Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnmute us!

Unmute us!

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb eerst een kinderfestival om 14:30 in Amsterdam...…. Zou er echt graag bij zijn maar kan het denk ik niet halen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook vet !

FB_IMG_1631174915239.jpg
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wij waren in Maastricht en ik vond het ontzettend leuk om mee te lopen! We liepen met een drum n bass wagen mee, en ik merkte hoe zeer ik feestjes gemist had! Ik voelde het dreunen van de bas in m'n borstkas en allemaal party people om me heen! Er waren zoveel mensen! Het was heel gaaf! Ook al die bordjes met leuke teksten.

'Mijn Hugo smaakt zo zuurt'

'minder grappen, meer house!'

Hopelijk kan het binnenkort weer allemaal. In Duitsland zijn de clubs weer open. Meestal loopt het beleid ongeveer wel gelijk met onze buurlanden uiteindelijk.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Wij waren in Maastricht en ik vond het ontzettend leuk om mee te lopen! We liepen met een drum n bass wagen mee, en ik merkte hoe zeer ik feestjes gemist had! Ik voelde het dreunen van de bas in m'n borstkas en allemaal party people om me heen! Er waren zoveel mensen! Het was heel gaaf! Ook al die bordjes met leuke teksten.

'Mijn Hugo smaakt zo zuurt'

'minder grappen, meer house!'

Hopelijk kan het binnenkort weer allemaal. In Duitsland zijn de clubs weer open. Meestal loopt het beleid ongeveer wel gelijk met onze buurlanden uiteindelijk.
Klik om te vergroten...
Hier zijn de clubs toch ook wel open?
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jesse Pinkvrouw zei:
Wil graag heen maar niemand wil helaas mee..

oh er is een telegram groep zie ik nu!?
Klik om te vergroten...
Ah stom ik zie dit nu pas😭 je had met mij meegekundπŸ’‹
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Hier zijn de clubs toch ook wel open?
Klik om te vergroten...
Nope
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Nope
Klik om te vergroten...
Oow, meende dat alles tot 750 man wel door ging? Raar..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Oow, meende dat alles tot 750 man wel door ging? Raar..
Klik om te vergroten...
Nee alleen buiten
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Nee alleen buiten
Klik om te vergroten...
Oow wist ik niet eens, kun je nagaan wat ik mee krijg πŸ˜…
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zaterdag wordt er weer gedemonstreerd tegen het kromme beleid van de regering die de hele cultuur- en evenementensector om zeep helpt 😑🀬

FB_IMG_1630946280858.jpg

Na het grote succes van een paar weken geleden nu in nog meer steden en met nog meer mensen πŸ’ͺπŸ₯³

Wij gaan naar Amsterdam en zullen bij de trucks van "Unmute us Hard" te vinden zijn en lekker volgas gaan πŸ”₯

Wie gaat nog meer en naar welke stad? 😎
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik, in Amsterdam, met een collega en paar vrienden van hem.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amsterdam!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Aanwezig in Rotterdam!😜
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aanwezig Amsterdam!
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.

Ook af en toe bij de Decade truck te vinden :)

We maken er weer een moi feesie van nou!

Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes πŸ₯³ :hearteyes:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thunderdome zei:
Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.

Ook af en toe bij de Decade truck te vinden :)

We maken er weer een moi feesie van nou!

Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes πŸ₯³ :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel πŸ˜‡ maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat πŸ‘
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel πŸ˜‡ maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat πŸ‘
Klik om te vergroten...
Ja verleidelijk om iets te nemen. Denk dat het nuchter ook al enorm vet is !!
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thunderdome zei:
Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.

Ook af en toe bij de Decade truck te vinden :)

We maken er weer een moi feesie van nou!

Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes πŸ₯³ :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Zal ook vooral bij de hard trucks aanwezig zijn! Ik denk dat het wel een drankje + en stimulant wordt, maar welke is nog even de vraag🀩
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ja verleidelijk om iets te nemen. Denk dat het nuchter ook al enorm vet is !!
Klik om te vergroten...
Zeker waar! Nuchter zal het ook heel vet zijn. Bij mijn laatste groote feestje (Dediqated in de Gelredome vlak voor corona), heb ik ook geen drugs gebruikt, dus nu heb ik wel weer even zin!!

Daarnaast ben ik niet vies van een snuifje en heb ook geen verslavingsproblemen.
Dus maar eem vol gas geven πŸ₯³ :fist1: :fist1:

Laat die colombiaanse verkoudheid maar komen :tearsofjoy:
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#20
De routes zijn bekend!

Hier de route van Amsterdam:
amsterdam.JPG

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."