Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca, waarom?

Ayahuasca, waarom?

48 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als een hele mooie ervaring. Ik wil ook nog steeds een keer ayahuasca doen, maar veel later :)

Btw, waar was dat paradijsje dan?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over 6 weken, gaat deze Groninger; ook naar een Ayahuasca ceremonie toe :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
shokora zei:
Klinkt als een hele mooie ervaring. Ik wil ook nog steeds een keer ayahuasca doen, maar veel later :)

Btw, waar was dat paradijsje dan?
Klik om te vergroten...

In Amsterdam, vlakbij Badhoevedorp :) Voor info kun je 1 van ons pmen :grin:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindgamer zei:
Over 6 weken, gaat deze Groninger; ook naar een Ayahuasca ceremonie toe :)
Klik om te vergroten...
Goed man, moedige beslissing :)
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha allemaal bangmakerij, als ze ook maar enig speurwerk zouden doen dan zullen ze lezen dat er niemand gek is geworden van Aya (let wel: MET begeleiding... zonder had ik er niet eens aan moeten denken). Ik hoop dat iedereen die de volgende sessie gaat er een onwijs mooie ervaring aan over houdt met heel veel inzicht en vernieuwde energie :)
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Wat heeft Ayahuasca bij jou gedaan, na een sessie? Als ik vragen mag overigens :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb nu twee keer een sessie gehad. En ik merk zelf dat ik gezonder leef. Dus dat bepaalde negatieve patronen zwakker zijn geworden. Dit is zowel mentaal als fysiek.
Misschien vind je mijn report wel interessant:
Terug Naar de Aarde - Ayahuasca Daar vind je ook mijn reactie, van een aantal dagen na plaatsing van het report, waarin ik beschrijf dat de ayahuasca ook dagen na de ceremonie nog zijn werking kan hebben. En dat in dit licht ook negatieve emoties omhoog kunnen komen. Maar naar mijn idee staat dit allemaal in het licht van genezing. Want nu 2 weken later ben ik nog steeds erg blij dat ik ayahuasca heb genomen, want ik voel me een stuk stabieler.

Maar zoals je in de vele verschillende reports kunt lezen, heeft het op iedereen weer een andere uitwerking.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
kapitein-x zei:
Mindgamer zei:
Over 6 weken, gaat deze Groninger; ook naar een Ayahuasca ceremonie toe :)
Klik om te vergroten...
Goed man, moedige beslissing :)
Klik om te vergroten...
^Ja, zeker. Na mijn slechte ervaring met DMT, schijt ik hem wel een klein beetje hoor :flushed: :sunglasses:
Maar alles komt sowieso weer goed en hopelijk, kom ik er nog positiever uit :)

Wat heeft Ayahuasca bij jou gedaan, na een sessie? Als ik vragen mag overigens :grin:

Ik begon over Ayahuasca bij mensen, die uitjes vaak wel willen betalen voor mij, maar toen ik hier over begon, zeiden ze: "je wilt toch niet in een gesticht belanden? Kom op man. Je mag al blij wezen, dat je niet gek bent geworden, van al die lsd rommel". Maar dit ga ik dus niet voor je betalen en hier sta ik niet achter. Oke, dan niet :(

Maar ik heb een ov kaart + studiefinanciering :grin:
Dus dat komt wel goed :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, je 2de report; had ik volgens mij nog niet gelezen :wink:
Bedankt voor de tip, ik ga hem meteen lezen :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom? Daarom!!

Als je eens kon zien hoe mensen veranderd zijn tijdens die ceremonie en nadien, dan weet je waarom. het was zo mooi. :) Ik bedacht me toen nog, bij mdma heb je een gelukzalig gevoel, maar je voelt dat het nep is en later toch weer weg is. Bij ayahuasca krijg je zulk een gelukzalig en tevreden gevoel over je heen na de trip, die je nog lang behoud en die ook heel erg echt aanvoelt, omdat je zovee rommel in je geest hebt opgeruimd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."