van wat ik zelf heb ervaren met datura(stramonium uit polen)
-bladeren:2-3 bladeren van gemaatigde grootte zijn genoeg(gedroogd)(zomer)
-zaadjes:100 zaadjes,rijp(zwart)(winter),50 (zomer)
-wortel,stengel,zaaddoos en bloem:niet genoeg ervaring mee
-roken:volgens mij,compleet geen effect(wel goed voor keel en long-problemen)
WAARSCHUWING
![:grin:]()
ATURA KAN ENORM VERSCHILLEN VAN PLANT TOT PLANT,SOORT,SEIZOEN,HERKOMST,EN VAN PERSOON TOT PERSOON
VERDUBBEL DE EFFECTIEFE DOSIS EN JE BENT DOOD!!!
de beste manier om te achter halen hoeveel je nodig hebt is door te beginnen met heel kleine hoeveelheden liefst met tussen periodes van ten minste een maand,liefst een paar,ik begon met 1 zaadje voor de zekerheid,liefst allemaal van dezelfde plant(en/of nakomelingen)
tip:koop zaadjes en kweek die
van datura krijg je een enorm droge keel,sufheid,slaperigheid,mist voor je ogen(heel slecht voor je ogen),levendige hallucinaties(veel audietief;stemmen horen),je vind de hele ervaring op de moment normaal;je vergeet dat je iets genomen hebt,hartproblemen(kan heel gevaarlijk zijn!),3 dagen effect(peak 1 dag),kan weken na-effect hebben
INT ALGEMEEN EEN SLECHT IDEE,EEN DOMME PERSOON DIE MET DATURA EXPERIMENTEERD ZAL BIJNA ZEKER STERVEN