#1
Als ze maar van mijn balzak afblijven...ik zeg verder niets.
De allerbeste plek is dus in je foei
Als je voor eigen gebruik wat in je foei stopt
In foei!? Volgend mij hoef je die niet uit te doen? Ben benieuwd of dit werkt...
Dit is niet smokkelen toch? Je passeert geen landsgrens bij het betreden van een festival.Tips geven over drugs smokkelen is niet toegestaan en us ook helemaal de vraag niet van ts..
Dit is niet smokkelen toch? Je passeert geen landsgrens bij het betreden van een festival.

Heel goed verstoppen! Op Awakenings was de allerstrengste controle wat ik ooit heb meegemaakt. Best veel mensen waren opgepakt, politie was ook bij betrokken.
Ik zat daar 3 dagen en heb geen controle, slechte controle en superstrenge controle meegemaakt, vooral in de avond.Ja? Ik vond de controle bij awakenings juist heel slecht. Ze zeiden nog net niet veel plezier met je drugs. Fouilleerden heel oppervlakkig, tassen werden nauwelijks of soms zelfs niet nagekeken. Dit was iig op de zaterdag en hoorde dit ook van een hoop andere mensen. Zag zelfs filmpjes op tiktok van beveiligers die mensen nauwelijks aanraakten haha..
@Rat Ze fouilleren bij elk festival bij de ingang waar je één voor één langs een beveiliger moet. De ene fouilleert grondiger dan de ander. Mijn ervaring is dat het eigenlijk nooit echt streng is. Hun doel is ook niet om iemand met die ene pil te pakken, maar de uitschieters met grote hoeveelheden en mogelijke dealers. Op de meeste techno festivals is minimaal 90% onder invloed schat ik, als het niet meer is, dus dat het bewijs dat het fouilleren etc meer een showtje is van de organisatie omdat ze wel moeten laten zien dat ze er iets tegen doen. Zodra je de poort voorbij bent kun je lolly's, ijsjes en spacebrillen kopen en loop je vervolgens naar een stand met informatie over drugs.
Drugshonden worden niet of nauwlijks ingezet, aangezien dat erg prijzig is en de honden niet lang kunnen werken, want zij hebben veel pauzes nodig. Mocht er een hond staan is de kans groot dat dit helemaal geen drugshond is, maar daar zullen genoeg mensen wel stress van krijgen. Ik ben zelf nog nooit een (drugs)hond tegengekomen en inmiddels toch wel bij 30+ festivals geweest.
Ik zat daar 3 dagen en heb geen controle, slechte controle en superstrenge controle meegemaakt, vooral in de avond.
Juist niet. We ( lui vanaf de campibgs) hebben “eigen” ingang gehad die werd ook gecontroleerd maar niet zo steng. De gewone juist wel .Vermoed dat tegen het eind van de middag/begin van de avond de meeste lui vanaf de camping richting het terrein gingen. Ik gok dat ze daarom dan strenger controleren, omdat die wellicht meer zooi van de camping meenemen.
Juist niet. We ( lui vanaf de campibgs) hebben “eigen” ingang gehad die werd ook gecontroleerd maar niet zo steng. De gewone juist wel .
Voordat we naar de camping terrein instapten, hadden we een algemene controle, maar helemaal niet streng . Lijkt ook lastig alle tassen, rugzakken etc zo grondig te kunnen controleren. Van de camping naar de festival terrein ook een controle maar weer niet zo heftig als bij de 1 dag festival bezoekers. Ik ging regelmatig terug naar mijn tent , Vandaar zag ik de variaties van de inspectieAh, daar was ik inderdaad nog benieuwd naar.. of mensen van de camping vooraf voor je op de camping bent controle hadden of ook pas als je naar het festivalterrein gaat. Vooraf eigenlijk ook wel logisch, anders wordt de camping één grote dealersbende haha..of bedoel je alleen de eigen controle bij de andere ingangen en dat je zonder controle op de camping komt?
Ik kom eigenlijk altijd in de middag bij festivals en dan tussen 14:00-16:00. Nog nooit een strenge controle meegemaakt gelukkig, maar ik maak me ook geen zorgen want ik heb nooit iets bij me op een jointje soms na. Ik had bij awakenings hele zakken mee kunnen nemen zo slecht was de controle haha..
Dit is niet smokkelen toch? Je passeert geen landsgrens bij het betreden van een festival.
Voor men vertrek 6 maand geleden was er een discussie over waar de grens trekken van smokkelen in een gelijkaardig topic als deze (zoekfunctie weten jullie wel staan.)Hmmmmkay stom maar veuruit https://drugsforum.nl/threads/smokkeltopics.63186/
Smokkelkroket in je slip.Als Fred nu 'ns smokkelkroketten maakt...![]()
Komt goud boss!Voor men vertrek 6 maand geleden was er een discussie over waar de grens trekken van smokkelen in een gelijkaardig topic als deze (zoekfunctie weten jullie wel staan.)
Toen is er tussen de mods beslist dat dit soort info ook onder smokkel ging vallen want dat het anders wel eens uit de hand zou kunnen lopen.
ik pik gewoon terug op van waar ik weg was..
Ik zie smokkeltips , ik rapport 😊.
wat jullie daar met doen is jullie eigen goede belang 🤷🏻♂️😊✌️.
edit.
@ljuv zie nu pas je rechtstreekse link naar de source 🙈✌️.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."