Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdatura doornappel

datura doornappel

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Holy shit. Elk daturareport schokt me weer.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD is en blijft een klassiek tripmiddel, zelfs een hoog-hoge dosis zal je niet voorbereiden op een delerium, en bovendien kan ik me niet voorstellen dan zo'n dosis leuk is.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Begin er niet aan. Het verschil tussen een dodelijke dosis en een werkzame dosis (voor de hallucinaties) is ongelovelijk klein en gezien het een natuurlijk product is en persoonlijke gevoeligheid sterk verschilt is de kans op overdosis met dood tot gevolg zeer reeël. Doe het dus niet! Het is het echt niet waar. Het effect schijnt te zijn als moe, zwaar en je denkt dat je nuchter bent maar ziet overwegend zeer nare hallucinaties. Je hartslag kan omhoog gaan tot boven de 200 slagen per secconde; en dat is dodelijk. Verder zijn er allemaal andere vreselijke bijwerkingen en duurt het heel lang, en is de kans op psychose achterwaards óók nog eens aanwezig. Nogmaals: begin er niet aan! Doe het gewoon niet, hou je gewoon bij tripmiddelen die wel veilig zijn, en bovendien veel leuker. Die zijn er ook gewoon.
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb hier zat datua liggen, je kan het ook gewoon vinden in NL vlak bij het strand wil nog wel de Doornappel groeien. Maar ik wil het je toch wel afraden dit te gebruiken, afgezien van het feit dat de plant zwaar maar dan ook echt zwaar giftig is, is de "trip" niet echt fijn te noemen.
Je eindigt meestal in een bad trip in 99% van de gevallen, en soms kom je er ook helemaal niet meer uit, waardoor je dus definitief gek wordt (daar zijn genoeg voorbeelden van :wink: ).
De grens tussen dosering en overdosering is zéér klein, waardoor je het risico loopt te blijven hangen, of zelfs dood te trippen.
En wist je dat je een maand na dat spul soms troebel blijft zien?
Ik zou dus maar even nadenken voordat je dit spul neemt :wink:
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet dat het een doode tread is maar ik moet toch ff reageren denk ik.

Ik heb wel wat meer info alleen weet ik niet of het is wat je wilt horen.
Als dit niet gepast is moeten de MODS het er maar weer afhalen :)

Ik heb de afgelopen 15 jaar alles gebruikt waar ik aan kon komen en Doornappel is het enige middel wat ik niemand aan kan raden.

Maar lees mijn ervaring en oordeel zelf:

Wij waren met een groep van 12 doorgewinterde LSD en paddo gebuikers Doornappel was het enige wat nog niet geprobeerd was.
Via het internet hadden we zaden gescoord en deze naast de purple planten in de tuin gezet.
Na een prachtige zomer hadden we 14 bollen met elk 50-70 zaden.

Op internet stond dat 7-10 genoeg was.
Voorzichtig als ik ben heb ik het bij 3 zaden gehouden in tegenstelling tot sommige van mijn vrienden.

Na ongeveer een half uur tot 45 minuten begon het effect.
Het was een onheispellend gevoel wat te vergelijken is met een hoge dosis LSD met als verschil dat dit van veel dieper kwam.
Na ongeveer een uur sloeg het maximaal in en werd alles donker en schimmig.
Ik kom niet verder kijken dan 20 centimeter en alles was donker en stond op de kop.
De enige manier om dit dragelijk te maken was door mijn ogen dicht te houden.
Dit resulteerde in een gevoel wat ik allen kan beschrijven als een geestelijk vacuum.
Je voelt alleen angst en duisternis je hoort niks en ziet niks.
Dit moet ongeveer 2 a 3 uur geduurd hebben .
Ik kwam hieruit en kon me niet bewegen.
Ik voelde me zwaar melancholische en was er van overtuigt dat niks meer zin had.
Mijn zicht kwam zo nu en dan terug en ik zag mijn vrienden allemaal rennen alsof ze achterna gezeten werden door god weet ik wat.
1 iemand lag op de grond en was lijkbleek en trilde onophoudelijk.
Ik overtuigde mezelf ervan dat dit een visueel effect was en heb me met veel moeite om weten te draaien.
Ik keek in complete duisternis en zag alleen schimmen die elkaar aan stukken reten.
Op de achtergond hoode ik de angstkreten van de anderen.
Ik heb zo gelegen tot het weer licht werd.
Dit moet minimaal 6 uur geweest zijn.
Ik kreeg toen een beetje gevoel terug in mij ledematen en ben weg gestrompeld bij de groep.
Het gevoel dat ik kon bewegen gaf me ook het gevoel dat ik de controle weer terug had.
Op een gegeven moment was het zelfs grappig te noemen.
Het asfalt waar ik op liep leken net olie kleurige torren die knisperden onder mijn schoenen en gaven een grappig piep geluid als ze uit elkaar splutten.
De duisternis was niet weg maar alleen minder.
Maar helaas, na 2 uur overviel de duisternis me weer en storte ik in naast de waterkant.
Het water was donker, zwart en agressief.
Op een gegeven moment kreeg ik zelfs het gevoel dat het me riep.
Ik heb zeker 3 uur in het water liggen staaren.
Hierna verdween de duisternis naar de achtergrond en ben ik terug naar de groep gestrompeld.
Hier trof ik nog maar 3 van de 11 mensen aan die er eerst waren.
Vervolgens ging het compleet mis.
Overal was pijn en angst alles wilde me pijn doen.
Het leek alsof mijn ziel uit elkaar gescheurd werd en het vlees van mijn botten brande.
Ik kreeg het gevoel dat een oude eikeboom me wou pakken als ik er niet naar bleef kijken.
Ik kon de takken naar me zien grijpen en heb zo 8 uur doorgebracht.

Opeens werd alles rustig en verdwenen de angst en pijn net zo snel als ze gekomen waren.
De zon scheen in mijn gezicht en de vogels fluiten in de bosjes.
Ik ben in slaap gevallen en heb 12 uur geslapen.
Toen ik de dag er na mijn vrienden probeerde te bellen kreeg ik van de ouders te horen wat er allemaal gebeurd was die nacht.

De 3 mensen die 10 zaden genomen hadden zijn afgevoerd naar het ziekenhuis.
1 is er 2 dagen in coma gehouden omdat hij ieder keer als hij wakker werd zo in paniek raakte dat zijn hart zo te keer ging dat het niet veilig was.
Van de 10 mensen die genomen hadden (We hadden altijd 2 nuchtere mensen) heeft iedereen minimaal 2 weken dagelijks flashbacks gehad.
Wat op zicht niet echt handig is tijden eens examen wiskunde.
1 persoon heeft zelfs nu nog (3 jaar later) nog maandelijks flashbacks.

Van de 10 man willen er 2 niet praten over wat ze gezien hebben.
Uit wat de andere 7 zeggen kan ik opmaken dat ik de mildste trip heb gehad.
Ik heb omschrijvingen gehoord die varieeren van 24 uur pijn, dood willen, pure hel en erger dan cold turky van amfetamine.
Niemand van de groep van 10 man heeft enige positieve ervaring afgezien van mijn eene uurtje torren stampen.

Doe hiermee wat je wilt.

Maar alsjeblieft neem niet meer dan 1 zaad!

Ik heb gehoord dat een goede zomer de potentie van het zaad kan versterken.
Mischien is dit de oorzaak van onze ervaring....
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
een ieder die deze info kent en toch kiest om het middel te gebruiken diend acuut opgenomen te worden in de psychiatrie met een RM om hem/haar tegen zichzelf in bescherming te nemen..... :mrgreen:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
pepito zei:
een ieder die deze info kent en toch kiest om het middel te gebruiken diend acuut opgenomen te worden in de psychiatrie met een RM om hem/haar tegen zichzelf in bescherming te nemen..... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat opnemen in de psychiatrie kan even goed na de trip als je het een trip noemen kan lijkt me eerder een hel.

@maare dus : wat een verschrikelijk report wel goed geschreven maar wat een f*ck ervaring
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#8
tja.... was me het nachtje wel ja :)

Ik zal binnen kort wel eens een paar andere postieve reports neerzetten
heb de afgelopen jaren een vrij naukerig dagboek bijgehouden namelijk
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
god wat een spul .. die zaden :|

ik heb er nog steeds 30 liggen ...

maar ga ze gewoon planten want eten doe ik niet ...

iig nog niet :wave:

eerst meer ervaring .. op doen met middelen ... veel meer ervaring..

eerst wil ik 2MG LSD aan kunnen voor ik daar aan begin
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
eerst meer ervaring .. op doen met middelen ... veel meer ervaring..

eerst wil ik 2MG LSD aan kunnen voor ik daar aan begin
Klik om te vergroten...

Alsof ervaring met drugs je kunnen voorbereiden op een doornappel delerium :tearsofjoy:

En lol @ 2mg LSD... waarom moet het nou weer zoveel.

Vage kerel ben jij hoor :beer:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
:wave:
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#12
tja....

hahah 2 mg zegt ie :P

ka nooit veel leuker zijn dan dit :rolleyes:

@telefoon

Planten is de beste optie denk ik
De planten zijn zoooo mooi.
Mijn moeder heeft ze nog steeds in de tuin.
Schijnen ook katten weg te houden :sunglasses:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Megadoses lsd zijn best te doen. Er is een subcultuur van psychonauten die met regelmaat erg hoge doses doet (in de range van 2-3 mg). Het is zeker mogelijk, maar ken jezelf, je kan er ook levenslange problemen aan overhouden. Waarschijnlijk herriner je je niks meer ook, dus of het het waard is...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Megadoses lsd zijn best te doen. Er is een subcultuur van psychonauten die met regelmaat erg hoge doses doet (in de range van 2-3 mg). Het is zeker mogelijk, maar ken jezelf, je kan er ook levenslange problemen aan overhouden. Waarschijnlijk herriner je je niks meer ook, dus of het het waard is...
Klik om te vergroten...

Boh. Heb nooit lsd gehad maar dat is toch echt super veel of niet dan? Dan ben je toch helemaal out of control. :openmouth:
m
maare dusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ken veel mafklappers en gekker.
Zeker op drugs gebied maar 2-3 mg LSD lijkt me niet een goede plan.
Ik ben zelf ooit tot 3 ohmpjes gekomen (+/- 600 mircogram) en dat was al zo heftig dat ik me het meeste niet heriner. :hearteyes:
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
van wat ik zelf heb ervaren met datura(stramonium uit polen)
-bladeren:2-3 bladeren van gemaatigde grootte zijn genoeg(gedroogd)(zomer)
-zaadjes:100 zaadjes,rijp(zwart)(winter),50 (zomer)
-wortel,stengel,zaaddoos en bloem:niet genoeg ervaring mee
-roken:volgens mij,compleet geen effect(wel goed voor keel en long-problemen)

WAARSCHUWING:grin:ATURA KAN ENORM VERSCHILLEN VAN PLANT TOT PLANT,SOORT,SEIZOEN,HERKOMST,EN VAN PERSOON TOT PERSOON
VERDUBBEL DE EFFECTIEFE DOSIS EN JE BENT DOOD!!!

de beste manier om te achter halen hoeveel je nodig hebt is door te beginnen met heel kleine hoeveelheden liefst met tussen periodes van ten minste een maand,liefst een paar,ik begon met 1 zaadje voor de zekerheid,liefst allemaal van dezelfde plant(en/of nakomelingen)
tip:koop zaadjes en kweek die

van datura krijg je een enorm droge keel,sufheid,slaperigheid,mist voor je ogen(heel slecht voor je ogen),levendige hallucinaties(veel audietief;stemmen horen),je vind de hele ervaring op de moment normaal;je vergeet dat je iets genomen hebt,hartproblemen(kan heel gevaarlijk zijn!),3 dagen effect(peak 1 dag),kan weken na-effect hebben

INT ALGEMEEN EEN SLECHT IDEE,EEN DOMME PERSOON DIE MET DATURA EXPERIMENTEERD ZAL BIJNA ZEKER STERVEN
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan er hier iemand wat meer info geven over het hallucinerende middel datura ???
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, google (:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9561
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het middel hallucineert niet.. dat doe jij.

Het middel is hoogstens hallucinogeen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."