Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoho ziet er gigantisch groot uit dat mescaline goedje fiuuuww"
"In een trip zou je beter de omgeving en jezelf verkennen ipv. onozel te doen, ieder z'n keuze natuurlijk. Paddo's zijn geen speelgoed maar daar denken de meeste teenagers anders over natuurlijk."
"Ik heb onlang wat zaden morning glory aangeschaft. Nu las ik op het internet dat de beste manier om ze te bereiden is de schil eraf doen, omdat je daar zo misselijk van worden. Nu zei die verkoper dat het juist binnenste is dat je zo misselijk maakt en je de schil moet eten... Nu ben ik totaal niet zeker, wat is nu eigenlijk de juiste manier?"
"nu heb ik ze alletwee al gedaan. ik vond lsd mooier op geluid een beetje beter te controleren en rauwer (ruimte perceptie v tijd ed.) dromeriger, cartoonesk. je kunt niet gecontroleerd nadenken, maar alles gebeurd door de drug zelf Paddo's vind ik mooie visuals geven, zeker closed eye. maar ik heb onlangs 35 g verse Mexicaanse opgegeten en dat was toch ook wat. Ik vond dat het ook erg insloeg en meer zo van die kleine paniek voor het trippen van is alles in orde, alles controleren. Maar wat ik bedoel is dat ik in die trip die ook zeer heftig was, echt van niets of niets of niets iets begreep ik snapte niets meer, wat op de duur uitmonde in een ware psychologie over alles nadenken etc. Nu heb ik hier nog Equadoriaanse liggen, iemand ervaring mee?"
"Ik had onlangs nog een portie Equadoriaanse op. Supermooi. Ik vind ze alvast stukken beter als de Mexicaanse. :P qua belevenis zeker goed."
"verbod Klote verbod! Dat gaat in op 1 januari als ik me niet vergis, hé?"
"Radolf wizard of the West zei: Heel goed idee, ik doe het ook nooit meer van mijn leven! Salvia is wel goed, daar krijg ik nooit een bad-trip van. Klik om te vergroten... Bad trip komt omdat ge er zelf mee bezig zijt en onbewust creert ge het eigenlijk0."
"verbod Ze zouden iets moeten vinden dat wanneer je wilt kopen je eerst gescreend wordt en dan een soort kaart krijgt. Zonder kaart kom je er dan niet in. Daardoor zouden minderjarigen niet zo gemakkelijk er aan raken. Want laten we eerlijk zijn, het is toch vanaf 18-19 jaar dat je paddo's niet meer neemt puur voor de fun, maar voor het geestverruimende effect. Dan pas kun je meer verantwoordelijk worden geacht"