Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's in een pannekoek

Paddo's in een pannekoek

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren mijn eigen kweek paddo's gegeten in de dubbelvla..
Ik vond het tegenvallen. Ik bedoel, het begon heel licht en zakte weer weg. Ik werd er erg moe van want ik moest steeds gapen en ik werd erg hangerig. Helemaal geen energie, wilde alleen maar liggen

Voor mijn gevoel ben ik niet verder gekomen dan level 1 op de schaal van paddotrip, en mijn vriendin ook niet. Maar we hebben erg gelachen en ze heeft lichte vervormingen en bewegingen gezien. Ik had hetzelfde.Helemaal geen rasters, patronen en energiestromen gezien. Enkel bewegingen en simpele lachkicks... T was meer een heel licht dronken gevoel.

Ik denk dat de paddos in de vla gelijkmatiger worden opgenomen, want het knalde niet in zegmaar. T was heel mild en duurde ook kort.

Volgende keer lekker gewoon zo opeten zonder vla of iets anders. Dat werkt toch beter dan in of met iets anders erbij.

Wat ik wel errug mooi vond waren de grote pupillen van me vriendin... met d'r blauwe ogen en grote zwarte kijkertjes :hearteyes: zag er zoooo sexy uit :mrgreen:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou ex balen zeg!!! Maar ja, weinig aan te doen. Die zitten er wel eens tussen.

Nouja, de volgende kan dan alleen maar meevallen toch? :wink:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn vriendin wilt nog een keertje trippen met me, maar dan wilt ze de stukjes Paddo's in een pannekoek eten. Gewoon in stukjes opeten gaat haar niet lukken vanwege de smaak en geur. Ik zei al knijp je neus dicht en eet ze op. Maar dat wilt ze echt niet.

Dus wordt t een pannekoek... maar gaan de werkzame stoffen dan niet verloren door de hitte?

:wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pfff...
Vrouwen. Stop dat lekkere verse paddestoelen gewoon in een bak chocolade vla en eet het op. HEERLIJK! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heet water, paddenstoelen erin, half uurtje wachten (water heet houden, koude thee is vies), theezakje erin en niet zeuren (:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Heet water, paddenstoelen erin, half uurtje wachten (water heet houden, koude thee is vies), theezakje erin en niet zeuren (:
Klik om te vergroten...

dat heeft ze al eens geprobeerd..... was geen succes :(
1/4e kopje paddothee heeft ze op gedronken... de rest niet. Dat kwam er met de laatste slok weer uit toen :confused:

Denk dat het de chocolade vla gaat worden :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vreemd. Gooi de paddenstoelen dan in kleine stukjes als laatste op de pannenkoek, dus niet meebakken. Gooi er iets overheen met een sterke overheersende smaak, veel kaneel ofzo.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha da's ook een goed idee :sunglasses:
Slagroom erbij

Let us test soon :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
slagroom,paddo's en pannenkoek

als dat geen kotsen word :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, ik raad het ook af, maar dat haalt weinig uit ben ik bang. Dan maar iets er overheen gooien dat de smaak flink maskeert. Maar als ze al van thee ging kotsen vrees ik hier inderdaad het ergste.
C
ChebLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rustig aan met de suiker in het beslag he?! :grin:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
nader onderzoek heeft uitgewezen dat ze dat ook geen lekkere combi vind :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
paddo's in champignonsoep, met een schepje sambal. lekker pittig, en je proeft bijna geen paddo... omdat je tong al scherp geneg smaakt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cheb zei:
Rustig aan met de suiker in het beslag he?! :grin:
Klik om te vergroten...
Ohja, dat wordt paddenstoelen + slagroom + pannenkoeken + zoetigheid.. Ik zou die thee toch nog maar in overweging nemen..
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
jcutter123 zei:
Pfff...
Vrouwen. Stop dat lekkere verse paddestoelen gewoon in een bak chocolade vla en eet het op. HEERLIJK! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dit gaat t worden :sunglasses:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
en uiteraard bedankt voor de adviezen :flushed: :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
exsmoker zei:
nader onderzoek heeft uitgewezen dat ze dat ook geen lekkere combi vind :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Waar houd ze van dat een sterke smaak heeft? Ik heb ze eens gegeten in combinatie met bolognaise chips, dat werkte prima. Maar ik verkies toch drinken boven eten hoor, dus als je de kans hebt thee te zetten, zet er een flink sterke thee van, iets met vruchtensmaak. De ranzige paddosmaak is echt verdwenen. Kotsen van paddo's heb ik geen ervaring mee, ik zou zeggen drink het op een lege maag, maar zeker weten doe ik het niet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon de paddo;s door je chai thee gooien
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
exsmoker zei:
jcutter123 zei:
Pfff...
Vrouwen. Stop dat lekkere verse paddestoelen gewoon in een bak chocolade vla en eet het op. HEERLIJK! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dit gaat t worden :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Werkten bewerkte zuivelproducten trouwens niet als MAO remmers? Buiten dat lijkt me het een bijzonder smerige combinatie, de pap-achtige structuur van vla en de knapperige ranzigheid van de paddenstoelen..
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#20
Paddo's met de staafmixer door jus d'orange, twintig minuten laten staan, roeren en opdrinken. Je proeft er niets van en het effect komt snel en goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."