Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Salvia] visuals--->welk extract?

[Salvia] visuals--->welk extract?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik voor het eerst salvia deed was het ook een lachtertje.. ik was veel te ongeduldig met verhitten =P Dat spul moet echt goed heet worden inderdaad. Overigens was dat met 10X extract.. en na een kwartier ben je meestal wel uitgetript.
t
tomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey

Ik wilde weten met welk Salvia extract jullie echt visuals krijgen?
Bij mijn 1e Salvia tripje had ik helemaal geen visuals, ik had toen het 5x extract.

De 2e keer had ik het 10X extract. Dit keer merkte ik het beter als het 5x extract. Ik had het doosje met salvia in 6 gedeeld, op aanraden van die gast uit de headshop. Heb 1/3 gepakt, de trip duurde echter kort!

Iemand nog tips of ideen voor een beter effect???

Tom
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
tom woon je toevallig in ehv ?
t
tomLid
01-01-2024, 00:00
#4
eXeCuze zei:
tom woon je toevallig in ehv ?
Klik om te vergroten...

neen :grin:
Hoezo?dacht je mij te kennen?
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mja ken ook een tom die ook regelmatig tript dus ik dacht heej :P
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken ook 5 tom's die regelmatig trippen :grin:
Ik heb op salvia nog nooit iets visueels gehad, vraag me af of het zelf wel mogelijk is...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er zijn meer hondjes die fikkie heten.
t
tomLid
01-01-2024, 00:00
#8
flashkop zei:
Ik ken ook 5 tom's die regelmatig trippen :grin:
Ik heb op salvia nog nooit iets visueels gehad, vraag me af of het zelf wel mogelijk is...
Klik om te vergroten...

genoeg tripreports gelezen, waarin een hoop visuals voorkomen! :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verplaatst
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Van Salvia kun je echt zwaar trippen, Je moet het alleen heet genoeg verbranden (dus aansteker goed erop houden) en heel diep inademen en dan zo lang mogelijk vast houden, indiend nodig kun je er nog een achteraan nemem :)

Ik heb aan 5x extract voldoende terwijl sommige mensen 20 x extract nodig hebben om hetzelfde te merken.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De trip is trouwens wel altijd vrij kort, maarja wat is tijd in een trip he :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Salvia is sowieso een hele korte trip; het lijkt me ook vreemd omdat je nauwelijks aan je trip kan wennen.. maar als je met 5x geen effect hebt dan doe je toch gewoon 10x of 20x extract? Ik zou gewoon uitvogelen wat bij jou het bsete werkt en vooral: eht leukst is.
N
NielsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zelf nog nooit getript op salvia

Ik heb een vriend die ooit een salviatrip meegemaakt heeft, die had perongeluk het hele potje 10x ectract opgerookt..
Dit resulteerde in een enorm hevige trip...Hoe die preciues was weet hij alleen natuurlijk
maar hij zat een groot deel niet meer in zn lichaam ( in een trein ect..)

Maar het kan ook gebeuren dat je van dat hele potje helemaal niks merkt..


Ikzelf ga binnenkort is kijken wat het is..waarschijnlijk 10X ectract en dan rustig beginnen(met 2 gram schijn je 8 trips te kunnen doen)

Dus als het de eerste keer niet werkt..de volgende week nog een keer proberen met dezelfde dosis(1/4 gram)

Dit omdat ik hoorde dat je er aan moet wennen(iets in die richting)
Je zou steeds minder hoeven roken voor een goede trip, naar mate je het vaker hebt gedaan..

Ik zou hetzelfde doen als ik jou was...als het na drie keer niet werkt miss verhogen ofzo...Zo ga ik het iig aanpakken :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Niels zei:
Maar het kan ook gebeuren dat je van dat hele potje helemaal niks merkt..
Klik om te vergroten...

Het is per persoon idd verschillend een maat van me rookte echt een flinke hoeveelheid 20x extract en merkte echt niets. Ik nam mischien de helft van wat hij had en dan ook nog eens 5x extract en had het al aardig te pakken :) lucky me :stoned:

Niels zei:
Dit omdat ik hoorde dat je er aan moet wennen(iets in die richting)
Je zou steeds minder hoeven roken voor een goede trip, naar mate je het vaker hebt gedaan..
Klik om te vergroten...

Dat klopt niet hoor, nog nooit van gehoord iig.
Belangrijk is: Zo diep mogelijk inhaleren en blijven inademen heel lang vasthouden dan rustig uitadmenen en neerploffen :grin:
N
NielsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het klopt wel.. beetje brak uitgelegt :rolleyes:

De eerste keer heb je een kleinere kans dat je gaat trippen van bijvoorbeeld 1/4 gram 10 x extract
Als je het vaker hebt gerookt. heb je meer ervaring om makkelijker in de trip te komen.

iig hangt veel af van andere factoren dan de dosis.


Ik ga het miss morgen is proberen
ik zal proberen lang in te houden en miss een 2e en 3e hijs..als dat lukt

dan maar zien :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."