Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke Paddo?

Welke Paddo?

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke verchillende paddestoelen hebben jullie allemaal al geprobeerd? En wat waren jullie ervaringen ermee? (zeg er ook bij hoeveel jullie van die soort hadden genomen)

greetz :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
nog maar 1 soort geprobeerd en dat zijn de mexicaantjes. Ik had 1 portie gedroogde mexicaantjes,, was Zeker goed te doen :wink: vond de trip en kleuren en vervormingen heel intresant :grin: :grin: :openmouth: :P voor herhaling vatbaar :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
mexicaanse (vers, thee van gezet)iets meer dan een halve portie, was leuk maar ik vond de moodswings te groot (het enen moment was het echt helemaal te gek, het volgende moment leek het net of ik niks meer voelde)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
mexicaanse: is altijd lekker chill en grappig (zeker in begin van de trip) :)
hawaiiaanse: deze zijn goed om echt lekker hard te spacen :openmouth: , echt enorm van de wereld met enorme hallucinaties :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb alleen maar Mexicaanse genomen tot nu toe (1e en 2e keer halve portie, 3e keer hele portie, 4e keer 3/4 portie). Vier keer heb ik een prachtige ervaring gehad. Ik heb ook wel momenten van chaos en verwarring gehad, en dingen meegemaakt die ik (nog) niet kan plaatsen.

Volgende keer Hawaïaanse :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelic_Fairytale zei:
mexicaanse: is altijd lekker chill en grappig (zeker in begin van de trip) :)
hawaiiaanse: deze zijn goed om echt lekker hard te spacen :openmouth: , echt enorm van de wereld met enorme hallucinaties :grin:
Klik om te vergroten...

Niet iedereen spaced zo hard op hawaiiaanse het licht er ook aan voor welke paddo je gevoeligger bent. De een gaat veel harder op bijvoorbeeld mexicaantjes (of heeft ze hardste trip beleefd met mexicaantjes)en de andre op hawaiiaantjes. Maar het is in iig niet met zekerheid te zeggen :stoned: :stoned: :stoned:
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kheb ergens gelezen dat als je teveel weed of hasj ofzo met paddo's zou mengen dat de visuele effecten dan weggaan, klopt dit? want soms lees je net het tegenovergestelde...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natte Mexicaantjes :wink:

Heerrrrrlijk!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Boerke zei:
Kheb ergens gelezen dat als je teveel weed of hasj ofzo met paddo's zou mengen dat de visuele effecten dan weggaan, klopt dit? want soms lees je net het tegenovergestelde...
Klik om te vergroten...

Conclusie --> iedereen is anders.

Simpel zat, het verschilt gewoon enorm per persoon. Ik merk dat het een killer is voor de visuals, een vriend van mij vindt juist precies het tegenoverstelde. :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
need^weed zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
mexicaanse: is altijd lekker chill en grappig (zeker in begin van de trip) :)
hawaiiaanse: deze zijn goed om echt lekker hard te spacen :openmouth: , echt enorm van de wereld met enorme hallucinaties :grin:
Klik om te vergroten...

Niet iedereen spaced zo hard op hawaiiaanse het licht er ook aan voor welke paddo je gevoeligger bent. De een gaat veel harder op bijvoorbeeld mexicaantjes (of heeft ze hardste trip beleefd met mexicaantjes)en de andre op hawaiiaantjes. Maar het is in iig niet met zekerheid te zeggen :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

Bal0n zei:
Boerke zei:
Kheb ergens gelezen dat als je teveel weed of hasj ofzo met paddo's zou mengen dat de visuele effecten dan weggaan, klopt dit? want soms lees je net het tegenovergestelde...
Klik om te vergroten...

Conclusie --> iedereen is anders.

Simpel zat, het verschilt gewoon enorm per persoon. Ik merk dat het een killer is voor de visuals, een vriend van mij vindt juist precies het tegenoverstelde. :)
Klik om te vergroten...

Dat is nou simpel weg wat ik ook de hele tijd probeer te zeggen :P :P
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb 2 weken geleden 2 porties verse mexiaanse paddo's gegeten en het was mijn beste trip ooit. Misschien omdat ik normaal altijd gedroogde heb gegeten en dat daarom deze eerste X verse een andere trip veroorzaakte. Heel veel kleurveranderingen en objecten die veranderen van vorm en ze leken te bewegen. Ik voelde me enorm gelukkig en had het idee dat ik alles aan kon en dat mijn blijdschap niet op kon. Ik moest huilen van geluk en maat van mij trouwens ook. Maar wat je dat het ene moment leek alsof je niets voelde had ik ook. Van die tussen periodes. Ik zag nog wel de gordijnen en planten rustig bewegen maar ik voelde me 'normaal'. En dan ineens kreeg ik weer warme aangename rillingen door mijn hele lichaam en voelde ik mijn hoofd tintelen en dan was ik weer in mijn eigen space wereld en alles zag eruit zoals ik het zou willen zien. Spullen uit de kamer namen kleur en 'vorm' aan zoals ik dat in mijn gedachte had willen zien. Ik vond het een hele fijne ervaringen en heb spacend in bed ( na 5-6 uur) nog lang liggen nadenken over allerlei filosofische onderwerpen. Ik dacht nou over mijzelf en hoe ik mijn toekomst zou willen zien en welke stappen ik 'ga' en vooral 'zou willen' nemen in mijn leven. Ik had een volmaakte avond en dat heb ik niet zo heel snel.

Normaal mis ik altijd wel iets op een avond. Of als ik uitga is de muziek niet naar wens of sommige genotsmiddelen zijn niet aanwezig of ik heb naar mijn idee niet genoeg mensen ontmoet of aandacht gekregen van de vrouwen waarvan ik aandacht zou willen hebben. Maar ook als je thuis gezellig zit met z'n tweeen ( alleen of meer kan natuurlijk ook) kan je avond net zo goed/al niet beter zijn dan als je een avond uit ga.

Sorry voor de mensen die denken dat ik een beetje doordraaf maar momenteel zit er al een flinke lading in mijn neusholtes en dan ben ik nogal open over mezelf en wil ik altijd graag dingen delen met mensen :wink:

al met al, verse mexiaantjes zijn de bomb en ik zal ze ook zeker vaker bestellen alleen naar mijn mening moet je zoiets maar een paar keer per jaar doen want anders is het niet meer bijzonder en is het leuke ervan af. Same goes for LSD, DMT, Salvia en 2CB (2CB wekelijks gebruik NP maar niet dagelijks)

hoop dat de toekomste paddo gebruikers wat hebben aan mijn report en geniet van je trip en laat je gaan in je eigen fantasiewereld.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
need^weed zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
mexicaanse: is altijd lekker chill en grappig (zeker in begin van de trip) :)
hawaiiaanse: deze zijn goed om echt lekker hard te spacen :openmouth: , echt enorm van de wereld met enorme hallucinaties :grin:
Klik om te vergroten...

Niet iedereen spaced zo hard op hawaiiaanse het licht er ook aan voor welke paddo je gevoeligger bent. De een gaat veel harder op bijvoorbeeld mexicaantjes (of heeft ze hardste trip beleefd met mexicaantjes)en de andre op hawaiiaantjes. Maar het is in iig niet met zekerheid te zeggen :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...

Natuurlijk wel,op hawaiaanse trip je veel harder omdat daar de meeste actieve stoffen inzitten.Je kan wel er wel minder hard op trippen dan op mexicanen maar dat heeft dan een oorzaak bv dat je te zwaar hebt gegeten en/of minder pakt.

Maar vanuit een gelijk uitgangspunt trip je op hawaainse gewoon het meest.

Mexicaanse cubensis --lekker chill veel kleine motiefvormen en golfjes leuke kleurrijke closed eyes visuals,maya-achtig.

Kennai --lijkt net tauge -- lekker chill veel kleine motiefvormen en golfjes maar alles lijkt net iets sneller dan bij de mexicaantjes closed eyes visuals idem als mexicanen.

Hawaainse --Eerst lekker chill daarna naar de diepte toe soms wel tot een amoebe gevoel..Dikke stroperige exotische kleuren visuals en ook hier closed eyes goeie visuals.

Colombiaanse --Lekker chill daarna naar de diepte toe maar niet zo als de hawaainse toch soms wel identiteitsverlies..ook bij deze ervaar ik meer kleurijke of spontane discolampen effect visuals en ook hier closed eyes goeie visuals.

De philosopher's stones Psilocybe mexicana

Een van mijn favoriete voor een avondje lachspieren trainen.
Eerste uurtje opkomst kan ff lastig zijn maar daarna boem..Lacherig gezellig gevoel met leuke visuals en vaak vette inzichten die je aan het denken zetten ook hier closed eyes visuals die erg leuk en bewegelijk zijn.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amazonian xtc: omg... :openmouth: :P meer heb ik nie te zegge

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."