#1
Zelfs eens op een halve protie mexicaanse kun je een in een bad trip terechtkomen. Het gebeurt uiteraard veel minder dan waneer er zwaardere soorten of grotere hoeveelheden worden gegeten maar het is nog mogenlijk. Ik heb toevallig een keer meegemaakt dat een vriend op hwet toilet zat (na 15gr mexicaanse) en zo intens naar de patronen opde tegeltjes was gaan kijken dat hij erdooor ""overgenomen" was, hij zag enkel nog gele fractaltjes (de tegentjes zijn geel). Dit is dan wel geen enorm heftige bad trip waarbij je denkt dat een 9 jarige joods meisje in een concentratiekamp bent maar prettig was het voor die persoon zeker niet.

en het helemaal over haar kousen en bed begon te wrijven xD daarna na even op het bed te liggen ging alles weer beter en hebben we ons nog ziek gelachen met wat we allemaal gedaan hadden , ik heb een bericht getypt toen ik aan het spacen was van dingen die we nog moesten doen :'D als ik hem nu lees klinkt het juist psychopatisch : om 3 uur , Shauny opknappen. alles opruimen en geen sporen na laten van wat er gebeurd is. probeer je terug normaal te voelen . slaap pilletje nemen . iets eten en slapen :'D ha ha hilarisch wat we allemaal deden gewoon