Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca, waarom?

Ayahuasca, waarom?

48 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Normaal gesproken zou ik hebben gezegd; "Hij is pas 14" maar zelfs dat kan het niet rechtvaardigen. Dude! WTF!
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik stribbelde wel tegen daar niet van maar dat gaat een beetje moeilijk tegen 3 tegelijk en met mijn lichaamsbouw. En om dan maar meteen te gaan roepen dat ik gay ben zegt eigenlijk over jezelf dat je mentaal nog jongen bent dan mij, kleuter.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fijne vrienden heb jij.. Valt dit trouwens niet gewoon onder aanranding oid? :þ
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goh, dat zou best kunnen :) Heey trouwens, mijn naam is nu oranje... Niccccceee.... :grin: Even tussendoor
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar heb je gelijk in Wacky en ja, je kan het wel als aanranding zien, maar het was gewoon een grapje, het is niet zo dat dat met regelmaat gebeurt ofzo. Het was gewoon een éénmalig grapje waar jullie je kennelijk meer over zorgen maken dan ik :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De instelling dat alles wat je te verliezen hebt 1 dag van je leven is die dan onplezierig is helpt ook altijd wel vind ik :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze zagen jouw verhaal, als een uitweg, om te ontsnappen, van wat jij werkelijk horen wou :wink: Hier vinden ze het schijnbaar moeilijk, om kritisch tegen drugs aan te kijken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat maakt je echt niet beter hoor. Uitslover.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh het spijt me verschrikkelijk dat ik me echt veel beter voel dan iedereen op dit forum omdat mijn naam oranje is :wink: Vind je het niet een beetje raar om iemand een uitslover te noemen die je nauwelijks kent en al zeker niet al baseer je dat op 1 bericht waar ik gewoon even lollig was?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stoneboot zei:
Oh het spijt me verschrikkelijk dat ik me echt veel beter voel dan iedereen op dit forum omdat mijn naam oranje is :wink: Vind je het niet een beetje raar om iemand een uitslover te noemen die je nauwelijks kent en al zeker niet al baseer je dat op 1 bericht waar ik gewoon even lollig was?
Klik om te vergroten...
Man, jij hebt nog veel te leren :tearsofjoy: Met zo'n instelling, kom je er niet :sunglasses:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindgamer zei:
Stoneboot zei:
Oh het spijt me verschrikkelijk dat ik me echt veel beter voel dan iedereen op dit forum omdat mijn naam oranje is :wink: Vind je het niet een beetje raar om iemand een uitslover te noemen die je nauwelijks kent en al zeker niet al baseer je dat op 1 bericht waar ik gewoon even lollig was?
Klik om te vergroten...
Man, jij hebt nog veel te leren :tearsofjoy: Met zo'n instelling, kom je er niet :sunglasses:
Klik om te vergroten...


Nee, met zulke opmerkingen ga je ver. :rolleyes:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#12
Woooooooooooooooooooooooow even ontopic graag XD (hoewel het voorval met stoneboot wel een plezier om te lezen was.)
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#13
^Super :hearteyes:
Wat zul jij vannacht lekker slapen.

ps: zijn jullie niet weggeregend?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stoneboot zei:
Okee, je ziet maar:) Ik wil wel graag weten hoe het was, als ik zo vrij mag zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Ik weet nog niet of ik een report ga schrijven, maar het was echt wow... Niet te beschrijven geweldig! Ik ben nu wel moe, maar alleen lichamelijk moe. Geestelijk heb ik zo intens veel energie. En echt alle verdriet van jaren lang, wat ik niet kon verwerken kwam er uit. Ik heb vanuit mn tenen gehuild. En daarna bleef alleen intens geluk over. De band die je met iedereen krijgt na zo'n sessie is ook echt zo bijzonder! Enorme knuffel voor al mn lieve, buitengewoon fantastische broeders en zusters!! Ik hou echt van jullie :) Ontzettend bedankt voor alle liefde & wijsheid. Ik ga absoluut vaker ayahuasca drinken. Grandmother ayahuasca is zo ontzettend wijs en geeft echt wat je nodig hebt en aan kunt. Mijn trip was af en toe best heftig, met name emotioneel gezien, maar het was geen enkel ogenblik te zwaar. Het was exact wat ik op dat moment moest hebben.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat denk ik ook haha! Het regende en onweerde wel echt super hard, maar toen de ceremonie begon stopte het. Gelukkig maar, want we zaten in de tipi haha. Wat een ontzettend mooie omgeving daar ook. Alsof je op een klein paradijsje zit, in een cocon en alsof de rest van de wereld niet bestaat. Zo veilig, puur en mooi.
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het was inderdaad weer een mooie ceremonie, ik wilde graag weer een reportje gaan schrijven, maar ben bang dat ik niet genoeg 'tastbare' dingen heb om het interessant te maken. Er is heel veel in mijn onderbewuste gebeurt, maar het was wel een hele mooie ervaring! Vooral omdat we met zoveel vriendjes en vriendinnetjes waren :hearteyes:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klinkt als een hele mooie ervaring. Ik wil ook nog steeds een keer ayahuasca doen, maar veel later :)

Btw, waar was dat paradijsje dan?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Over 6 weken, gaat deze Groninger; ook naar een Ayahuasca ceremonie toe :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
shokora zei:
Klinkt als een hele mooie ervaring. Ik wil ook nog steeds een keer ayahuasca doen, maar veel later :)

Btw, waar was dat paradijsje dan?
Klik om te vergroten...

In Amsterdam, vlakbij Badhoevedorp :) Voor info kun je 1 van ons pmen :grin:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindgamer zei:
Over 6 weken, gaat deze Groninger; ook naar een Ayahuasca ceremonie toe :)
Klik om te vergroten...
Goed man, moedige beslissing :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."