Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia Divinorum

Salvia Divinorum

39 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BoriZLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jawel, je kan ze 'rehydraten' door ze in water te leggen :wink:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk.

Dus dan gewoon het extract onder je tong leggen en het er een kwartier laten zitten ofzo.. volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn, wat denken jullie?

mijn salvia plant is trouwens bijna overleden.. het ging al niet zo heel erg goed (bruine randen aan de bladeren enzo), dus ik had haar laatst even buiten gezet, omdat het lekker weer was en ik dacht dat dat wel even bleef. Helaas ging het 's nachts dus flink waaien en waren alle bladeren eraf :( Nu staat er dus alleen nog een groene stengel die langzaam bruin wordt..

maargoed, gelukkig heb ik nog 2 hele kleine stekjes van haar en kan ik die misschien weer verder laten groeien.
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat van die omgekeerde tolerantie vind ik toch maar raar... bij mij is het ook zo geweest dat ik de eerste keren niets voelde maar na een paar keer proberen ook opeens 'uit de realiteit gezogen werd', maar er is zowiezo gewone tolerantie, als ik echt heftig gegaan ben op salvia dan voel ik het eerste uur erna helemaal niets meer als ik bij neem, niet eens de warme gloed ofzo. ik denk dat het de eerste keren de meeste mensen niet lukt omdat de methode dan nog niet is geperfectionneerd.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Radeon915 zei:
Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk.
Klik om te vergroten...

Best interessant... ik denk dat het wel moet lukken als je het onder je tong legt. Wil iemand het proberen? :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Delirium zei:
Radeon915 zei:
Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk.
Klik om te vergroten...

Best interessant... ik denk dat het wel moet lukken als je het onder je tong legt. Wil iemand het proberen? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik wil altijd proberen, jeweetoch
B
BoriZLid
01-01-2024, 00:00
#6
Radeon915 zei:
Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk.

Dus dan gewoon het extract onder je tong leggen en het er een kwartier laten zitten ofzo.. volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn, wat denken jullie?
Klik om te vergroten...

Dit schijnt inderdaad goed te werken ja!

Je verhaal wat betreft je salvia plant lijkt zo fucking veel op het probleem van mijn plant. Had je toevallig ook last van varenrouwmugjes?
Ik heb toentertijd 1 stekje weten te redden en die is inmiddels ook alweer dik een meter :grin:
Zal eerdaags wel ff een foto posten. Salvia planten zijn gruwelijk vet :sunglasses:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Radeon915 zei:
Dus dan gewoon het extract onder je tong leggen en het er een kwartier laten zitten ofzo.. volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn, wat denken jullie?
Klik om te vergroten...

Hmm, het lijkt me best lastig. Er vormt zich speeksel onder je tong en die kleine fliebertjes extract raken hiermee vermengt en die slik je dan gewoon door :(
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#8
hi
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
laatste keer heb ik 1/3 gram in men bong gekieperd, goed aangestoken, pijp laten vollopen met rook en dangeinhaleerd, voelde mee een kwartier kei stned en men benen werden constant naar achter getrokken :mrgreen:
Verder niet veel aan...
Mischien is proberen oder een trip
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
laatste keer heb ik 1/3 gram in men bong gekieperd, goed aangestoken, pijp laten vollopen met rook en dangeinhaleerd, voelde mee een kwartier kei stned en men benen werden constant naar achter getrokken :mrgreen:
Verder niet veel aan...
Mischien is proberen oder een trip
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat eten ervan klinkt best lekker opzich, als een hele subtiele trip klinkt het wel. Maar ik denk dat ik dat wel eens ga proberen na de zomer vakantie ofzo; nu geen tijd voor.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heeft er iemand goeie effecten gehad van lady Salvia?
Ik heb het deze avond weer eens geprobeerd (ik heb een plant staan die dood aan het gaan is.. soort blad rot iets ofzo :confused: ) maar ik kan er maar geen fatsoenlijke trips uit halen schijnt het.
Ik weet dat blad minder sterk is, ik heb ook al eens extract geprobeerd, daarmee had ik wat sterkere effecten, maar ik was nog steeds vrij down to earth; ik wist nog steeds wat er om me heen gebeurde enzo.

T voelt wel een soort van prettig, met vreemde prikkels die door m'n lijf gaan, en ik voel me langzaam wegzakken, maar dan is het alweer voorbij.

Ik weet dat blad minder sterk is, ik heb ook al eens extract geprobeerd, daarmee had ik wat sterkere effecten, maar ik was nog steeds vrij down to earth; ik wist nog steeds wat er om me heen gebeurde enzo.


Als er iemand ervaringen en/of tips heeft of iets in die richting, laat wat van je horen :)

Greets,
Radeon
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hebt hetzelfde probleem :(
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#14
De eerste keer dat ik het deed was met bladeren. Ik heb 1 dikke bonghit genomen en ik was vertrokken voor 2 minuten hard trippen. Na 1 minuut riep een vriend iets, waardoor ik 'wakker' schoot. Daarna kreeg ik nog effe een keiharde lachkick die een paar minuten duurde, en dan was het gedaan.

Daarna heb ik het nog 6 keer geprobeerd met 5x extract en dat heeft maar 1 keer gewerkt.

Ik denk dat ik niet genoeg ineens pakte. Normaal moet iemand je helpen en al een nieuwe hit klaarhebben tegen dat je je eerste uitblaast. Als je zo'n 2 grote hijsen na elkaar binnenneemt, kan het bijna niet anders dan werken. Het is ook belangrijk dat je een torch lighter gebruikt, een gewone aansteker is soms niet warm genoeg. Met bladeren en niet-gestandaardiseerd extract kan de potentie zéér verschillend zijn, dus zeker met bladeren is het normaal dat je soms niets voelt (omdat er weinig Salvinorine-a in zit)

En zeg tegen je vrienden dat ze hun bek houden als je aan het trippen bent :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ja, het verste dat is was was iig met x10 extract. Ik voelde me vaag en rustig en ik zakte weg en zag patroontjes op het plafond.

En dat vrienden hun bek houden is ook zeker wel aan te raden.. ik had er dus eentje die toen ondertussen ff call of duty ging spelen met de lichten uit.. niet echt fijn gehoor op de achtergrond :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou zeggen proberen meer in een keer t enemen van het 10x extract, het moet een sterk tripmiddel voorstellen dus zou het dat ook moeten doen.
Ik moet het zelf nog proberen maar het hele gedoe van een extract er in donn een een goede aansteker en blab lab la..
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb 3gr 5x extract gebruikt zonder effect... :rolleyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Salvia :hearteyes:

Een zeer apart tripmiddel... ik vind het persoonlijk meer een deleriant dan een tripmiddel, omdat je zo accuut in een totaal andere realiteit wordt gezogen dat je niet meer weet hoe de echte wereld in elkaar zit. Het is heel anders dan paddestoelen of LSD. Lichamelijk vind ik het ook best zwaar, omdat er tijdens het trippen van alle kanten krachten worden uitgeoefend op mijn lichaam. Als je goed tript is het dan ook niet mogelijk om nog normaal te functioneren :P

Heel veel mensen voelen bij de eerste paar keer Salvia niks. Er wordt dan ook beweerd dat de weerstand voor Salvinorin A omgekeerd is; je hebt dus steeds minder nodig om effect te krijgen. Bij mij is dit ook het geval, ik kan van 2 hits van gewone blaadjes al netjes trippen :)

Ik heb nog 0.8 gram 10x liggen, wat morgen gerookt gaat worden :smoke:

PS: Heeft iemand ervaring met de traditionele methode: het kauwen van de blaadjes? Ik heb zelf nog ongeveer 20 gram blaadjes, en kauwen schijnt milder en langer effect te hebben dan roken. Ik ben er best benieuwd naar :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dan ga ik gewoon vanaf nu elke dag salvia roken tot als ik er van trip ^^
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het kauwen schijnt op verse bladeren te moeten, en dan een stuk of 20 tot 40 tot een soort prop gerold en daar dan een lange tijd op kauwen.
Niet echt een smakelijke bedoening maar het schijnt wel te werken.

En Delirium, zou je wat meer kunnen vertellen over jouw trips? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."