Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseffect smartdrugs

effect smartdrugs

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan iemand mij mischien vertellen of die pilletjes die je bij de smartshop haalt echt werken???
of gaat t meer om een placebo effect?
ik doel dus op die dingen die eventueel t zelfde effect als xtc zouden moeten hebben....
ik heb er nmlk een hard hoofd in. :rolleyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee de meeste van ie dingen werken niet. Ik heb een hoop van die dingetjes geprobeerd, vloeibaar, pilletjes enzovoorts. maar tis allemaal net niks. Kvoelde bij een aantal producten met hawaiian baby woodrose erin wel lichte tintelingen op mn hoofdhuid, wat later een irritante jeuk werd... niet de moeite waard.

Het enige dat een beetje te vergelijken was met the real thing was methylone, maarja, dat is uit de handel gehaald, omdat het chemisch bijna hetzelfde als MDMA is. Plus het kostte tussen de 10 en 20 euro dacht ik, dan kun je beter gewon x kopen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ligt eraan wat je er van verwacht.

energie gevende pilletje werken wel hoor , net als koffie dat werkt ook..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor mij zijn t k*tpillen. Heel duur in verhouding met het echte spulletje. Ik wilde t ook eens gaan halen omdat ik nergens x aan kon komen. Ik kreeg een buisje met 6 pillen en de aanrader was: slik ze allemaal in 1x anders heb je er weinig van. Zo'n buisje was wel ff 15€ of 20€ (weet de precieze prijs niet meer) Kheb t laten liggen. Ben wel goed maar niet gek hahaha
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb trip E gekocht maar nog niet geprobeerd, ik laat het nog wel weten.
Ik heb ook een keer energie capsules gebruikt, dat merkte ik echt wel, ik voelde me energiek. Ik had ze 's ochtends genomen en 's avonds laat kon ik niet slapen. Ik ben ook wel gevoelig voor caffeine normaal.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De herbals met ephedra die waren wel ok. Daar kan ik verder geen kwaad wpoord over kwijt. alleen die van deze tijd doen me niks en al helemaal niet qua kosten.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
ephedra kan best hard zijn, damn twee weken geleden zes ephedra's geslikt, (nog verkrijgbaar in amsterdam, smartzone, voor liefhebbers) en ik ben zeker de helenacht wakker geweest, ik ben er altijd alleen zo down van als het is uitgewerkt, wat wel een nadeel is, en heb soms ook last dat ik er van flauwval enzo, maar geen grote complicaties ofzo, die kippevelletjes zijn zooooo fijn :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
WildChild zei:
ephedra kan best hard zijn, damn twee weken geleden zes ephedra's geslikt, (nog verkrijgbaar in amsterdam, smartzone, voor liefhebbers) en ik ben zeker de helenacht wakker geweest, ik ben er altijd alleen zo down van als het is uitgewerkt, wat wel een nadeel is, en heb soms ook last dat ik er van flauwval enzo, maar geen grote complicaties ofzo, die kippevelletjes zijn zooooo fijn :)
Klik om te vergroten...

of last van je maag..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja inderdaad! dat had mijn vriendin ook heel extreem, ze heeft zelfs een keertje ervan gekotst!
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#10
WildChild zei:
(nog verkrijgbaar in amsterdam, *****, voor liefhebbers)
Klik om te vergroten...
Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wou dus eigenlijk op de natuurlijke toer gaan,iets plaatsvervangends zoeken voor sos..........
maar ja ik had wel kunnen weten dat als t te mooi klinkt om waar te zijn t meestal ook zo is :grin: :grin: :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#12
JJJ zei:
WildChild zei:
(nog verkrijgbaar in amsterdam, *****, voor liefhebbers)
Klik om te vergroten...
Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?
Klik om te vergroten...

nope denk zeker niet dat jij para bent :mrgreen: :mrgreen:
ff lachen voor t vogeltje :wave: :wave: :wave: :wink:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Smartzone is een soort straat daar :wink:
geen shop of watdan ook, daar heb ik heus
wel bij nagedacht. ik ben toch niet gek joh :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had een keer zon happy cap of zoiets weet niet precies welke, het voelde zoals je xtc die opkomt, maar daar blijft het ook bij.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hm nou ik heb de trip E geprobeerd, en heb er erg weinig van gemerkt. Ik voelde me gewoon goed en relaxt maar dat was sowieso al het geval. Ik wilde het eens proberen maar het was m'n geld niet waard helaas. Next!! :P
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
melissa zei:
JJJ zei:
WildChild zei:
(nog verkrijgbaar in amsterdam, *****, voor liefhebbers)
Klik om te vergroten...
Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?
Klik om te vergroten...

nope denk zeker niet dat jij para bent :mrgreen: :mrgreen:
ff lachen voor t vogeltje :wave: :wave: :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

:grin:

ACAB

Anyway, herbal werkt in opwekkende vorm. Je gaat niet trippen ofzo
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#17
WildChild zei:
Smartzone is een soort straat daar :wink:
geen shop of watdan ook, daar heb ik heus
wel bij nagedacht. ik ben toch niet gek joh :P
Klik om te vergroten...
Okee :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."