#1
ontspannen eraan beginnen.. gedachten doen een hoop voor en tijdens een trip.
En wort is met dt : wordt![:tongueout:]()
En wort is met dt : wordt
Chimera zei:ontspannen eraan beginnen.. gedachten doen een hoop voor en tijdens een trip.
En wort is met dt : wordt![]()
Verander je instelling. Juist die slechte herinneringen kunnen de kern van een leerzame trip uitmaken. Paddo's 'een keer goed beleven' is voor mij juist ook de slechte momenten meemaken, ergens doorheen moeten, en daar iets van leren.Triprusje zei:k kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven..

Delirium zei:TV-kijken tijdens trippen lijkt me geen zak aan...
Ik zou even thuis blijven zitten als de trip begint op te komen. Zo kun je een beetje aanvoelen hoe sterk je portie was en gewend raken met de hallucinaties. Daarna kunnen jullie met z'n allen beslissen wat jullie gaan doen. Tot een beslissing komen kan dan al behoorlijk moeilijk zijnIk vind het dan altijd wel leuk om er op uit te trekken, een stukje bos of een parkje ofzo opzoeken
Neem een rugtas mee en wat belangrijke spullen, zoals een flesje water en wat eten (al trippend je rugtas vinden en dan ook nog eens die spullen vinden om mee te nemen is ook al een hele opgave
). Pret gegarandeerd
![]()

Delirium zei:Veel tripplezier
Ik ben jaloers, heb ook zin om te trippen. Er liggen hier nog wat gedroogde hawaiaantjes op me te wachten. Gelukkig gaan we die volgende week zaterdag nemen![]()
Triprusje zei:Beste Mensen
Vrijdag heb ik wel is waar een paddo feestje
bij me thuis. me ouders gaan een weekendje weg, dus ik ben in een veilige omgeving. Met 5 waarvan 1 nuchtere gaan we een portie paddos nemen(mijn derde paddo trip) hopelijk wort dit een goede trip.. en geen bad trip zoals de vorige 2 keer.. de eerste keer nam ikeen portie en een paar joints met een paar vrienden toen we in de natuur zaten, het begin was erg leuk daarna gingen we door de stad lopen en gingen we winkels in wat super kut was... daarna raakte ik in paniek want ik zat half in de trip toen ik thuis meost komen.. das was mijn eerste bad trip de tweede bad trip was snacht's toen ik een halfe portie nam.. ik kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven.. rusje.
Triprusje zei:Beste Mensen
Vrijdag heb ik wel is waar een paddo feestje
bij me thuis. me ouders gaan een weekendje weg, dus ik ben in een veilige omgeving. Met 5 waarvan 1 nuchtere gaan we een portie paddos nemen(mijn derde paddo trip) hopelijk wort dit een goede trip.. en geen bad trip zoals de vorige 2 keer.. de eerste keer nam ikeen portie en een paar joints met een paar vrienden toen we in de natuur zaten, het begin was erg leuk daarna gingen we door de stad lopen en gingen we winkels in wat super kut was... daarna raakte ik in paniek want ik zat half in de trip toen ik thuis meost komen.. das was mijn eerste bad trip de tweede bad trip was snacht's toen ik een halfe portie nam.. ik kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven.. rusje.
The Used zei:Triprusje zei:Beste Mensen
Vrijdag heb ik wel is waar een paddo feestje
bij me thuis. me ouders gaan een weekendje weg, dus ik ben in een veilige omgeving. Met 5 waarvan 1 nuchtere gaan we een portie paddos nemen(mijn derde paddo trip) hopelijk wort dit een goede trip.. en geen bad trip zoals de vorige 2 keer.. de eerste keer nam ikeen portie en een paar joints met een paar vrienden toen we in de natuur zaten, het begin was erg leuk daarna gingen we door de stad lopen en gingen we winkels in wat super kut was... daarna raakte ik in paniek want ik zat half in de trip toen ik thuis meost komen.. das was mijn eerste bad trip de tweede bad trip was snacht's toen ik een halfe portie nam.. ik kreeg alleen maar slechte herinneringen binnen uit de verlede wat alleen maar kut was, nou hoop i kat ik een goede trip krijg ik zit namelijk in een veilige omgeving en ik heb alle tijd.. heeft iemand nog tips voor een goede trip? ik wil het een keer goed beleven.. rusje.
De eerste van de twee bad trips die je beschrijft is soweiso geen bad trip... Wat het allerbelangrijkste bij een paddo trip, of wat voor trip dan ook. Is de zogenaamde : Set en Setting. Je moet ervoor zorgen dat je in een fijne ruimte bent dat er iemand op je let , dat je wat te eten/ te drinken hebt. Fijne muziek, wat kussens hier en daar en ook heel belangrijk , geen mensen die je kunnen storen, geen dingen je nog moet doen , want dat kan dan allemaal veel erger lijken dan het is. Je moet gewoon rustig alle tijd hebben , dat is het fijnst.
In beide gevallen heb je dat heel erg onhandig en dom aangepakt. Je moet altijd weten waar je mee bezig bent op het gebied van drugs. Als je in een druk winkelcentrum loopt tuurlijk wordt je gek. Als je s'nachts buiten rond gaat lopen, verbetert nou niet echt een gezellige stemming.
Paddo's versterken een situatie , zorg dat die situatie dan ook perfect is of in ieder geval "aangenaam"![]()
zoals opruimen van schoenen ofzo..X) verder hebben we veel gelachen om elkaar,, daarna rustig in een bed gaan liggen en infected mushrooms luisteren
daarna ff naar buiten naar de speeltuin om even een jointje te doen,,(we merkte niks van onze white widow) daarna de helftvan de speeltuin gemoldx) "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."