#1
Beginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?Het is alleen wel bij Westerpark 😬....
Beginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?Het is alleen wel bij Westerpark 😬....
Check de route in mijn postBeginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?
Thanks man.Check de route in mijn post
Ga je met de df groep 😉Wil graag heen maar niemand wil helaas mee
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ikWij kijken nu via AT5 mee, zijn we er toch een beetje bij 😊
Die bass moet je niet horen, die moet je voelen! 🔥
Bekijk bijlage 29176
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ikstond voornamelijk bij Thunderdome

Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel 😇 maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat 👍Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.
Ook af en toe bij de Decade truck te vinden
We maken er weer een moi feesie van nou!
Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes 🥳![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."