Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe mooiste trip.

Je mooiste trip.

47 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn mooiste trip was twee jaar geleden op een hele portie truffels in de Fenix in Sittard. Het was een filosofische, maar ook een zeer lachwekkende trip, waarbij een maat en ik steeds zwaar in de lach schoten door de zo overdreven serieuze manier van doen (tenminste zo leek het tijdens de trip) van de nuchtere mensen die bij ons waren op dat moment :P. Heb erna nog 3 keer op dezelfde hoeveelheid truffels getript van dezelfde smartshop, maar het gevoel van die ene speciale keer heb ik niet meer gehad helaas :cry:
F
ForcesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eerste keer DMT met LSD. Then it hit me!
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb niet veel gedaan tot nu toe :

weed, alchohol, truffels, en happy caps

maar dat waren de truffels, wij waren in het bos met 3 vrienden ( broodplank, Crusher en nog een andere vriend ) dat was voor mij de leukste trip van al de keren, en paddo's gaat denk ik nog leuker worden :grin:
S
ShiroineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes).
En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is :) .
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Shiroine zei:
Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes).
En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is :) .
Klik om te vergroten...

Jezus christus, is dat niet wat veel O.O'
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn beste was vorige week met paddos (amazonian xtc)

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8100

Het is een lange maar ik vond het de moeite waard.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waar en wanneer was je mooiste trip? Wat had je op?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
In de duinen en het bos. Met 3 vrienden(1 sitter)

Op colombiaanse paddo's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."