![:(]()
Wolf, de uitroeptekens, zijn die nodig! (?)
L25; Mescaline is de drugs van het verleden, niet van de toekomst. De stof wordt al duizenden jaren gebruikt. Maar ik snap je punt. Als ik jou was zou ik het vloeibare spulletje dat je hebt naar de testservice brengen, althans een beetje. Wat is de kleur?
![:)]()
- Mescaline alkaloiden ( niet een cactus extract maar een single alkaloide) kost max 100 euro per gram, is duur inderdaad!
Mesc werkt anders dan een cactus eten omdat daar ook andere werkzame stoffen in zitten. Het werkt minder fysiek.
-Mescaline nooit mixen met een mao-i tenzij je heel goed weet wat je doet, in de regel is het Nee.
- Als je eigen san pedro's wilt extraheren bedenk dan dat de werkzame stoffen onder de schil zitten, in het groene vruchtvlees. de wasachtige schil en stekels weggooien, het witte vlees kan ook weg. Het groene gedeelte kun je drogen en verpoederen. Of extraheren en alleen de alkaloiden eruit halen. Het groene poeder is qua volume niet heel veel dus je kan het extra werk achterwege laten. Je kunt het poeder in capsules doen of in warm water met een beetje limoensap opdrinken. Een lege maag maakt de trip prettiger, anders is misselijkheid/ de kans of braken groter.
Gelukkig weet ik meer van het weer,
EK