Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsscheef gaan

scheef gaan

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaaah, ik ben ook een keertje heel goed bad gegaan,
dat is ook het intenste wat ik ooit heb meegemaakt, die ervaring heb ik echt moeten verwerken!
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb jij al ooit een bad trip gehad ? en wat voelde en ervaarde je dan ..
ik heb al vaak paddo's gedaan .. ze zijn mijn favorite drug .. ik dacht dat ik nooit een bad trip zou krijgen maar heb het dus een aantal maande gelede gehad, ik had het gevoel dat ik dood was , en dat ik in een eeuwige nachtmerrie was beland .. ik dacht dat wat ik ervaarde dood zijn was , en alles rond me heen was percies goed getekend, het was redelijk eng .. maar he me wel kunnen redde :) .. jullie ervaringen ?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had het idee dat er ingebroken werd, ik was volslagen in paniek, de politie gebeld die me geruststelde, maar daarna toch steeds de deuren controleren, door het raam spieden, lichten aan en uit... later hel en verdoemenis in mijn hallucinaties, ij mensen in de geest willen binnendringen... erg vervelend
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk ik inderdaad ook. Ik denk niet dat je eerder een bad trip krijgt met een hogere dosis. Is maar helemaal hoe je der zelf instapt.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
De eerste keer had ik 30 gram verse hawaiiaanse.

Ik snapte niets meer, maar zag alles klaarhelder. Ik voelde ook geen stonedheid, of bodyrush meer. Ik was helemaal in de war. Ik snapte woorden als: Straks, morgen, vorige week niet meer. Ik wilde alleen dat het ophield!

Maar daar kwam ik uit! Daarna heb ik erg voorzichtig gedaan met de dosis. Volgens mij is de gouden regel om NIET bad te gaan, lage dosis beginnen, en bijpakken na een paar uur...
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mulholland Drive zei:
De eerste keer had ik 30 gram verse hawaiiaanse.

Ik snapte niets meer, maar zag alles klaarhelder. Ik voelde ook geen stonedheid, of bodyrush meer. Ik was helemaal in de war. Ik snapte woorden als: Straks, morgen, vorige week niet meer. Ik wilde alleen dat het ophield!

Maar daar kwam ik uit! Daarna heb ik erg voorzichtig gedaan met de dosis. Volgens mij is de gouden regel om NIET bad te gaan, lage dosis beginnen, en bijpakken na een paar uur...
Klik om te vergroten...
\\

De gouden regel om niet bad te gaan is de bekende "go with the flow"en je angst los laten en laten meevoeren naar waar het middel je brengt..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Denk ik inderdaad ook. Ik denk niet dat je eerder een bad trip krijgt met een hogere dosis. Is maar helemaal hoe je der zelf instapt.
Klik om te vergroten...

ligt natuurlijk ook een beetje met elkaar in verband.


als je de trip ingaat met het idee van ' ik heb een enorme dosis op ik ga zometeen echt kei en kei-hard trippen. dan slaat de angst er ook wel sneller in denk ik'.
als je zoiets hebt van 'och het is maar een halve portie dit zal allemaal wel meevallen' dan valt het ook allemaal mee.

dus de bad-trip hoeft idd niet zozeer aan een hoge dosis te liggen maar eerder aan het idee dat je in je hoofd hebt van hoeveel je wel niet ophebt.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
matthijs zei:
Denk ik inderdaad ook. Ik denk niet dat je eerder een bad trip krijgt met een hogere dosis. Is maar helemaal hoe je der zelf instapt.
Klik om te vergroten...

ligt natuurlijk ook een beetje met elkaar in verband.


als je de trip ingaat met het idee van ' ik heb een enorme dosis op ik ga zometeen echt kei en kei-hard trippen. dan slaat de angst er ook wel sneller in denk ik'.
als je zoiets hebt van 'och het is maar een halve portie dit zal allemaal wel meevallen' dan valt het ook allemaal mee.

dus de bad-trip hoeft idd niet zozeer aan een hoge dosis te liggen maar eerder aan het idee dat je in je hoofd hebt van hoeveel je wel niet ophebt.
Klik om te vergroten...

Dat is ook weer zo :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
matthijs zei:
Denk ik inderdaad ook. Ik denk niet dat je eerder een bad trip krijgt met een hogere dosis. Is maar helemaal hoe je der zelf instapt.
Klik om te vergroten...

ligt natuurlijk ook een beetje met elkaar in verband.


als je de trip ingaat met het idee van ' ik heb een enorme dosis op ik ga zometeen echt kei en kei-hard trippen. dan slaat de angst er ook wel sneller in denk ik'.
als je zoiets hebt van 'och het is maar een halve portie dit zal allemaal wel meevallen' dan valt het ook allemaal mee.

dus de bad-trip hoeft idd niet zozeer aan een hoge dosis te liggen maar eerder aan het idee dat je in je hoofd hebt van hoeveel je wel niet ophebt.
Klik om te vergroten...
hmm kan ook juist andersom zijn hé.. dat je denkt van ik ga echt hard gaan, maar tvalt nog mee uiteindelijk en omgekeerd dat je denkt dat hjet chillen wordt, maar toch heftiger is dan je denkt
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#10
pepito zei:
Mulholland Drive zei:
De eerste keer had ik 30 gram verse hawaiiaanse.

Ik snapte niets meer, maar zag alles klaarhelder. Ik voelde ook geen stonedheid, of bodyrush meer. Ik was helemaal in de war. Ik snapte woorden als: Straks, morgen, vorige week niet meer. Ik wilde alleen dat het ophield!

Maar daar kwam ik uit! Daarna heb ik erg voorzichtig gedaan met de dosis. Volgens mij is de gouden regel om NIET bad te gaan, lage dosis beginnen, en bijpakken na een paar uur...
Klik om te vergroten...
\\

De gouden regel om niet bad te gaan is de bekende "go with the flow"en je angst los laten en laten meevoeren naar waar het middel je brengt..
Klik om te vergroten...

Voor mij is dit niet waar hoor! Ik laat mij nergens naar meevoeren waar ik niet heen wil Als IK trip ben IK de baas, ik controlleer alles, op een beheerste manier. Wil ik sterkere illusies, of hallicunaties, dan pak ik bij. Hoe geleidelijker de stoffen in je systeem komen, hoe minder kans je hebt om bad te gaan...Als je in één keer een portie neemt, dan is de trip heel anders. Alles. Van begin tot piek tot einde.

Met bijpakken dan kan je al na een paar uur voelen of je zwaarder wil of niet. Ik ben nog nooit ect bad gegaan, behalve door een te hoge dosis.

Dus MIJN gouden regel blijft dit zeker, gast.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gast? Anyway. Wat doseringen betreft heb je mischien wel gelijk, beginnen met een lage dosis kan vaak (vooral voor beginners) een verstandige keus zijn. Dat gezecht, als jij denk dat JIJ in een trip de dienst uitmaakt en zoals je zelf zegt "alles controleerd" moet ik je zwaar teleurstellen. Je verzetten tegen een "bad trip" is het stomste wat men kan doen. Het beste is proberen te ontspannen en het gevoel over je heen te laten komen, juist dan gaat het het snelste weer weg. Een bad trip kan iedereen overkomen, dat controlleer jij echt niet.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
spacekonijn zei:
matthijs zei:
Denk ik inderdaad ook. Ik denk niet dat je eerder een bad trip krijgt met een hogere dosis. Is maar helemaal hoe je der zelf instapt.
Klik om te vergroten...

ligt natuurlijk ook een beetje met elkaar in verband.


als je de trip ingaat met het idee van ' ik heb een enorme dosis op ik ga zometeen echt kei en kei-hard trippen. dan slaat de angst er ook wel sneller in denk ik'.
als je zoiets hebt van 'och het is maar een halve portie dit zal allemaal wel meevallen' dan valt het ook allemaal mee.

dus de bad-trip hoeft idd niet zozeer aan een hoge dosis te liggen maar eerder aan het idee dat je in je hoofd hebt van hoeveel je wel niet ophebt.
Klik om te vergroten...
hmm kan ook juist andersom zijn hé.. dat je denkt van ik ga echt hard gaan, maar tvalt nog mee uiteindelijk en omgekeerd dat je denkt dat hjet chillen wordt, maar toch heftiger is dan je denkt
Klik om te vergroten...
goeie , zeker waar.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#13
euhhmm 30 gram verse hawaii :confused: .. sorry maar de dosis is 10 gram .. MAX 15 .. zeer onverantwoordelijk gebruikt
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
psilocybine zei:
euhhmm 30 gram verse hawaii :confused: .. sorry maar de dosis is 10 gram .. MAX 15 .. zeer onverantwoordelijk gebruikt
Klik om te vergroten...

viel wel mee hoor :grin: en sorry, maar dan klopt die 30 gram niet. Ik bedoelde gewoon een 1persoons portie. Dan is hij 10 gram, ok. Mexicaanse waren 30 gram.

Ik wist goed wat ik deed, en ik was oneindig in de war, maar achteraf gaf me dat juist een kick, en was ik alleen maar nieuwsgierig naar de volgende keer. En onverantwoordelijk? Ach, waarom niet. Ik was 18, en onbezonnen. nu ben ik 26, en heb ik veel meer overwegingen met wat ik doe.

Sprit quest, ik snap je zeker. Als je voelt dat je slecht gaat, dan ga je je daar niet druk om maken, want dat verergerd het. Wat ik bedoel is puur die dosering. Pas bijnemen na, of tijdens een vette piek lijkt mij een redelijk middel tegen bad gaan. Het lijkt mij veiliger om het geleidelijk te consumeren...of kan je op een halve portie mexicaanse paddos bad gaan? Dat kan ik me gewoon niet voorstellen!

Tijdens mijn trip heb ik meestal wel even een spiegel, een spiegel van angst, onvrede of verdriet. Maar 90% is pure euforie! En ergens is bad gaan ook VET. Je tript op je negatieve gevoel, en achteraf heb je iets geleerd.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelfs eens op een halve protie mexicaanse kun je een in een bad trip terechtkomen. Het gebeurt uiteraard veel minder dan waneer er zwaardere soorten of grotere hoeveelheden worden gegeten maar het is nog mogenlijk. Ik heb toevallig een keer meegemaakt dat een vriend op hwet toilet zat (na 15gr mexicaanse) en zo intens naar de patronen opde tegeltjes was gaan kijken dat hij erdooor ""overgenomen" was, hij zag enkel nog gele fractaltjes (de tegentjes zijn geel). Dit is dan wel geen enorm heftige bad trip waarbij je denkt dat een 9 jarige joods meisje in een concentratiekamp bent maar prettig was het voor die persoon zeker niet.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow, bizar!

Ik ben vet benieuwd :grin: De volgende keer neem ik eerst de helft, en ga ik kijken :grin: of ik bijpak :wave:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
In petrol effe, had truffeltjes gegeten, voelde me al niet zo goed had wat buikpijn, toen aan een popper geroken en derna naart wc gespurt dat ni normaal was :P
Daarna voelde ik me geestelijk ff heeeeeel kut, ben ff gaan zitte en heb watertje gedronekn daarna wast gedaan.
Dit alles heeft 15 min geduurd.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn badtrip, zoals boven beschreven, deed zich ook al voor op een kleine 10 gam
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#19
ok gisteren had ik dus mijn 2de bad trip ^^
ik en mij vriendin hadde 20 gram hawaii en 30 gram mexicaanse naar binnen gewerkt omdat we een ZEER zware trip woude .. alles was leuk en fijn in het begin .. tot ik op het idee kwam omer salvia 10X bij to roken :tearsofjoy: wat er toen gebeurde was .. "heb er geenb woorden voor" het leek alsof ik het allemaal eerder had gezien wat er gebeurde (visieonen) en ik kreeg bang van alles om me heen , na een tijdje veel vit C en druive suiker te slikken zijn wij naar boven gegaan op het bed geen ligen , toen begin mij vriendin :) op het bed en haar bene (met kousen) te :kots: en het helemaal over haar kousen en bed begon te wrijven xD daarna na even op het bed te liggen ging alles weer beter en hebben we ons nog ziek gelachen met wat we allemaal gedaan hadden , ik heb een bericht getypt toen ik aan het spacen was van dingen die we nog moesten doen :'D als ik hem nu lees klinkt het juist psychopatisch : om 3 uur , Shauny opknappen. alles opruimen en geen sporen na laten van wat er gebeurd is. probeer je terug normaal te voelen . slaap pilletje nemen . iets eten en slapen :'D ha ha hilarisch wat we allemaal deden gewoon
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bad trips zijn zeker leerzaam, maar of dit de manier is om te leren vraag ik mij zeer zwaar af. Ik vind echt dat je onverantwoord bezich was. Je moet respect hebben voor de middelen die je gebruikt en niet zomaar vanalles door elkaar pakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."