Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThuishaven

Thuishaven

49 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Prison zei:
geen argumenten meer en dan wat irrelevante zaken erbij gooien en zeggen: ik doe niet meer mee.
Klik om te vergroten...

Ik heb alleen maar argumenten gelezen van @Rebell en niet van jou thuishaven is een uniek concept zoals hij zegt kijk maar eens op google en overal
Foute gasten op thuishaven hihi :joycat:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jen zei:
Ik heb alleen maar argumenten gelezen van @Rebell en niet van jou thuishaven is een uniek concept zoals hij zegt kijk maar eens op google en overal
Foute gasten op thuishaven hihi :joycat:
Klik om te vergroten...

Wat jij argumenten noemt is in mijn ogen wat geraaskal over: ‘wij organiseren feesten in tunnels en gaan met groepen naar feesten aan de GHB, keta en mdma’, ‘thuishaven kost 7,50 en is altijd open met mooi weer’ en iets over bubbling en R&B.

Vrij irrelevant, maar jullie praten elkaar toch overal na dus je reactie is weinig verrassend.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeg, wie gaat er eigenlijk komende zaterdag?

48391237_2126222484106956_235947365595348992_n.jpg
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
MacLeod zei:
Zeg, wie gaat er eigenlijk komende zaterdag?
Klik om te vergroten...

Mij nog iets te koud voor thuishaven.
Las al wel dat de lente bijna was begonnen goed nieuws!
Hopelijk komt Bauhauz weer met een verassings feest de eerste lente dag.
Dat is altijd zo leuk.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prison zei:
Wat jij argumenten noemt is in mijn ogen wat geraaskal over: ‘wij organiseren feesten in tunnels en gaan met groepen naar feesten aan de GHB, keta en mdma’, ‘thuishaven kost 7,50 en is altijd open met mo
Klik om te vergroten...

Nee kinderfeestje en foute gasten dat was je sterktste tekst.. Als je echt wat argumenten had kon ik je wel serieus nemen..
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jen zei:
Nee kinderfeestje en foute gasten dat was je sterktste tekst.. Als je echt wat argumenten had kon ik je wel serieus nemen..
Klik om te vergroten...

Ja ik ben ook in de war wat was het nou een kinder feestje of een fouten gasten festival..
Oh nee laat maar ik weet al wie in de war is :wink:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi hoi!

Ben ik weer, me keurig aan de 3+ maanden regel gehouden en dan is het volgende week zondag weer tijd om te feesten!

Dit keer gaan we met een flinke groep naar thuishaven (speedy J).
Ik ben dus nog nooit op thuishaven geweest en maten van mij ook niet, hier hadden wij dus een vraag:
Zijn er do's en don'ts op thuishaven, natuurlijk het liefst horen we de positieve verhalen en tips om echt te doen.

Met vriendelijke groet,
Krullen en kompanen
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Do: genieten van speedy j’s beuktechno

Don’t: overpriced lachgas kopen, heen gaan als je ouder dan 30 bent (het is net een kinderfeestje daar).
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Prison zei:
Do: genieten van speedy j’s beuktechno

Don’t: overpriced lachgas kopen, heen gaan als je ouder dan 30 bent (het is net een kinderfeestje daar).
Klik om te vergroten...

Dank dank, gelukkig zelf ook nog een ‘jonge god’ :wink:
Ja speedy J echt enorm zin in
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Krullen zei:
Dank dank, gelukkig zelf ook nog een ‘jonge god’ :wink:
Ja speedy J echt enorm zin in
Klik om te vergroten...

Trek je ook niet te veel aan van mijn gemekker. Gewoon heen gaan en plezier maken. Denk niet dat er echt bepaalde do’s zijn. Je vermaakt je wel!
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon plezier hebben en de tent afbreken denk ik.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
Prison zei:
Do: genieten van speedy j’s beuktechno

Don’t: overpriced lachgas kopen, heen gaan als je ouder dan 30 bent (het is net een kinderfeestje daar).
Klik om te vergroten...

Kom al sinds ze op de oude locatie zitten.
Komen echt leuke meiden daar en we gaan daar heen met een groep van wel 30 mensen.

Super gezellig daar Prison weet niet waar hij het over heeft..
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden.
Laat na dit evenement wel weer van me horen!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rebell zei:
Kom al sinds ze op de oude locatie zitten.
Komen echt leuke meiden daar en we gaan daar heen met een groep van wel 30 mensen.

Super gezellig daar Prison weet niet waar hij het over heeft..
Klik om te vergroten...

Ben jij iemand die een feest beoordeeld op de factor: leuke meiden?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
Krullen zei:
Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden.
Laat na dit evenement wel weer van me horen!
Klik om te vergroten...

Ik wacht nog ff tot de zon er is :sunface:
Have fun!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Krullen zei:
Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden.
Laat na dit evenement wel weer van me horen!
Klik om te vergroten...

Wat vond je er van?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Krullen wij geven ook een paar leuke indoor feestjes in Amsterdam in de grootste clubs maar ook de raves in de tunnels. ik zal je een link sturen via pb kan je kijken of het jou ding is. Is de zelfde scene.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heel gaaf Rebell, misschien misverstand maar ga aankomende zondag :)
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die tunnel raves lijken me perfect, zeker als de temperatuur iets aangenamer is
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deze zomer hebben we een paar die zijn echt het leukst.

Zal die link ook nog sturen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."