Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe eerste maal paddo's met een halve portie-->Bevredigend

De eerste maal paddo's met een halve portie-->Bevredigend

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Niet zo janken.
Klik om te vergroten...
niet zulke taal uitslaan , ontopic
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De jongen zei:
Het word een helve portie hawaiaantjes.
Het lot heeft beslist(kop of munt). We haalden ze bij de sirius in maastricht.
Hij gafg zeer leuke uitleg..
Klik om te vergroten...
Zit je nu al te trippen dan? :P Want aan uw schrijfstijl tezien, zijde toch ff nie op de wereld, of stoned :wink:

Binnenkort in nieuwjaar ook eens voor eerste keer aan paddo's beginnen, kga zowiezo een halve portie nemen. Alleen nog geen idee welke soort er binnenkomt. Het enige waar ik op hoop is dat ik geen bad trip ga krijgen, maar kweet wel waar ik op moet letten voordat ik het gaat nemen.

Wel vraagje, als je bv de hele dag denkt van, oei, als ik paddo's zou nemen ga ik dan mss bad? dat je dan nadien ook werkelijk bad gaat? Of zou je de hele dag positief moeten denken van, oeh! fijn fijn, mooi wereldje! dat je dan werkelijk ook een positieve trip gaat krijgen?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Osi` zei:
Wel vraagje, als je bv de hele dag denkt van, oei, als ik paddo's zou nemen ga ik dan mss bad? dat je dan nadien ook werkelijk bad gaat? Of zou je de hele dag positief moeten denken van, oeh! fijn fijn, mooi wereldje! dat je dan werkelijk ook een positieve trip gaat krijgen?
Klik om te vergroten...

ge hebt altijd kans op bad trip, maar kdenk wel da als je er hele tijd mee in je hoofd zit, je ook meer kans krijgt op bad trip...
het is ook niett nodig om uberpositief te denken, maar gewoon niet nadenke over de negatieve dingen.
je moet enkel denke van "oew jeah, da ga té goegaan worde" en dan zal het wrs wel zo zijn...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je er erg tegenop ziet zou ik er nog even mee wachten.. eerst meer informatie zoeken etc.. De kans dat je bad gaat word aanzienlijk groter asl je er tegenop ziet.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste trip was op 1 hele portie hawaiiaanse (op een mens van nog net geen 50 kg). Dat was 10 uur ontzettend hard trippen, mijn tripreport staat ergens op de site avn die trip. Het was ontzettend visueel, het gestoord, geen eens tijd voor een lachkick.
Een halve portie is erg saai, gewoon écht het niet waard. Doe dan tenminste nog 2/3e portie; dat is nog wel leuk.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik werd van halve ook alleen maar stoned en lacherig wel leuk maarja daarvoor ga ik die vieze dingen niet eten. Maar ik ga het nog keer overdoen heel snel en dan gewoon hele.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
'Ja'


Toch had ik er meer van verwacht toen..
Gellukig ben ik geen eigenwijs persoon die gelijk een hele portie opvreet, wie weet zou dat niet zo bevredigend zijn afgelopen. :)
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk wel dat het voor mij heavy word (hoop ik).
Ik ben wel zeer spiritueel ingesteld en ...JA I have trippy mind.
Nee ga er zeker wat uitkijken en heb veel gelezen enzo geduurende 3 jaar :) Moest er echt men persoonlijk beeld van vormen.

Heb ook een aantal boeken op azarius besteld erover. Zeer intressant is the sacred mushroom of visions.Teonanácatl. zeer goede uitleg enzo. maar ben toch wel geïnteresseerd in de theoriën van Terence McKenna. en nog heel veel daarbuiten. Ik vertrouwo p iets leerijks. Ookal wijst dit mss uit dak de paddo's niet nodig heb en enkel zelfvertouwen moet hebben en....

Maarja...Ik denk dat het voor mij wel netjes gaat zijn. Bedoel dus toch redelijk ...Ja je zal mss zien wak bedoel in het trip verslaG;
Men kameraad moest trouwens heel de vakantie werken. Het had dus nog eve tijd nodig :wink:

Maar we gaan het op een plek doen waar shamanen vroeger rituelen uitvoerden. De energie hebbe we dus al mee:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je het intussen al gedaan?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
sjaartrol zei:
ik zou echt een hele portie pakke, het is echt nie zooon sterke trip en weet ge, anders ga ge er toch langs ene kant spijt van hebbe dat ge nie meer hebt gepakt...

echt waar, neem een hele :tongueout:
Klik om te vergroten...

Alsof het voor iedereen hetzelfde is, een halve portie is voor mij tegenwoordig ruim voldoende. Iedereen ervaart het anders, is anders en denkt anders.

Begin ajb met een halve, als het niet genoeg is kan je de volgende keer altijd meer nemen. Better safe than sorry :)
Klik om te vergroten...
ja idd dat is mijn mening ook
iedereen reageert er anders op
begin maar met een halve
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hopelijk loopt het nietzo.
Maarja kan ook moeilijk risico's lopen als ik van mezelf verwacht dat ik er norgal gevoelig voor ben. Maarja mss ....Loopt het wel allemaal anders:)
We'll see.

Een trip verslag komt er zeker!
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
have fun alvast ... en wanneer ga je tripen ?
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb eigelijk nog nooit een halve portie Paddo's op,
Maar ik ken wel mensen die er wel lekker op los gingen.
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het worden gedroogde Mexicaantjes die al 'n tijdje in de la zitten van mijn maat ( ervaren tripper)
we gaan met 4 man die allemaal al hebben getript ( behalve ik )
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is voor deze week zaterdag. Nu staat het helemaal vast. Men kameraad heeft vrij dus....Gaan we er opuit he :wink:
T
TheroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga vrijdag :) ietsjes eerder hihi maar ik zal je wel erover vertellen zaterdag hier op het forum als mijn trip ook doorgaat :P
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oooh ok goed idee :P
Weet je al welke stoeltjes??
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjaartrol zei:
Osi` zei:
Wel vraagje, als je bv de hele dag denkt van, oei, als ik paddo's zou nemen ga ik dan mss bad? dat je dan nadien ook werkelijk bad gaat? Of zou je de hele dag positief moeten denken van, oeh! fijn fijn, mooi wereldje! dat je dan werkelijk ook een positieve trip gaat krijgen?
Klik om te vergroten...

ge hebt altijd kans op bad trip, maar kdenk wel da als je er hele tijd mee in je hoofd zit, je ook meer kans krijgt op bad trip...
het is ook niett nodig om uberpositief te denken, maar gewoon niet nadenke over de negatieve dingen.
je moet enkel denke van "oew jeah, da ga té goegaan worde" en dan zal het wrs wel zo zijn...
Klik om te vergroten...
Precies wat je zegt! Je moet echt in een lekkere stemming zijn. Lekkere muziek erbij of wat dan ook en je helemaal voorbereiden op een hele leuke, fijne avond vol lol. En dan kan het gewoon niet fout gaan! En als het fout gaat heb ik wel eens gehoord dat je gewoon een gekke bek moet trekken en dan is het al over :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."