#1
Leuk topic! ![:smiley:]()
Het is er nog niet van gekomen, maar ik zou zeker alleen naar een festival gaan als ik daarin zin heb. Het was bijna een keer voorgekomen. Veel dj's kwamen daar die ik graag wilde zien, maar had een belangrijke afspraak. Ik ben een danser, dus op goede muziek en ik vermaak mij wel![:smiley:]()
Ik denk dat het je wel moet liggen. Ik ben een leuke gesprekspartner en maak makkelijk contact. Ik heb altijd leuke gesprekken op festivals en lekker knuffelen
Maar als je houdt van mensen kijken, ogen dicht en genieten van de muziek kan je prima in je eentje. Ik zie ook genoeg mensen die samen zijn, maar verder niet echt met elkaar bezig zijn.
Ik ben dit jaar voor het eerst alleen een weekend weg geweest op een stedentrip. Heb mij prima vermaakt!
Het is er nog niet van gekomen, maar ik zou zeker alleen naar een festival gaan als ik daarin zin heb. Het was bijna een keer voorgekomen. Veel dj's kwamen daar die ik graag wilde zien, maar had een belangrijke afspraak. Ik ben een danser, dus op goede muziek en ik vermaak mij wel
Ik denk dat het je wel moet liggen. Ik ben een leuke gesprekspartner en maak makkelijk contact. Ik heb altijd leuke gesprekken op festivals en lekker knuffelen
Ik ben dit jaar voor het eerst alleen een weekend weg geweest op een stedentrip. Heb mij prima vermaakt!