#1
Nu vraag ik mij ook iets af: is de thee te bewaren nadat je deze hebt gemaakt?

pythregius zei:...voor de gijn mao remmer der bij, dan met staafmixer alles aan gort brengen, de zooi in de koelkast en koud van genieten![]()
ErnstJünger zei:pythregius zei:...voor de gijn mao remmer der bij, dan met staafmixer alles aan gort brengen, de zooi in de koelkast en koud van genieten![]()
Ik had altijd gelezen dat het de bedoeling was om de MAO-remmers een halfuur tot een uur voor de paddo-consumptie in te nemen.
Heb je deze manier al eens geprobeerd? Zo ja, wat zijn de verschillen?
loadrunner zei:Ik maak paddo boullion. 2 porties hawaiaanse, en 1 prtie kaalkopjes, in de blender(25 seconden blenden) met peper zout en een eetlepel olijfolie,
hierbij giet je afgekoelde boullion, weer een paar seconden blenderen.
doe dan in een pan een gedroogd pepertje, een centimeter fijngesneden gember, en twee teentjes knoflook, een rode ui. deze aanfruiten, het vuur uitzetten, half blikje kokosmelk toevoegen .en hier de paddomix bijgooien.
Ik doe er meestal nog wat chiliolie bij. Lekker pittig, en je proeft geen paddo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."