Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen? Overdag of in de avond?

Trippen? Overdag of in de avond?

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#1
hi
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb zelf vaker overdag getript, maar ik vind het allebei prima te doen alleen als je in het donker tript heb je toch veel meer visuals dan overdag
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
k vond overdag in de zon op een grasveldje... toch wel t relext :)
P
Psychedelic^CircusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi trippers,

Ik heb een vraag aan jullie, ik een paar vrienden hebben gisteren een hele leuke trip gehad (Mix van 2 soorten Mexicaanse paddo's ong. 20 gram p.p).
Omdat het mooi weer zou worden hadden we besloten om in een rustig park overdag te gaan trippen. Meestal trippen we s'avonds maar we dachten dat het visueel leuker zou zijn als er daglicht was. Nu was het een leuke trip maar ik had steeds het gevoel dat er iets ontbrak en ik was niet de enige, het kan volgens mij komen omdat de plek toch niet super goed was (er waren toch wel wat mensen in het park) of omdat het overdag was? Wat ik nu graag wil weten, trippen jullie het liefste overdag of s'avonds en in wat voor omgeving trippen jullie het liefste?

Alvast bedankt!! :stoned:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pas 1 keer gedaan en dat was 's avonds..
Weet wel dat ik met pephallucinaties liever heb dat het licht is, maar deze zijn meestal vrij eng bij mij (para..) dus dan ben ik blij als het dag is..

Visuels zijn dus dan wel sterker als het donker is.. Kan me zo voorstellen met paddo's ook..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lappenpopje zei:
Pas 1 keer gedaan en dat was 's avonds..
Weet wel dat ik met pephallucinaties liever heb dat het licht is, maar deze zijn meestal vrij eng bij mij (para..) dus dan ben ik blij als het dag is..

Visuels zijn dus dan wel sterker als het donker is.. Kan me zo voorstellen met paddo's ook..
Klik om te vergroten...
's nachts is met pep juist geweldig, lantaarnpalen lijken opeens te bewegen enzo. wordt je alleen nog maar meer lupa van :grin:
P
Psychedelic^CircusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vroeg dus of je paddo's het beste s'avonds of overdag kan doen, niet pep!
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#8
hi
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#9
deceptive zei:
overdag met veel licht en kleur om je heen, denk aan een lekker groen grasveld, bloemenvelden, groene bomen.. dat geeft altijd wel een mooi natuurlijk spektakel
Klik om te vergroten...

Precies!!! :mrgreen:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wil ook nog eens snachts trippen :) doe ik als s pa en ma op vakantie zijn.. als ze dan nog legaal zijn :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon om 5uur snachts in t donker beginnen :tongueout:
en dan als t licht word naar buiten gaan :hearteyes:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
TimKGB zei:
als ze dan nog legaal zijn :)
Klik om te vergroten...
En anders doe je ze niet zeker!! :wink: :rolleyes:

Snap de heisa niet zo over paddo's die niet meer legaal zijn.. Alsof dit hele drugsforum alleen uit mensen bestaat die braaf paddo's en wiet deden omdat dat legaal is en verder niks.. :confused: :wave:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#13
:openmouth: gebruik jij wiet en pado's ? :openmouth:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het mooier om in de nacht te trippen alles ziet er dan veel mooier uit en overal komen lichtjes vandaan. En in de nacht is er niemand op straat dus minder kans om bekende tegen te komen als je de weg kwijt bent. :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik doe het bijna altijd 's nachts, ik heb ook prachtige trips overdag gehad, maar mijn favoriete tijd is om het te nemen als de zon ondergaat en 's nachts uit te trippen (bij paddo's, bij lsd is het dan tot 12 uur smiddags nog uittrippen). Ik vind de avond een leuke tijd om te trippen en 's nachts is de sfeer ook beter lijkt het wel.
Toch waren mijn twee favoriete trips denk ik overdag, maar dat was meer toeval. Het maakt niet heel veel uit. Ik vind zelf een apar uur dag paar uur nacht in de trip altijd het leukst omdat het veelzeidig is.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
TimKGB zei:
:openmouth: gebruik jij wiet en pado's ? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Nee ik natuurlijk niet.. gatver ben geen junk..
Drugs is voor losers..
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lappenpopje zei:
TimKGB zei:
:openmouth: gebruik jij wiet en pado's ? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Nee ik natuurlijk niet.. gatver ben geen junk..
Drugs is voor losers..
Klik om te vergroten...

precies :)

s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het beste van al vind ik in de vooravond (7-8uur savonds) beginnen met de LSD, dan heb je een eerst licht, maar niet te fel licht, en nadien nog een hele tijd donker en kan je gaan maffen voor het weer licht wordt...
ik denk dat als je smiddags ofzo tript als er veel zon is, je wellicht toch vindt dat de zon te fel is, en dat doet dan zeer aan je ogen...

aja, kvindt juist de visuals mooier overdag eigenlijk ook, die van snachts heb ik al genoeg gezien :)
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trippen in het donker ('s nachts) vind ik toch het gezelligst, de straten zijn dan ook zo goed als leeg meestal. Een keertje deed ik het in het licht, op pinkpop dit jaar, toen had ik het gevoel dat iedereen zag dat ik tripte en daarom was het ook zo afgelopen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beginnen als het donker is (bij voorkeur in een bos), dan naar de zonsopgang kijken :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."