Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie doet wel eens af en toe een beetje paddo's (lage dosis)?

Wie doet wel eens af en toe een beetje paddo's (lage dosis)?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
raak je dr n beetje verknipt van in je hoofd :wink:
b
barbablowtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Even los van het trippen. Wie doet wel eens een klein beetje paddo's (klein stukje/stronkje), gewoon voor het stoney effect? Als variatie op jointje?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wilde het wel eens doen. Maar zie er nu een beetje vanaf. Ik heb het al vaker gezegd maar: The world tends to be a little strange when I do psychedelics more often :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja, verknipt is wat overdreven. Maar het is allemaal wat vreemder :P.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja nooit gebruikt ma kan t best begrijpe als je sommige trip reports leest
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind paddos de chillste drugs :grin:
en ja ik heb wel is gewoon kapjes/stronkjes gehad voor het stoney effect
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja kleine hoeveelheden kunnen weldelgelijk effect hebben. Heb laatst nog iemand op een halve een beetje bad zien gaan. Hè meis :wink:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Tja kleine hoeveelheden kunnen weldelgelijk effect hebben. Heb laatst nog iemand op een halve een beetje bad zien gaan. Hè meis :wink:
Klik om te vergroten...

:( ja.

eerlijk gezegd heb ik af en toe nog lichte paniekaanvallen :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach meen je dat? vaag :confused:
Hoop voor je dat dat iig wel weer verdwijnd. Is niet erg commen dat je er later ook nog last van kan hebben. Maar maakt wel duidelijk dat je paddo's echt niet moet onderschatten.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat zeker!

maar komt vast wel weer goed!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb op een halve ook een flink heftige trip gehad , de omstandigheden spelen een grote rol , zelfs bij een lage dosis
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Overdag heb ik het volgens mij nooit gehad, ik had er vooral last van als ik wilde gaan slapen of 's nachts wakker werd.

EDIT: oh, in combinatie met blowen heb ik er wel overdag last van gehad, herinner ik me zo :).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
Ach meen je dat? vaag :confused:
Hoop voor je dat dat iig wel weer verdwijnd. Is niet erg commen dat je er later ook nog last van kan hebben. Maar maakt wel duidelijk dat je paddo's echt niet moet onderschatten.
Klik om te vergroten...

Ik heb na een bad trip ook nog een tijdje last gehad van angst 's nachts. Het is nu helemaal weg though :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bal0n zei:
Mac... zei:
Ach meen je dat? vaag :confused:
Hoop voor je dat dat iig wel weer verdwijnd. Is niet erg commen dat je er later ook nog last van kan hebben. Maar maakt wel duidelijk dat je paddo's echt niet moet onderschatten.
Klik om te vergroten...

Ik heb na een bad trip ook nog een tijdje last gehad van angst 's nachts. Het is nu helemaal weg though :)
Klik om te vergroten...

alleen snachts of ook overdag?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmm,ik had t na een rare droom.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik neem welles een hapje kaalkopjes en dat is heerlijk
je kunt dan nog redelijk functioneren ook.
Alles is gewoon een beetje kleurrijker en warmer.
aanrader dus!
:)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het slecht gaan is eigenlijk allemaal in je hoofd hoor, de angst om slecht te gaan.. maar als dat nooit in je hoofd opkomt dan ga je ook niet slecht..

ik was zodanig scheef dat ik zelfs niet meer wist wat slechtgaan was, met gevolg dat alles leuk was ook al was het eigenlijk totaal niet leuk of juist erg
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."