#1
Inderdaad, de luitjes van Legalize! moeten eigenlijk even een youtube filmpje maken ofzo ![:grin:]()
kapitein-x zei:Begrijp ik het goed, dat dus alleen nog die uitgebreide kweeksetjes verkocht mogen worden(dus met sporenspuit etc..) en niet de makkelijke growboxes(voor luie mensen zoals ik)?
phy zei:Ik schaam me dat ik als christen ben opgevoed.
Mooi dat ik mijn doop ongedaan laat maken shokora zei:Btw, geloof an sich is niet verkeerd, maar ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan georganiseerd geloof. Het gaat altijd samen met enorm strakke hiërarchie en wettenen als ik ergens een hekel aan heb...

phy zei:Ach, in principe is geloof 'goed' omdat het goede waarden en normen predikt.
Alleen zijn er altijd mensen die die mooie normen en waarden gaan verdraaien.
De stinkende rijke katholieke kerk (wat eindigde in een beeldenstorm)
Moslims met hun bomgordels
Enz. enz.
HTID zei:phy zei:Ach, in principe is geloof 'goed' omdat het goede waarden en normen predikt.
Alleen zijn er altijd mensen die die mooie normen en waarden gaan verdraaien.
De stinkende rijke katholieke kerk (wat eindigde in een beeldenstorm)
Moslims met hun bomgordels
Enz. enz.
Dat waren protestanten, die hebben geen beelden in hun kerk en waren tegen het verheerlijken van heiligen.

nou voel ik me als semi-jurist weer beledigdshokora zei:Ik hoop dat ze legaal blijven, dan is er in principe niet zo'n groot probleem. Mensen die weten wat ze doen growen gewoon hun eigen shit en losbandige toeristen krijgen krijgen niks :P
Btw, geloof an sich is niet verkeerd, maar ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan georganiseerd geloof. Het gaat altijd samen met enorm strakke hiërarchie en wettenen als ik ergens een hekel aan heb...
wordt de bevolking nu dan niet ook al gestimuleerd om heel creatief nieuwe legale drugs uit te vinden, stiekemer te kweken, handelen en gebruiken.shokora zei:Dat mag, de maatschappij is dynamisch en kan dingen zelf veel beter oplossen dan overal een wet voor maken. Mensen moeten gestimuleerd worden om zelf creatief na te denken, ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."