#1
Toen ik voor het eerst salvia deed was het ook een lachtertje.. ik was veel te ongeduldig met verhitten =P Dat spul moet echt goed heet worden inderdaad. Overigens was dat met 10X extract.. en na een kwartier ben je meestal wel uitgetript.
eXeCuze zei:tom woon je toevallig in ehv ?
flashkop zei:Ik ken ook 5 tom's die regelmatig trippen![]()
Ik heb op salvia nog nooit iets visueels gehad, vraag me af of het zelf wel mogelijk is...

Niels zei:Maar het kan ook gebeuren dat je van dat hele potje helemaal niks merkt..
Niels zei:Dit omdat ik hoorde dat je er aan moet wennen(iets in die richting)
Je zou steeds minder hoeven roken voor een goede trip, naar mate je het vaker hebt gedaan..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."