#1
niet zulke taal uitslaan , ontopicDeranged zei:Niet zo janken.
niet zulke taal uitslaan , ontopicDeranged zei:Niet zo janken.
Zit je nu al te trippen dan? :P Want aan uw schrijfstijl tezien, zijde toch ff nie op de wereld, of stonedDe jongen zei:Het word een helve portie hawaiaantjes.
Het lot heeft beslist(kop of munt). We haalden ze bij de sirius in maastricht.
Hij gafg zeer leuke uitleg..
Osi` zei:Wel vraagje, als je bv de hele dag denkt van, oei, als ik paddo's zou nemen ga ik dan mss bad? dat je dan nadien ook werkelijk bad gaat? Of zou je de hele dag positief moeten denken van, oeh! fijn fijn, mooi wereldje! dat je dan werkelijk ook een positieve trip gaat krijgen?
ja idd dat is mijn mening ookBal0n zei:sjaartrol zei:ik zou echt een hele portie pakke, het is echt nie zooon sterke trip en weet ge, anders ga ge er toch langs ene kant spijt van hebbe dat ge nie meer hebt gepakt...
echt waar, neem een hele![]()
Alsof het voor iedereen hetzelfde is, een halve portie is voor mij tegenwoordig ruim voldoende. Iedereen ervaart het anders, is anders en denkt anders.
Begin ajb met een halve, als het niet genoeg is kan je de volgende keer altijd meer nemen. Better safe than sorry![]()
Precies wat je zegt! Je moet echt in een lekkere stemming zijn. Lekkere muziek erbij of wat dan ook en je helemaal voorbereiden op een hele leuke, fijne avond vol lol. En dan kan het gewoon niet fout gaan! En als het fout gaat heb ik wel eens gehoord dat je gewoon een gekke bek moet trekken en dan is het al oversjaartrol zei:Osi` zei:Wel vraagje, als je bv de hele dag denkt van, oei, als ik paddo's zou nemen ga ik dan mss bad? dat je dan nadien ook werkelijk bad gaat? Of zou je de hele dag positief moeten denken van, oeh! fijn fijn, mooi wereldje! dat je dan werkelijk ook een positieve trip gaat krijgen?
ge hebt altijd kans op bad trip, maar kdenk wel da als je er hele tijd mee in je hoofd zit, je ook meer kans krijgt op bad trip...
het is ook niett nodig om uberpositief te denken, maar gewoon niet nadenke over de negatieve dingen.
je moet enkel denke van "oew jeah, da ga té goegaan worde" en dan zal het wrs wel zo zijn...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."