#1
Als je trip wel gewoon in orde was lijkt het me niet dat het 'foute' paddo's waren, maar mogelijk zat er iets op, hebben jullie ze gewassen voor jullie ze aten?
Alleen die portie, en verder hebben we ook niks raars gegeten tijdens de trip. Van gewone champignons heb ik het niet (tenminsten, nog nooit 35gr champignons op een lege maag gegeten eigenlijk:P)Vanadesse zei:Dat ziet er inderdaad uit als een allergie. Je kan dit ook gewoon medisch laten testen, dan weet je het in ieder geval zeker. Heb je er bij meer dingen last van? Of alleen bij het eten van paddo's, en heb je ondertussen verschillende geprobeerd of alleen die?
try it zou ik zeggenDelcasa88 zei:Alleen die portie, en verder hebben we ook niks raars gegeten tijdens de trip. Van gewone champignons heb ik het niet (tenminsten, nog nooit 35gr champignons op een lege maag gegeten eigenlijk:P)Vanadesse zei:Dat ziet er inderdaad uit als een allergie. Je kan dit ook gewoon medisch laten testen, dan weet je het in ieder geval zeker. Heb je er bij meer dingen last van? Of alleen bij het eten van paddo's, en heb je ondertussen verschillende geprobeerd of alleen die?
we hadden het inderdaad allebij dat vond ik ook zo raar.Raoulduke zei:Jullie hadden beide deze reactie? Misschien heb je wel troep meegekregen.
In dat geval was het denk ik geen allergische reactie. Dan heb je inderdaad gewoon geen goeie paddo's gehad.Delcasa88 zei:we hadden het inderdaad allebij dat vond ik ook zo raar.Raoulduke zei:Jullie hadden beide deze reactie? Misschien heb je wel troep meegekregen.
Paddos waren gekocht bij de meest bekende van amsterdam, When Nature Calls in de leidse.
NEuh, eigenlijk nietazgaza zei:Als je trip wel gewoon in orde was lijkt het me niet dat het 'foute' paddo's waren, maar mogelijk zat er iets op, hebben jullie ze gewassen voor jullie ze aten?
:PDelcasa88 zei:NEuh, eigenlijk nietazgaza zei:Als je trip wel gewoon in orde was lijkt het me niet dat het 'foute' paddo's waren, maar mogelijk zat er iets op, hebben jullie ze gewassen voor jullie ze aten?:P
Maria Sabinapepito zei:Zou zelfs aanraden om ze kort te blancheren. (en event. kookwater te drinken en paddo's te eten) Dit omdat rauwe paddestoelen slecht verteerbaar zijn en bij gevoeligen voor "allergische" reactie kunnen zorgen. Maria Sabina of niet.
Delcasa88 zei:Maria Sabinapepito zei:Zou zelfs aanraden om ze kort te blancheren. (en event. kookwater te drinken en paddo's te eten) Dit omdat rauwe paddestoelen slecht verteerbaar zijn en bij gevoeligen voor "allergische" reactie kunnen zorgen. Maria Sabina of niet.![]()
![]()
Ik maak wel een afspraak voor een allergie test. Ik heb al 6 jaar een nieuwe huisarts en heb de beste man nog nooit gezien :P Zou niet eens weten waar ie zit...The Used zei:Ik heb nog nooit gehoord van iemand met een allergie uitslag van paddo's , maar ik zou het ook niet gelijk uitsluiten.
Erg vreemd iig, vraag het na een keertje als je bij de dokter/huisarts bent, die kan je vast wat meer vertellen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."