#1
Gisteren mijn eigen kweek paddo's gegeten in de dubbelvla..
Ik vond het tegenvallen. Ik bedoel, het begon heel licht en zakte weer weg. Ik werd er erg moe van want ik moest steeds gapen en ik werd erg hangerig. Helemaal geen energie, wilde alleen maar liggen
Voor mijn gevoel ben ik niet verder gekomen dan level 1 op de schaal van paddotrip, en mijn vriendin ook niet. Maar we hebben erg gelachen en ze heeft lichte vervormingen en bewegingen gezien. Ik had hetzelfde.Helemaal geen rasters, patronen en energiestromen gezien. Enkel bewegingen en simpele lachkicks... T was meer een heel licht dronken gevoel.
Ik denk dat de paddos in de vla gelijkmatiger worden opgenomen, want het knalde niet in zegmaar. T was heel mild en duurde ook kort.
Volgende keer lekker gewoon zo opeten zonder vla of iets anders. Dat werkt toch beter dan in of met iets anders erbij.
Wat ik wel errug mooi vond waren de grote pupillen van me vriendin... met d'r blauwe ogen en grote zwarte kijkertjes
zag er zoooo sexy uit 
Ik vond het tegenvallen. Ik bedoel, het begon heel licht en zakte weer weg. Ik werd er erg moe van want ik moest steeds gapen en ik werd erg hangerig. Helemaal geen energie, wilde alleen maar liggen
Voor mijn gevoel ben ik niet verder gekomen dan level 1 op de schaal van paddotrip, en mijn vriendin ook niet. Maar we hebben erg gelachen en ze heeft lichte vervormingen en bewegingen gezien. Ik had hetzelfde.Helemaal geen rasters, patronen en energiestromen gezien. Enkel bewegingen en simpele lachkicks... T was meer een heel licht dronken gevoel.
Ik denk dat de paddos in de vla gelijkmatiger worden opgenomen, want het knalde niet in zegmaar. T was heel mild en duurde ook kort.
Volgende keer lekker gewoon zo opeten zonder vla of iets anders. Dat werkt toch beter dan in of met iets anders erbij.
Wat ik wel errug mooi vond waren de grote pupillen van me vriendin... met d'r blauwe ogen en grote zwarte kijkertjes

