Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnmute us!

Unmute us!

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook vet !

FB_IMG_1631174915239.jpg
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is er ook een of andere DF meet of groepsapp ofzo voor Unmute Us ADAM?

Hebben jullie ook al mooie protestbordjes of slogans bedacht :grin:?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thunderdome zei:
Is er ook een of andere DF meet of groepsapp ofzo voor Unmute Us ADAM?

Hebben jullie ook al mooie protestbordjes of slogans bedacht :grin:?
Klik om te vergroten...
Ik heb een bordje met "ik mis kotsen op een festival"
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Telegramgroep is er ๐Ÿ‘

Hopelijk morgen wel wat beter weer dan vandaag๐Ÿ˜ซ๐Ÿ‘
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ohoh regen morgen..
Gelukkig woon ik achter de RAI
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het goed is alleen een beetje miezer. Laten we het hopen dat het meevalt!

Gaan er gwn n mooi protest/feesie van maken!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jumping Jack zei:
Ohoh regen morgen..
Gelukkig woon ik achter de RAI
Klik om te vergroten...
Het is alleen wel bij Westerpark ๐Ÿ˜ฌ....
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Het is alleen wel bij Westerpark ๐Ÿ˜ฌ....
Klik om te vergroten...
Beginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thunderdome zei:
De routes zijn bekend!

Hier de route van Amsterdam:
Bekijk bijlage 29066
Klik om te vergroten...

Jumping Jack zei:
Beginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?
Klik om te vergroten...
Check de route in mijn post :)
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thunderdome zei:
Check de route in mijn post
Klik om te vergroten...
Thanks man.
Wel jammer hoor!

Het was dwars door de pijp heen door de smalle straatjes en dat had wat.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wil graag heen maar niemand wil helaas mee..

oh er is een telegram groep zie ik nu!?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
Wil graag heen maar niemand wil helaas mee
Klik om te vergroten...
Ga je met de df groep ๐Ÿ˜‰
Ze hebben een app zie ik net
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou beetje jammer maar helaas heeft vriendlief geen puf om erheen te gaan na week werken๐Ÿ˜“ Omdat het best eind reizen ook is en niet echt denderend weer is en hij maandag op werk nieuwe voorman krijgt dus beetje goeie indruk wil maken en niet nog te verrot wil zijn ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜“

Heel veel plezier en geef ook namens ons even extra gas dus en stamp lekker hard voor ons mee ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜Ž
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Had er graag heen gegaan helaas geen mogelijkheid ivm feestje vanavond en DHL waar ik op moet wachten met gedeelte vd feestversiering.
Hoop dat dit uitgroeit tot een nationale protest love parade a la Berlijn ๐Ÿ˜
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel veel succes en plezier voor iedereen die gaat.
Ik sta zeker achter deze actie!
Respect om op deze manier een stem te laten horen.
Politiek staat al heel lang compleet voor lul vanwege een oorverdovende stilte als reactie.
Dat dit vooral ook nooit vergeten wordt door ons.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wij kijken nu via AT5 mee, zijn we er toch een beetje bij ๐Ÿ˜Š
Die bass moet je niet horen, die moet je voelen! ๐Ÿ”ฅ

FB_IMG_1631358849079.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Wij kijken nu via AT5 mee, zijn we er toch een beetje bij ๐Ÿ˜Š
Die bass moet je niet horen, die moet je voelen! ๐Ÿ”ฅ

Bekijk bijlage 29176
Klik om te vergroten...
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ik :tongueout: stond voornamelijk bij Thunderdome
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ik :tongueout: stond voornamelijk bij Thunderdome
Klik om te vergroten...

Haha ik heb je niet bewust gezien dan ๐Ÿ˜… Maar nice ๐Ÿ˜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb gratis ijsjes gehad voor de kids. Mensen wilden graag op de foto met ons (vanwege de kids) en ik heb DJ Jean en Willem Engel ontmoet :tongueout:

Al met al een geslaagde dag :)
L
Levensgenieter๐ŸŒˆLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wij waren in Maastricht en ik vond het ontzettend leuk om mee te lopen! We liepen met een drum n bass wagen mee, en ik merkte hoe zeer ik feestjes gemist had! Ik voelde het dreunen van de bas in m'n borstkas en allemaal party people om me heen! Er waren zoveel mensen! Het was heel gaaf! Ook al die bordjes met leuke teksten.

'Mijn Hugo smaakt zo zuurt'

'minder grappen, meer house!'

Hopelijk kan het binnenkort weer allemaal. In Duitsland zijn de clubs weer open. Meestal loopt het beleid ongeveer wel gelijk met onze buurlanden uiteindelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."