#1
Ja mijn mening is van wel, maar kan ook aan mijn lichamelijke conditie kunnen hebben gelegen. Wel weet ik zeker dat het sneller inslaat (en bij mij was de werking dus ook wat heftiger)

(Ik vind het dus helemaal niet vies!!!mathijs zei:Gewoon opeten, er thee van trekken of soep van maken is voor watjes! :PHet is juist leuk om allemaal te walgen van die smaak![]()
(Ik vind het dus helemaal niet vies!!!
)
denk niet dat er nuchtere zullen zijnspacekonijn zei:laatste tip: niet teveel nuchtere mensen erbij ( daar word je nuchter van) :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."