#1
Ik blijf het eng spul vinden dat salvia. had je meteen succes dan? De meeste mensen krijgen pas na een paar keer roken goede resultaten.
ik heb het een paar keer zonder succes geprobeerd en de laatste keer was nogal schrikken dus ik laat het lekker staan...
Kun je je ervaring delen in een trip-report bijvoorbeeld?
ik heb het een paar keer zonder succes geprobeerd en de laatste keer was nogal schrikken dus ik laat het lekker staan...
Kun je je ervaring delen in een trip-report bijvoorbeeld?
Ik krijg wel weer zin in salvia.. Ik heb nog wat ergens geloof ik