Dit was al in de sporthallen zuid zo in de jaren '90 zo.
Organisaties hebben de verantwoordelijkheid om aan de gemeente te laten zien dat ze er alles aan doen om drugs buiten de deur te houden.
Het is gewoon een spelletje.
Anders kunnen ze deuren zo moeten sluiten!
En verliezen ze hun vergunning!
Dat heeft niks met foute gasten te maken man.
Mijn oom had een eigen club ik weet precies hoe dit allemaal werkt.
Iedereen is wappie bij thuishaven en iedereen weet het.
Wij doen het ook feesten organiseren en spuiten ballonnetjes.
Dit heeft gewoon allemaal te maken met vergunningen.
Zoals ik al eerder zei in deze post.
Echt prison
![:tearsofjoy:]()