#1
Jawel, je kan ze 'rehydraten' door ze in water te leggen ![:wink:]()
Radeon915 zei:Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk.
Delirium zei:Radeon915 zei:Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk.
Best interessant... ik denk dat het wel moet lukken als je het onder je tong legt. Wil iemand het proberen?![]()
Radeon915 zei:Zou je ook extract oraal in kunnen nemen? dat is een stuk minder veel dan zo'n hoop bladeren en smaakt denk ik ook minder sterk.
Dus dan gewoon het extract onder je tong leggen en het er een kwartier laten zitten ofzo.. volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn, wat denken jullie?
Radeon915 zei:Dus dan gewoon het extract onder je tong leggen en het er een kwartier laten zitten ofzo.. volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn, wat denken jullie?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."