#1
Ik heb eerst een kinderfestival om 14:30 in Amsterdam...β¦. Zou er echt graag bij zijn maar kan het denk ik niet halen.
Hier zijn de clubs toch ook wel open?Wij waren in Maastricht en ik vond het ontzettend leuk om mee te lopen! We liepen met een drum n bass wagen mee, en ik merkte hoe zeer ik feestjes gemist had! Ik voelde het dreunen van de bas in m'n borstkas en allemaal party people om me heen! Er waren zoveel mensen! Het was heel gaaf! Ook al die bordjes met leuke teksten.
'Mijn Hugo smaakt zo zuurt'
'minder grappen, meer house!'
Hopelijk kan het binnenkort weer allemaal. In Duitsland zijn de clubs weer open. Meestal loopt het beleid ongeveer wel gelijk met onze buurlanden uiteindelijk.
Ah stom ik zie dit nu pasπ je had met mij meegekundπWil graag heen maar niemand wil helaas mee..
oh er is een telegram groep zie ik nu!?
NopeHier zijn de clubs toch ook wel open?
Oow, meende dat alles tot 750 man wel door ging? Raar..
Nee alleen buitenOow, meende dat alles tot 750 man wel door ging? Raar..
Oow wist ik niet eens, kun je nagaan wat ik mee krijg πNee alleen buiten

Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel π maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat πOok in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.
Ook af en toe bij de Decade truck te vinden
We maken er weer een moi feesie van nou!
Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes π₯³![]()
Ja verleidelijk om iets te nemen. Denk dat het nuchter ook al enorm vet is !!Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel π maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat π
Zal ook vooral bij de hard trucks aanwezig zijn! Ik denk dat het wel een drankje + en stimulant wordt, maar welke is nog even de vraagπ€©Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.
Ook af en toe bij de Decade truck te vinden
We maken er weer een moi feesie van nou!
Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes π₯³![]()
Zeker waar! Nuchter zal het ook heel vet zijn. Bij mijn laatste groote feestje (Dediqated in de Gelredome vlak voor corona), heb ik ook geen drugs gebruikt, dus nu heb ik wel weer even zin!!Ja verleidelijk om iets te nemen. Denk dat het nuchter ook al enorm vet is !!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."