#1
Vroeger ging ik vaak alleen naar feestjes. Maar het laatste jaar ben ik een beetje klaar mee met alleen om alleen op pad te gaan. Als je een goede babbel hebt, is dat prima om alleen te gaan. Je te blenden in het publiek.
Vrouwen worden sowieso vaker dan mannen aangesproken.
Grote voordeel van alleen zijn is dat ik zelf kan beslissen waar ik naar toe wil gaan. Maar soms is het ook fijn om te worden meegenomen, dat je wordt geleid.
Met veel vrienden uitgaan is een ramp. Of je moet erop instellen dat je vaak op elkaar moet wachten. Nog een voordeel meestal staat de muziek snoeihard en kun je haast de andere niet verstaan. EN ja, als je alleen gaat moet je elke keer drank halen.![:)]()
Vrouwen worden sowieso vaker dan mannen aangesproken.
Grote voordeel van alleen zijn is dat ik zelf kan beslissen waar ik naar toe wil gaan. Maar soms is het ook fijn om te worden meegenomen, dat je wordt geleid.
Met veel vrienden uitgaan is een ramp. Of je moet erop instellen dat je vaak op elkaar moet wachten. Nog een voordeel meestal staat de muziek snoeihard en kun je haast de andere niet verstaan. EN ja, als je alleen gaat moet je elke keer drank halen.