#1
Mijn mooiste trip was twee jaar geleden op een hele portie truffels in de Fenix in Sittard. Het was een filosofische, maar ook een zeer lachwekkende trip, waarbij een maat en ik steeds zwaar in de lach schoten door de zo overdreven serieuze manier van doen (tenminste zo leek het tijdens de trip) van de nuchtere mensen die bij ons waren op dat moment :P. Heb erna nog 3 keer op dezelfde hoeveelheid truffels getript van dezelfde smartshop, maar het gevoel van die ene speciale keer heb ik niet meer gehad helaas ![:cry:]()