Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnmute us!

Unmute us!

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Het is alleen wel bij Westerpark 😬....
Klik om te vergroten...
Beginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thunderdome zei:
De routes zijn bekend!

Hier de route van Amsterdam:
Bekijk bijlage 29066
Klik om te vergroten...

Jumping Jack zei:
Beginnen ze en eindigen ze niet bij Rai?
Klik om te vergroten...
Check de route in mijn post :)
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thunderdome zei:
Check de route in mijn post
Klik om te vergroten...
Thanks man.
Wel jammer hoor!

Het was dwars door de pijp heen door de smalle straatjes en dat had wat.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wil graag heen maar niemand wil helaas mee..

oh er is een telegram groep zie ik nu!?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jesse Pinkvrouw zei:
Wil graag heen maar niemand wil helaas mee
Klik om te vergroten...
Ga je met de df groep 😉
Ze hebben een app zie ik net
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou beetje jammer maar helaas heeft vriendlief geen puf om erheen te gaan na week werken😓 Omdat het best eind reizen ook is en niet echt denderend weer is en hij maandag op werk nieuwe voorman krijgt dus beetje goeie indruk wil maken en niet nog te verrot wil zijn 🙈😓

Heel veel plezier en geef ook namens ons even extra gas dus en stamp lekker hard voor ons mee 🔥😎
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had er graag heen gegaan helaas geen mogelijkheid ivm feestje vanavond en DHL waar ik op moet wachten met gedeelte vd feestversiering.
Hoop dat dit uitgroeit tot een nationale protest love parade a la Berlijn 😁
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heel veel succes en plezier voor iedereen die gaat.
Ik sta zeker achter deze actie!
Respect om op deze manier een stem te laten horen.
Politiek staat al heel lang compleet voor lul vanwege een oorverdovende stilte als reactie.
Dat dit vooral ook nooit vergeten wordt door ons.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wij kijken nu via AT5 mee, zijn we er toch een beetje bij 😊
Die bass moet je niet horen, die moet je voelen! 🔥

FB_IMG_1631358849079.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Wij kijken nu via AT5 mee, zijn we er toch een beetje bij 😊
Die bass moet je niet horen, die moet je voelen! 🔥

Bekijk bijlage 29176
Klik om te vergroten...
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ik :tongueout: stond voornamelijk bij Thunderdome
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Heb je een stel met kleine kids gezien ? Dat was ik :tongueout: stond voornamelijk bij Thunderdome
Klik om te vergroten...

Haha ik heb je niet bewust gezien dan 😅 Maar nice 😍
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb gratis ijsjes gehad voor de kids. Mensen wilden graag op de foto met ons (vanwege de kids) en ik heb DJ Jean en Willem Engel ontmoet :tongueout:

Al met al een geslaagde dag :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb eerst een kinderfestival om 14:30 in Amsterdam...…. Zou er echt graag bij zijn maar kan het denk ik niet halen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zaterdag wordt er weer gedemonstreerd tegen het kromme beleid van de regering die de hele cultuur- en evenementensector om zeep helpt 😡🤬

FB_IMG_1630946280858.jpg

Na het grote succes van een paar weken geleden nu in nog meer steden en met nog meer mensen 💪🥳

Wij gaan naar Amsterdam en zullen bij de trucks van "Unmute us Hard" te vinden zijn en lekker volgas gaan 🔥

Wie gaat nog meer en naar welke stad? 😎
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik, in Amsterdam, met een collega en paar vrienden van hem.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amsterdam!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Aanwezig in Rotterdam!😜
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aanwezig Amsterdam!
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.

Ook af en toe bij de Decade truck te vinden :)

We maken er weer een moi feesie van nou!

Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes 🥳 :hearteyes:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thunderdome zei:
Ook in ADAM, voornamelijk bij Unmute Us Hard truck.

Ook af en toe bij de Decade truck te vinden :)

We maken er weer een moi feesie van nou!

Wat gaan jullie consumeren? Ik ga aan de zuip en lekkere colombiaanse flakes 🥳 :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Wij twijfelen nog of we alleen aan de zuip gaan of ook nog wat anders pakken. Vriendlief wil graag wat anders erbij, maar m'n hoofd wil wel 😇 maar ik vind het verstandelijk niet echt verstandig aangezien hoe het nu gaat met me en mijn agenda volgende week. Dus ik heb gister al tegen hem gezegd dat ik het alleen bij drank wil houden en hopelijk lukt dat 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."