Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsscheef gaan

scheef gaan

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfs eens op een halve protie mexicaanse kun je een in een bad trip terechtkomen. Het gebeurt uiteraard veel minder dan waneer er zwaardere soorten of grotere hoeveelheden worden gegeten maar het is nog mogenlijk. Ik heb toevallig een keer meegemaakt dat een vriend op hwet toilet zat (na 15gr mexicaanse) en zo intens naar de patronen opde tegeltjes was gaan kijken dat hij erdooor ""overgenomen" was, hij zag enkel nog gele fractaltjes (de tegentjes zijn geel). Dit is dan wel geen enorm heftige bad trip waarbij je denkt dat een 9 jarige joods meisje in een concentratiekamp bent maar prettig was het voor die persoon zeker niet.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, bizar!

Ik ben vet benieuwd :grin: De volgende keer neem ik eerst de helft, en ga ik kijken :grin: of ik bijpak :wave:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
In petrol effe, had truffeltjes gegeten, voelde me al niet zo goed had wat buikpijn, toen aan een popper geroken en derna naart wc gespurt dat ni normaal was :P
Daarna voelde ik me geestelijk ff heeeeeel kut, ben ff gaan zitte en heb watertje gedronekn daarna wast gedaan.
Dit alles heeft 15 min geduurd.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn badtrip, zoals boven beschreven, deed zich ook al voor op een kleine 10 gam
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok gisteren had ik dus mijn 2de bad trip ^^
ik en mij vriendin hadde 20 gram hawaii en 30 gram mexicaanse naar binnen gewerkt omdat we een ZEER zware trip woude .. alles was leuk en fijn in het begin .. tot ik op het idee kwam omer salvia 10X bij to roken :tearsofjoy: wat er toen gebeurde was .. "heb er geenb woorden voor" het leek alsof ik het allemaal eerder had gezien wat er gebeurde (visieonen) en ik kreeg bang van alles om me heen , na een tijdje veel vit C en druive suiker te slikken zijn wij naar boven gegaan op het bed geen ligen , toen begin mij vriendin :) op het bed en haar bene (met kousen) te :kots: en het helemaal over haar kousen en bed begon te wrijven xD daarna na even op het bed te liggen ging alles weer beter en hebben we ons nog ziek gelachen met wat we allemaal gedaan hadden , ik heb een bericht getypt toen ik aan het spacen was van dingen die we nog moesten doen :'D als ik hem nu lees klinkt het juist psychopatisch : om 3 uur , Shauny opknappen. alles opruimen en geen sporen na laten van wat er gebeurd is. probeer je terug normaal te voelen . slaap pilletje nemen . iets eten en slapen :'D ha ha hilarisch wat we allemaal deden gewoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."