Ik heb een bordje met "ik mis kotsen op een festival"Is er ook een of andere DF meet of groepsapp ofzo voor Unmute Us ADAM?
Hebben jullie ook al mooie protestbordjes of slogans bedacht?
Het is alleen wel bij Westerpark ๐ฌ....Ohoh regen morgen..
Gelukkig woon ik achter de RAI
Beginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?Het is alleen wel bij Westerpark ๐ฌ....
Check de route in mijn postBeginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?
Thanks man.Check de route in mijn post
Ga je met de df groep ๐Wil graag heen maar niemand wil helaas mee
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ikWij kijken nu via AT5 mee, zijn we er toch een beetje bij ๐
Die bass moet je niet horen, die moet je voelen! ๐ฅ
Bekijk bijlage 29176
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ikstond voornamelijk bij Thunderdome
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."