#1
Normaal gesproken zou ik hebben gezegd; "Hij is pas 14" maar zelfs dat kan het niet rechtvaardigen. Dude! WTF!
Man, jij hebt nog veel te lerenStoneboot zei:Oh het spijt me verschrikkelijk dat ik me echt veel beter voel dan iedereen op dit forum omdat mijn naam oranje isVind je het niet een beetje raar om iemand een uitslover te noemen die je nauwelijks kent en al zeker niet al baseer je dat op 1 bericht waar ik gewoon even lollig was?
Mindgamer zei:Man, jij hebt nog veel te lerenStoneboot zei:Oh het spijt me verschrikkelijk dat ik me echt veel beter voel dan iedereen op dit forum omdat mijn naam oranje isVind je het niet een beetje raar om iemand een uitslover te noemen die je nauwelijks kent en al zeker niet al baseer je dat op 1 bericht waar ik gewoon even lollig was?
Met zo'n instelling, kom je er niet
![]()

Stoneboot zei:Okee, je ziet maarIk wil wel graag weten hoe het was, als ik zo vrij mag zijn
![]()
shokora zei:Klinkt als een hele mooie ervaring. Ik wil ook nog steeds een keer ayahuasca doen, maar veel later
Btw, waar was dat paradijsje dan?
Goed man, moedige beslissingMindgamer zei:Over 6 weken, gaat deze Groninger; ook naar een Ayahuasca ceremonie toe![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."