#1
hi

's nachts is met pep juist geweldig, lantaarnpalen lijken opeens te bewegen enzo. wordt je alleen nog maar meer lupa vanLappenpopje zei:Pas 1 keer gedaan en dat was 's avonds..
Weet wel dat ik met pephallucinaties liever heb dat het licht is, maar deze zijn meestal vrij eng bij mij (para..) dus dan ben ik blij als het dag is..
Visuels zijn dus dan wel sterker als het donker is.. Kan me zo voorstellen met paddo's ook..
deceptive zei:overdag met veel licht en kleur om je heen, denk aan een lekker groen grasveld, bloemenvelden, groene bomen.. dat geeft altijd wel een mooi natuurlijk spektakel

En anders doe je ze niet zeker!!TimKGB zei:als ze dan nog legaal zijn![]()

Nee ik natuurlijk niet.. gatver ben geen junk..TimKGB zei:gebruik jij wiet en pado's ?
![]()
Lappenpopje zei:Nee ik natuurlijk niet.. gatver ben geen junk..TimKGB zei:gebruik jij wiet en pado's ?
![]()
Drugs is voor losers..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."