Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD vs PADDO

LSD vs PADDO

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook 35 gram mexicaanse genomen 1,5 maand geleden en ik had weinig tot geen visuals. Ik had wel dat kleuren en dergelijke beter uitkwamen dan normaal en dat ik me beter voelde bij bepaalde beelden. Maar echt fractals/hallucinaties heb ik niet gehad.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#2
in mijn ervaring zijn mexicaantjes niet zo sterk, verse hawaiiaanse daarentegen zijn ge-ni-aal!
-patronen
-fractals
-lichtbundels
-etc etc
H
HellBoundLid
01-01-2024, 00:00
#3
nu heb ik ze alletwee al gedaan. ik vond lsd mooier op geluid een beetje beter te controleren en rauwer (ruimte perceptie v tijd ed.) dromeriger, cartoonesk. je kunt niet gecontroleerd nadenken, maar alles gebeurd door de drug zelf

Paddo's vind ik mooie visuals geven, zeker closed eye. maar ik heb onlangs 35 g verse Mexicaanse opgegeten en dat was toch ook wat. Ik vond dat het ook erg insloeg en meer zo van die kleine paniek voor het trippen van is alles in orde, alles controleren. Maar wat ik bedoel is dat ik in die trip die ook zeer heftig was, echt van niets of niets of niets iets begreep ik snapte niets meer, wat op de duur uitmonde in een ware psychologie over alles nadenken etc.

Nu heb ik hier nog Equadoriaanse liggen, iemand ervaring mee?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mexicaantjes zijn best leuk maar als je 1portie mexicaanse al zo hard vind zal k van de equadoriaanse toch maar een halfje proberen. Want die zijn zover ik weet een stukkie sterker :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Equadoriaanse heb ik 1 keer gehad, een half portie.
8 keer Trainspotting achter elkaar gekeken, need I say more? (:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind zelf Equadoriaanse en Hawaiiaanse ongeveer even sterk in mijn beleving. Vooral hele grote equadoriaanse paddo's hebben de neiging erg sterk te kunnen zijn.
Ik heb zelf van equadoriaanse altijd duidelijke stromende glanzende visuals die als ze in een goede bui zijn ook nog eens de mooiste primitieve patronen geven, veel blauw en groene kleuren etc.
Verder vind ik de LSD visuals iets mooier dan die van paddo's, detailvolle fractal art, alle kleuren van de regenboog en half concreet/abstracte patronen die echt té intens zijn. Maar paddo's zijn wel weer heel mooi glanzend en stromend. Maar ach, waarom kiezen als je ook gewoon om de beurte bijden kan doen?
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paddo's kweek ik zelf en heb ik er erg veel... ja ik heb der laatste tijd teveel van op en krijg weinig visueel effect meer van. Ik zit bijna alleen maar keihard te denken en krijg vaak een verschrikkelijk opruimbuien. en alles moet dan ook recht liggen enzo. Nu laat ik ze liggen voor een paar weken. Eens kijken of ik dan weer een leuke ervaring kan krijgen... Anders kan ik ze nog pluggen :wink:

LSD vind ik zeker leuker en heerlijker maar dat komt denk ik omdat, ik dat nog aan het ontdekken ben :hearteyes: De sterke visuals die ik daarmee krijg heb ik nooit van paddo's gehad. Ook het zin in SEX is 10 keer beter met lsd op vind ik zelf. Met paddestoelen zit je de hele tijd maar van: zo ff sexxen zo ff sexxen... terwijl met LSD meer is: IK WIL NEUKEN IK WIL NEUKEN.

Het ligt wel in de stemming waarin ik ben maar denk dat het dan toch meestal wel lsd word :smoke:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
dirtbag zei:
in mijn ervaring zijn mexicaantjes niet zo sterk, verse hawaiiaanse daarentegen zijn ge-ni-aal!
-patronen
-fractals
-lichtbundels
-etc etc
Klik om te vergroten...

idd die hawaiiaanse zijn echt goed maar wel stukje harder dan de mexicans
ze blijven mijn favo die hawaiians
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het grote verschil is: Lsd duurt 8 uur heftig, paddo's duren 3-4 uur heftig.

Ik vindt persoonlijk dat je voor lsd veel meer moet plannen, je moet echt op je gemak zijn.( niks te doen hebben de day-after)

Paddo's zijn veel "chiller", minder voorbereiding.
s
siriusmushroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha hier zien we weer hoe persoonlijke tintjes naar voren komen.

Ikzelf vind lsd namelijk een lachertje, leuk voor op feesten buiten in de natuur op hoge dosering(tussen 300en500mics) en dan maar reizen. Vooral op feesten zoals de boom in portugal of de full moon feesten in duitsland is dit een belefenis.

Paddo's zijn harder, meer down to earth zo te zeggen en hebben eerder de neiging om je 'aan het werk' te zetten dan lsd. En met werken bedoel ik hier werken aan jezelf...Dit krijgt van mij dan ook veel meer voorbereiding dan een stukie karton dat in me mond verdwijnt...Paddo's dat is voor mij vasten en bezig zijn met mijn intentie, lsd dat is gewoon een supervet feest nog vetter maken...

leuk om te zien hoe eenieder hier anders mee omgaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."