Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen uitgaan

Alleen uitgaan

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou inmiddels ben ik 2 weken geleden dus in mijn eentje naar Ground Zero festival geweest. Zou eigenlijk wel eerst samen gaan maar dat werd hem toch niet. Maar bij de pendelbus raakte ik al in gesprek met een meisje waarmee ik eigenlijk de eerste uren samen mee ben opgetrokken. Alleen toen wilde ik toch wel es verder kijken dan het podium waar zij steeds wilde kijken. Dus ben ik zelf wat over het terrein gaan lopen en bij andere podia kijken.

Ik had MDMA op en heb me echt super vermaakt en heel veel contact gehad weer met andere mensen en gekletst en geknuffeld. Eerlijk gezegd vond ik die uren meer feestachtig dan toen ik nog wel samen met dat meisje was. Dus ook al was het wel gezellig met haar, ik ga eigenlijk toch liever gewoon mijn eigen gang ook. Al is het ook wel fijn om ff op iemand terug te kunnen vallen als je dat wilt.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joehoeeee !

Ik ben nog iets jonger dan jij (20) en zit inderdaad vaak van ja wie moet er nou mee uit.. terwijl als ik naar Amsterdam ga beland ik uiteindelijk altijd met onbekenden. Vaak is er maar een enkele vriend die mee gaat naast mijn relatie, maar ik vind het heerlijk om helemaal los te gaan en zou er ook over nadenken om alleen te gaan wanneer niemand kan. Tot op heden dus nog nooit gedaan maar ik merk wel dat er minder negatief over gedaan word als ik had verwacht dus misschien iets voor in de toekomst.

Een jonge meid van 20 die alleen op stap is maar wel een relatie heeft? Hmmm... Hoeveel mannen zullen geloven dat ik een enkel voor de gezelligheid en om te onladen uitga ?

Zelfde idee als op vakantie gaan, iedereen zit vast aan school/werk/relaties/geen tijd /geen geld. Hoe zou het zijn om gewoon zelf de rust op te zoeken?!
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rc-newbie zei:
Nou inmiddels ben ik 2 weken geleden dus in mijn eentje naar Ground Zero festival geweest.
Klik om te vergroten...

Hey top dat je bent geweest en fijn dat je het naar je zin hebt gehad.:)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga wel eens vaker naar feesten waar ik de organisatoren ken en de dj's en bezoekers.
Ik ken de meeste mensen wel maar het is toch fijn om met iemand te komen en een soort basis te hebben en samen te bepalen wanneer je naar huis gaat of met wie je mee gaat naar een after.
Al ken je iedereen, je bent toch alleen en vind het toch fijn om met iemand te zijn.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
In Amsterdam hangt er in mijn ervaring meestal een beetje een sfeer waarin het lastig is om echt contact te hebben met anderen. Het is te druk en daardoor heeft niemand echt aandacht voor elkaar.
Klik om te vergroten...

Rc-newbie zei:
Daar heb je zeker wel een punt @Neo-Shulginist . Amsterdam is wat dat betreft wel een stuk anoniemer en iedereen toch meer met zichzelf bezig. Dat is toch heel anders dan bij mij in de stad in de provincie (wel 160.000 inw). Wel druk maar je maakt hier wel makkelijk contact met vreemden.
Klik om te vergroten...

Dat is echt totaal niet waar.
Het ligt er aan welke scène je gaat.
Als je naar een techno feest gaat in Amsterdam zijn mensen zo relax! En ben je de hele avond met allemaal mensen aan het kletsen die je niet kent en ik zit op zoveel afters bij mensen thuis die ik helemaal niet ken.

Als je naar R&B feesten gaat dan is het heel anders daar hebben mensen hun eigen tafel vaak met flessen drank en als je al bij hun tafel staat of een van de meisjes aanspreekt van bepaalde gasten heb je ruzie.
Ik ga nooit meer naar zulke feesten een hele nare sfeer.

Maar de techno in Amsterdam waar iedereen aan de mdma enzo zit zijn geweldig.
Uitspraken als dat niemand aandacht voor elkaar heeft en iedereen met zichzelf bezig is zijn gewoon een soort vooroordelen lijkt het.

Ik leer op een feest ineens mensen kennen en word vaak uitgenodigd voor verschillende afters.
Lig met mensen in een hoekje helemaal space die ik geeneens ken.
De uitgaans scène in Amsterdam is geweldig en zo leuk..
Hele leuke mensen in de techno, veel leuke locaties en illegale raves maar ook gewoon in de club.

Het zijn gewoon die feesten waar iederen aan de sterke drank is en eigen tafels heeft en graag wil showen die verschikkelijk zijn en dat heeft weinig met een stad te maken maar de scène waarin je je begeeft.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Revolutionair zei:
Dat is echt totaal niet waar.
Het ligt er aan welke scène je gaat.
Als je naar een techno feest gaat in Amsterdam zijn mensen zo relax! En ben je de hele avond met allemaal mensen aan het kletsen die je niet kent en ik zit op zoveel afters bij mensen thuis die ik helemaal niet ken.

Als je naar R&B feesten gaat dan is het heel anders daar hebben mensen hun eigen tafel vaak met flessen drank en als je al bij hun tafel staat of een van de meisjes aanspreekt van bepaalde gasten heb je ruzie.
Ik ga nooit meer naar zulke feesten een hele nare sfeer.

Maar de techno in Amsterdam waar iedereen aan de mdma enzo zit zijn geweldig.
Uitspraken als dat niemand aandacht voor elkaar heeft en iedereen met zichzelf bezig is zijn gewoon een soort vooroordelen lijkt het.

Ik leer op een feest ineens mensen kennen en word vaak uitgenodigd voor verschillende afters.
Lig met mensen in een hoekje helemaal space die ik geeneens ken.
De uitgaans scène in Amsterdam is geweldig en zo leuk..
Hele leuke mensen in de techno, veel leuke locaties en illegale raves maar ook gewoon in de club.

Het zijn gewoon die feesten waar iederen aan de sterke drank is en eigen tafels heeft en graag wil showen die verschikkelijk zijn en dat heeft weinig met een stad te maken maar de scène waarin je je begeeft.
Klik om te vergroten...

Dit idd. En dan al helemaal de tech house scene

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."