishaven veel goede dj's veel mooie mensen en gezellige sfeer! :heartsuit:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lager zei:
Ben er zo’n 5 keer geweest nu en is echt een hele leuke locatie. Pas wel op met het meenemen van drugs want de keren dat ik er geweest ben kijken ze daar heel streng naar, zelfs als je al binnen bent.

Ik werd zelf ook een keer met een vriend meegenomen door de bewakers, omdat een bewaker achter ons een zakje vond toen ze met een zaklamp achter ons kwamen kijken.

Maar have fun!
Klik om te vergroten...

Thanks voor de tip! Ja drugs gaan we zeker gebruiken, dixi’s its gonna be :)

Nog heel even, kan nu echt niet meer wachten
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Krullen zei:
Thanks voor de tip! Ja drugs gaan we zeker gebruiken, dixi’s its gonna be :)
Klik om te vergroten...

Ohhh nee dat is verschikkelijk boven de dikke drollen en mdma plasjes :kots:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jen zei:
Ohhh nee dat is verschikkelijk boven de dikke drollen en mdma plasjes :kots:
Klik om te vergroten...
Zal helaas wel moeten :xtc::rolleyes:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou gister dagje thuishaven gehad, laat ik eerst beginnen met wat een te gekke locatie.
Controle was zeer goed, misschien soms wel een beetje te veel met security in burger.
Hele relaxte mensen leren kennen, hiernaast ook nog een stuk of 30 bekenden waar we een flinke tijd mee hebben staan feesten. Wat wel heel erg fijn is op thuishaven, is dat er gratis drinkwater te krijgen is.

Eenmaal aangekomen gelijk aan de XTC gegaan, wel de dixies in ivm strenge controle op het terrein zelf. (dixies heel smerig, om het uur/ 5 kwartier terug naar de dixies om een kwartje bij te nemen, lag net aan hoe lekker ik ging)
In de loods heerlijk stampen, hierna hebben wij de avond afgesloten in de hoofdtent met een flinke groep bekenden.
In de loods en hoofdtent een hoop nieuwe mensen leren kennen die je aanspraken omdat je zo lekker ging.

Rond een uurtje of 5 een ballontje gedaan onder invloed van X, nou dat is me toch een ervaring.
Heb eerder dronken, stoned en nuchter lachgas gebruikt. Maar onder invloed van X is dit echt bizar gaaf.
Schrok er zelfs een beetje van, zo overweldigend.

In de loods super relaxte gasten tegengekomen, hadden brillen mee waardoor je alles in het 6-voudige zag.
Heel relaxed met deze gasten staan babbelen en chillen.

Verder heel fijn feest, nu lekker uitrusten en van de zomer ben ik hier heel wat vaker te vinden.
Dit ook zonder drugs te gebruiken!

p.s. heel positief verrast dat ik meerdere malen heb kunnen plassen tussendoor

Groetjes,
Krullen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Krullen
Ik dacht dat gratis drinkwater inmiddels een verplichting is op parties?
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@Krullen
Ik dacht dat gratis drinkwater inmiddels een verplichting is op parties?
Klik om te vergroten...
Op een hoop feesten is dit misschien bij de EHBO wel te verkrijgen, maar niet zo openbaar
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Liep er security in burger rond? Wat kinderachtig zeg.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Prison zei:
Liep er security in burger rond? Wat kinderachtig zeg.
Klik om te vergroten...
Yess, in onder andere spijkerjasjes en dan wel oortjes in. Dus tussendoor snoepen leek me geen slim idee :wave:
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey ja de Circus tent heeft een leuke sfeer hé!
Ga binnenkort daar ook weer even een feestje pakken

Ik ben zo sneekie dat ik overal snoep op het juiste moment :innocent:
Maar je moet doen wat goed voelt voor jezelf :handok2:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Krullen zei:
Yess, in onder andere spijkerjasjes en dan wel oortjes in. Dus tussendoor snoepen leek me geen slim idee :wave:
Klik om te vergroten...

Nee, zou ik zeker niet doen. Helemaal als je al onder invloed bent dan is het risico inschatten aardig lastig.
Als er beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij wel een reden om niet naar zo’n feest te gaan.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prison zei:
Nee, zou ik zeker niet doen. Helemaal als je al onder invloed bent dan is het risico inschatten aardig lastig.
Als er beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij wel een reden om niet naar zo’n feest te gaan.
Klik om te vergroten...

Ja het heeft me de plezier niet echt ontnomen, sta bij thuishaven niet uren te wachten voor een dixie. Dus dit ja lastig als je andere drugs wil gebruiken waar je continu voor moet bijnemen, maar op de xtc lukt het prima.

Vooral de sfeer deed me echt enorm goed, ben hier in de zomer vaak te vinden!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
Krullen zei:
Vooral de sfeer deed me echt enorm goed, ben hier in de zomer vaak te vinden!
Klik om te vergroten...

Ik ook denk vanaf de lente!

Tja als je niet meer naar een feest wilt gaan omdat de beveiliging goed geregeld is dan moet je ook thuis blijven en maar nergens meer heen gaan.
Beveiliging op elk festival in Amsterdam is goed geregeld.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rebell zei:
Ik ook denk vanaf de lente!

Tja als je niet meer naar een feest wilt gaan omdat de beveiliging goed geregeld is dan moet je ook thuis blijven en maar nergens meer heen gaan.
Beveiliging op elk festival in Amsterdam is goed geregeld.
Klik om te vergroten...

Als de beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij een indicatie dat er iets niet goed is.

1. De organisatie wil drugsgebruik zo veel mogelijk minimaliseren en mensen er uit trappen (organiseer dan geen techno feest en verkoop dan geen ballonnen)
2. Er loopt fout publiek rond waardoor het nodig is dan beveiligers in burger gaan.

Voor mij zijn beide redenen genoeg om hier niet meer heen te gaan.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Prison zei:
Als de beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij een indicatie dat er iets niet goed is.

1. De organisatie wil drugsgebruik zo veel mogelijk minimaliseren en mensen er uit trappen (organiseer dan geen techno feest en verkoop dan geen ballonnen)
2. Er loopt fout publiek rond waardoor het nodig is dan beveiligers in burger gaan.

Voor mij zijn beide redenen genoeg om hier niet meer heen te gaan.
Klik om te vergroten...


Dit was al in de sporthallen zuid zo in de jaren '90 zo.
Organisaties hebben de verantwoordelijkheid om aan de gemeente te laten zien dat ze er alles aan doen om drugs buiten de deur te houden.
Het is gewoon een spelletje.
Anders kunnen ze deuren zo moeten sluiten!
En verliezen ze hun vergunning!
Dat heeft niks met foute gasten te maken man.
Mijn oom had een eigen club ik weet precies hoe dit allemaal werkt.
Iedereen is wappie bij thuishaven en iedereen weet het.
Wij doen het ook feesten organiseren en spuiten ballonnetjes.
Dit heeft gewoon allemaal te maken met vergunningen.
Zoals ik al eerder zei in deze post.

Rebell zei:
Super gezellig daar Prison weet niet waar hij het over heeft..
Klik om te vergroten...

Echt prison :tearsofjoy::sob:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rebell zei:
Dit was al in de sporthallen zuid zo in de jaren '90 zo.
Organisaties hebben de verantwoordelijkheid om aan de gemeente te laten zien dat ze er alles aan doen om drugs buiten de deur te houden.
Het is gewoon een spelletje.
Anders kunnen ze deuren zo moeten sluiten!
En verliezen ze hun vergunning!
Dat heeft niks met foute gasten te maken man.
Mijn oom had een eigen club ik weet precies hoe dit allemaal werkt.
Iedereen is wappie bij thuishaven en iedereen weet het.
Wij doen het ook feesten organiseren en spuiten ballonnetjes.
Dit heeft gewoon allemaal te maken met vergunningen.
Zoals ik al eerder zei in deze post.



Echt prison :tearsofjoy::sob:
Klik om te vergroten...

Bij een bepaalde type feesten gebeurt dit inderdaad. Bij de raves waar ik heen ga niet. En volgens een vergunning hoef je echt geen beveiliging in burger in te zetten.

Jammer dat je het persoonlijk moet maken in je laatste regel.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk zelf dat als je wekelijks dit soort feesten geeft, je wel te maken krijgt met strenge controle van gemeentes. Dit ook omdat de politiek zich flink aan t bemoeien is met drugsgebruik.

Kan natuurlijk niet ruiken wat hun motivatie is, maar dit lijkt me een reeele reden
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natuurliijk is overal zo!
Drugsgebruik is bij alle feestjes wel bekend.
Is overal zo maar sommige weten dat gewoon niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."