Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench: The Synthetic Mescaline

In the test bench: The Synthetic Mescaline

104 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo Wolf,

Misschien moet je eerst even informeren hoe je de cactus moet voorbereiden ?
De kern bevat zeer weinig actieve stof en de naalden blijven onsmakelijk.

Groet

Stonie
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
High Lysergine ,

Ik snij de randen met naalden weg , en snij het cactusvlees in stukjes !
Dan ga ik het 8 uur koken in ruim water , en dan wil ik het meeste water gaan verdampen zodat er een dik extract ontstaat !
Ik zou graag dit vochtige extract ook graag droog willen maken , door het overtollige vocht er uit te laten trekken !
Dan blijft er een vaste substantie achter , en dit tot poeder gemalen is veel makkelijker in te nemen ! :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Er staan hier links naar een extractie van de cactus.
Wat jij wilt kan maar is iets ingewikkelder.


Stonie
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben deze nacht de stukjes San Pedro aan het koken !
Ik heb niet alles geoogst , want ik wil eerst weten of het lukt !
San Pedro is in Nederland in ieder geval legaal !
Ze zijn ook vaak op markten te koop !
Ik ben benieuwd of ik een bruikbaar extract kan brouwen !
Een vriend van mij die laat het vruchtvlees van de San Pedro drogen , en maalt dit tot poeder !
Dit neemt hij dan in , ongeveer 1 - 2 theelepels !
Hij voelt dan wel een lichte werking !

En Lysergine waar staat die link dan , want ik heb hem na uren speuren nog niet kunnen ontdekken !

Groet Wolf . :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... =mescaline
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: High Dissonant !
Bedankt ! :smoke:
Ik heb de video gedownload , en ga eerst even kijken of het extract van water goed te gebruiken is !
Maar ik wil het wel op korte termijn eens zo doen als op de video !
Ik heb begrepen dat er sodium , thinner en zoutzuur aan te pas komen !
Daar moet wel makkelijk aan te komen zijn ! :beer:
Ik laat ook nog even weten wat het extract van water voor werking geeft ! :hearteyes:

Groet Wolf . :wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
:(
Wolf, de uitroeptekens, zijn die nodig! (?)

L25; Mescaline is de drugs van het verleden, niet van de toekomst. De stof wordt al duizenden jaren gebruikt. Maar ik snap je punt. Als ik jou was zou ik het vloeibare spulletje dat je hebt naar de testservice brengen, althans een beetje. Wat is de kleur?

:)
- Mescaline alkaloiden ( niet een cactus extract maar een single alkaloide) kost max 100 euro per gram, is duur inderdaad!
Mesc werkt anders dan een cactus eten omdat daar ook andere werkzame stoffen in zitten. Het werkt minder fysiek.
-Mescaline nooit mixen met een mao-i tenzij je heel goed weet wat je doet, in de regel is het Nee.
- Als je eigen san pedro's wilt extraheren bedenk dan dat de werkzame stoffen onder de schil zitten, in het groene vruchtvlees. de wasachtige schil en stekels weggooien, het witte vlees kan ook weg. Het groene gedeelte kun je drogen en verpoederen. Of extraheren en alleen de alkaloiden eruit halen. Het groene poeder is qua volume niet heel veel dus je kan het extra werk achterwege laten. Je kunt het poeder in capsules doen of in warm water met een beetje limoensap opdrinken. Een lege maag maakt de trip prettiger, anders is misselijkheid/ de kans of braken groter.

Gelukkig weet ik meer van het weer,
EK
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik wil ook, zucht
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heeft iemand hier eigenlijk al en keer mescaline gebruiikt??

:stoned:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Peyote in Mexico en San Pedro in Peru gedaan, fabrieksmesc onder de weg :wink:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#11
erwin krol zei:
Peyote in Mexico en San Pedro in Peru gedaan, fabrieksmesc onder de weg :wink:
Klik om te vergroten...

Is het leuk?

:stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tsjeemig ik was het alweer vergeten ...

De NederMesquita kan eindelijk getest gaan worden, ik ontving vandaag per postduif een handgebeiteld marmeren plaatje het zei:

Kom je proeven ?

:mrgreen:

Nou het enige wat er nu nog mis kan gaan is een bliksem inslag van Allah boven op me voorkwab.

:hearteyes:

Allah houdt van mij ... ik hou van Allah.

Stonie
H
HellBoundLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoho

ziet er gigantisch groot uit dat mescaline goedje :hearteyes:

fiuuuww
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
erwin krol zei:
L25; Mescaline is de drugs van het verleden, niet van de toekomst. De stof wordt al duizenden jaren gebruikt. Maar ik snap je punt.

Als ik jou was zou ik het vloeibare spulletje dat je hebt naar de testservice brengen, althans een beetje. Wat is de kleur?
Klik om te vergroten...

Beste Erwin,

De toekomst is ons verleden ....
Ik had ooit een flesje gezien en vastgehouden .. dat was een extractie.
Sindsdien crave ik naar een mescaline trip, gewoon eerst even intrippen en dan als het moment rijp is overschakelen op de full throttle.

300 mg is 1 dosis ....... en dit is uiteraard gewoon synthetische mescaline.

Ik heb er grotere verwachtingen van dan met de LSD,de paddo, en de 2CB.
Waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat het zoals jij al zegt eeuwenlang al aanwezig in het gebruik.

Hasta hush pasta

Stonie
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb eens mescaline in een buisje gekocht in een smartshop onder de toonbank, het was groenig spul, en ik heb samen met een vriend en een neef van me echt MEGA lang getript!

Eerst moesten de andere 2 kotsen een uur lang ofzo waren ze buiten, ik had daar geen last van... en toen begon de wazigheid.

Mijn hele plafond bleef maar bewegen, alsof het allemaal maden waren, dat was zo erg dat ik toen na een nachtje slapen wakker werd en m'n ogen los deed het plafond nog steeds hetzelfde er uit zag!

Heerlijk hard gespaced van dat spul! maar wel hoge bodyload, ik was er een paar dagen goed ziek van!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
JCP,


Klinkt echt waanzinnig diep ...

:wink:

Stonie
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#17
het is al een paar jaar geleden, veel details uit de trip weet ik niet eens meer, daar blow ik teveel voor :wink:
Maar ik weet wel dat het een behoorlijke indruk op me achter gelaten heeft.

Zo erg zelfs dat ik toendertijd zei dat ik het leuk vond om eens ervaren te hebben, maar niet weer zou doen...

NU is dat natuurlijk al weer heel anders :grin:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga binnenkort op azarius denk zoon B klasse san pedro van 25 cm kopen, kost iets van 22,50 en is even sterk als A klasse, alleen iets minder mooi, ik gageen moeite doen om em te kweken of extraheren, ik vreet em gewoon zo op :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan ben je wel een bikkel ....

Met huid en haar ?

:mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
en lekker ?

Mint smaakje ?

Pinda-achtig ?

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."