Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia

salvia

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik blijf het eng spul vinden dat salvia. had je meteen succes dan? De meeste mensen krijgen pas na een paar keer roken goede resultaten.

ik heb het een paar keer zonder succes geprobeerd en de laatste keer was nogal schrikken dus ik laat het lekker staan...

Kun je je ervaring delen in een trip-report bijvoorbeeld?
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
maakt het uit of je salvia 's middags rookt of 's avonds.
Iemand ervaring?

Post snel een antwoord, alvast bedankt.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat bedoel je juist.

Verschil tussen licht en donker? Of vraag je je af of het 's avonds beter is omdat je dan niets meer moet doen of niet meer onder de mensen hoeft te komen?

Nuja in beide gevallen maakt het niet veel uit.
Wel word voor salvia een donkere ruimte aangeraden, maar in het licht had ik ook reeds leuke ervaringen.
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
heey bedankt voor je reactie

ik heb het gewoon overrdag in een verduisterde kamer gedaan en met 1 van mijn vrienden erbij die het ook een keer wou proberen :) het was echt een super ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
ik wil tog wel weten wat er nou allemaal te doen en te bekijken is in dat salvia wereldje :hearteyes:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja zou ik ook graag horen.

Nog niet echt superveel roports over salia dus laatmaar komen :grin:
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb nu 3 keer een lichte dosis x20 extract gerookt en ik heb nog 1 grote dosis over. en die dosis ga ik morgen nemen :P

na dat ik die dosis heb genomen ga ik alle ervaringen die ik met salvia heb gehad in een reportje zetten, maar dat zal wel moeilijk worden omdat ik denk dat mensen die geen ervaring met salvia hebben er geen zak van zullen begrijpen :P

en om andwordt te geven op de vraag van nutsss : bij mij werkte het gewoon de eerste keer al, maar ik ben ook heel gevoelig voor salvia ik heb bijvoorbeeld een veel klijnerre dosis nodig dan mijn vriend die het nu ook een paar keer heeft gedaan. maar hij voelde zich totaal niet op zijn gemak onder de trips terwijl ik me juist extreem op me gemaak voelde :)

salvia geeft mij echt het gevoel alsof alles opeens anders in elkaar zit ik kom echt (zo lijkt het) in een totaal andere realitijd dingen die noormaal logies zijn worde opeen onlogies en dingen die niet logies zijn opeens heel logies plus dat ik ook al een aantal keer me gevoelens gezien heb :confused: maar het waaren stuk voor stuk goeie ervaringen maar ik snap dat sommigen mensen het erg eng vinden. maar ik denk dat als je het gevoel gewoon over je heen laat komen zonder verwachtingen en zonder het "gevoel" tegen te werken het voor iedereen een super ervaring zou kunnen zijn netzo als dat het voor mij tot nu toe geweest is :P

en jullie kunnen zeker een trip report verwachten :P
k
kamilio666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
morgen(vandaag dus) ga ik denk ik voor de 1e keer salvia proberen,
lijkt me wel een leuke ervaring, ik ben niet alleen. me maat doet ook nog mee, of hij zit er iig bij.
heeeeeel misschien maak ik er wel een tripverslagje van(als ik zin heb)

greets
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
tripkikker zei:
salvia geeft mij echt het gevoel alsof alles opeens anders in elkaar zit ik kom echt (zo lijkt het) in een totaal andere realitijd dingen die noormaal logies zijn worde opeen onlogies en dingen die niet logies zijn opeens heel logies
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat heb ik ook. Die triprealiteit is zo abstract, dat het gewoon niet uit te leggen is :)
k
kamilio666Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nouja, vandaag 5x extract gerookt, helemaal nik svan gemerkt.....
volgende keer 20x halen.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#10
kamilio666 zei:
nouja, vandaag 5x extract gerookt, helemaal nik svan gemerkt.....
volgende keer 20x halen.
Klik om te vergroten...
Dat zijn nou precies de acties die mensen altijd nemen om naderhand te kunnen zeggen dat het kut spul is.

5x extract is leuk als je er echt gevoelig voor bent, dan kun je nog een normale dosis nemen.
10x is normaal daar begin je mee.
20x is voor ervaren gebruikers.

De werking van salvia is anders dan die van welke andere psycho active drug ook, sterker nog de meeste drugs hebben als eigenschap 'hoe vaker je gebruikt, de minder het effect word'

bij salvia is het dus andersom, naar mate je vaker hebt gebruikt work het effect alleen maar sterker. Je bouwt tollerantie op.

Kortom raad ik je aan lekker een half jaartje te wachten en dan 10x te roken.
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
inverse tolerantie bedoel je :wink:
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik kan echt niet omschrijfen hoe je je voelt en wat je memaakt maar voor mij was het een goeie ervaring en ik voelde me tijdens de trips lekker op me gemaak integenstelling tot een vriend van me :)
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het ook een paar keer (lees 3x) gedaan, maar de eerste 2 keer ging nergens over. De derde keer was erg euhm.. loony toons achtig. Zat gewoon op de bank en keek naar rechts de keuken in. Het was net of de keuken weg rende, maar stilbleef staan, zoals in strips dus met getekende "snelheid". Er kwam geen zinnig woord uit mijn mond...
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een van de raarste grappigste dingen, is de rare manier van praten die je dan krijgt, zo traag en duidelijk praat ik altijd, op een heel rare toon :grin:
Men laatste salvia was echt ultiem ,subliem ook. Echt net of je uit te matrix stapt.
Net als wat ik voor me zag zo de wereld, als ik er eenscheurtje in zou maken lag er weer een andere velletje (wereld) achter, en zo steeds weer:)
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja haha, ik heb net wat filmpjes gekeken op youtube van mensen die salvia ophadden, dat is zo herkenbaar die manier van praten :mrgreen: Ik krijg wel weer zin in salvia.. Ik heb nog wat ergens geloof ik :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Salvia vind ik nog steeds lastig om te 'handelen'. Ik heb het pas 5 keer gerookt ofzo maar ik snap totaal niet wat er gebeurt en dat ervaar ik soms als erg vervelend. Het is echt iets waarvan ik moet leren om er mee om te gaan, ik ga zo'n verblindende bril van azarius kopen van Alex Grey om de prikkels van buitenaf te verminden want daar stoor ik me het meest aan tijdens zo'n trip. :grin:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
De meeste mensen maken de fout door of A te hoesten tijdens het roken B luide muziek en veel mensen in de kamer en C verkeerde hoeveel heid salvia te gebruiken.
Het maakt echt niet uit of je 5 10 of 20 x rookt het gaat eerder om de oppervlakte , 20 x is niet perse sterker dan 5 , daarom raad ik 20 x aan daar je daar minder van hoeft te roken , dus minder moeilijk in te houden is en meer kans op de echte salvia staat te bereiken.

Ik prefereer Salvia zelf S avonds met gedimd licht liggend zacht muziekje.
Een persoon erbij en go.

EEn andere reden voor falen is dat men na een mislukte poging het direct weer proberen , doe dit niet en wacht tenminste een uur anders gooi je een helehoop kostbare salvia weg!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."