Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe mooiste trip.

Je mooiste trip.

47 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
The Used zei:
Shiroine zei:
Ik heb er twee: De trip die ik het laatst heb gemaakt van hawaiiaanse paddo's.
Zo'n brute trip heb ik nog nooit gehad van paddo's. In een bos vlakbij de hut van de boswachter :stoned:

En de tweede keer lsd. En dat was op school. Dat was de vetste trip van mijn hele leven. heheheh LSd op school :stoned:
Klik om te vergroten...

LSD op school vind ik persoonlijk nog wat ondoordacht en een beetje riskant zwak uitgedrukt...

Maar oooooh wat lijkt het me geweldig :grin:
Klik om te vergroten...

Lijkt me vreselijk met al die mensen om me heen :openmouth:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn beste trip was afgelopen vrijdag (van vrijdag op zaterdag) met 2/3 blotter. Dat was zo'n heftige trip niet normaal, het was niet perse men leukste trip, maar echt wel de beste, zo intens.
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoevel er op die blotter zat, want dat was volgens mij toch echt een straf ding hoor :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog een 'beste trip' erbij en dat was mijn laatste lsd trip (gisternacht/deze ochtend). Ongeveer even visueel als mijn eerste paddotrip, misschien zelfs iets visueler maar wel toch heel anders, en dat maakt het dan gelijk mijn meest visuele trip. De trip was van begin tot eind prachtig, alles eraan was heerlijk, de mindfuck (alsnog best licht, hoewel ik aan het begin van de piek moeite met praten had) was bovendien heel grappig met de zoektocht naar 'het'.
(dosis geschat op 200-250 ug in totaal)
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn mooiste trip was twee jaar geleden op een hele portie truffels in de Fenix in Sittard. Het was een filosofische, maar ook een zeer lachwekkende trip, waarbij een maat en ik steeds zwaar in de lach schoten door de zo overdreven serieuze manier van doen (tenminste zo leek het tijdens de trip) van de nuchtere mensen die bij ons waren op dat moment :P. Heb erna nog 3 keer op dezelfde hoeveelheid truffels getript van dezelfde smartshop, maar het gevoel van die ene speciale keer heb ik niet meer gehad helaas :cry:
F
ForcesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer DMT met LSD. Then it hit me!
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb niet veel gedaan tot nu toe :

weed, alchohol, truffels, en happy caps

maar dat waren de truffels, wij waren in het bos met 3 vrienden ( broodplank, Crusher en nog een andere vriend ) dat was voor mij de leukste trip van al de keren, en paddo's gaat denk ik nog leuker worden :grin:
S
ShiroineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes).
En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is :) .
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shiroine zei:
Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes).
En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is :) .
Klik om te vergroten...

Jezus christus, is dat niet wat veel O.O'
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waar en wanneer was je mooiste trip? Wat had je op?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de duinen en het bos. Met 3 vrienden(1 sitter)

Op colombiaanse paddo's
S
ShiroineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt geen idee hoe hard ik ging :)
Dit is echt een aanrader voor iedereen die denkt dat hij tegen veel drugs ken. Het is echt de moeite waard :stoned:
S
ShiroineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook wel de moeite waard :P :stoned:
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb maar een keer een tripmiddel gebruikt dat waren hawaiaanse paddos. Had 3/4 portie + wat pure chocolade. Vond ik niet erg fijn, was mentaal heel druk bezig met van alles bedenken en was ook heel goed in de war. Voor de rest geen echte visuals behalve dat me heiniken erg groen leek en dat de stoel een stuk lager leek dan normaal. Niet echt een prettige trip. Hou meer van stimulerende drugs.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
hopelijk wordt dit hem :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shiroine zei:
Ook wel de moeite waard :P :stoned:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: ik lach me kapot hier..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Ik zal er drie moeten noemen omdat ik niet kan kiezen.

1. Mijn eerste trip, een portie hawaiiaanse paddo's, deels in het vondelpark en deels in mijn kamer. Deze trip was doorgaand de hele trip redelijk positief, en visueel overweldigend, geestenlijk was het ook een hele zware trip (egodeath op het hoogtepunt) maar het was zó geweldig. Echt zo een 10/10 trip der fantastischheid; nooit meer geëvenaard.

2. Mijn eerste keer LSD, aan het strand op een goa feestje. Een aantal hele bijzondere mooie visuele dingen gezien en de sfeer was geweldig, zo positief, euforisch, vrolijk en 'het komt wel goed'-achtig. En daarbij was het strand een geweldige plek voor de visuals, ik heb zo veel in het zand en in de lucht en in de golven gezien. Ook heel leuk.

3. Mijn... ik geloof 12e paddo-trip, of de 6e.. ik kan nu echt niet meer kiezen. Die waren ook allebei echt geweldig. Allebei heel absurd.. ach ik ga niet kiezen.
Klik om te vergroten...

Heerlijk jou zin opbouw.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je bent nu toch niet expres positieve posts aan het plaatsen om zieltjes te winnen hè? (;
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Je bent nu toch niet expres positieve posts aan het plaatsen om zieltjes te winnen hè? (;
Klik om te vergroten...

Haha, dat was iig niet mijn achterliggende gedachten daarachter maar wat niet is kan nog het nog wel worden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Apart figuur, ik kan niet anders zeggen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Apart figuur, ik kan niet anders zeggen.
Klik om te vergroten...

Dat klopt :mrgreen: Of is dit relatief korte gebeurtenis de schuld van alice?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."