Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench: The Synthetic Mescaline

In the test bench: The Synthetic Mescaline

104 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dat 2CB precies het zelfde effect had als mescaline omdat het chemisch verwant is.

Naja, ben weer enlighted.
Weer iets voor op de wish/crave list :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Tuurlijk kan je cactussen kopen .... duur en vies.

Nope i want the real thing..

Stonie
Klik om te vergroten...

Kotsen ga je ook van pure mescaline hoor.

Ik citeer de advocaat van Hunter C. Thompson uit Fear and loathing in Las Vegas, kotsend boven de wc:

"Goddamn mescaline, why can't they make it just a little less pure?"
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Mijn Pedro is 2 meter ...... iemand vertelde me dat dat genoeg is voor 2-3 personen.


:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Holy shit :hearteyes: Kun je daar misschien een foto van posten? Heb zelf geen ervaring met mescaline extractie helaas :hearteyes:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat spul wil ik ook wel eens proberen magoed. Overigens wiki is 0% betrouwebaar (user editable).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamWeaver zei:
lysergine25 zei:
Mijn Pedro is 2 meter ...... iemand vertelde me dat dat genoeg is voor 2-3 personen.


:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Holy shit :hearteyes: Kun je daar misschien een foto van posten? Heb zelf geen ervaring met mescaline extractie helaas :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Doorsnee is op sommige plekken maar 3 cm ... het is een lange spriet.

Geen vette cactus !!

Stonie
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De mijne is 30cm hoog (heb em nog niet zo lang) en al 4cm breed gemiddeld :grin:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joow stonie
als je vette trips wil lezen op mescaline (traditonele wijze) lees dan gewoon 'De lessen van don juan' door 'carlos castaneda'. Een boek met de meest felle en best beschreven trips op peyote in mexico.

Carlos gaat naar een sjamaan in mexico om over de cactus te leren, maar dat kan volgens Don juan (sjamaan) enkel door zelf te trippen. De trips zijn echt zalig. Er is een trip die hij beschrijft vanuit zijn standpunt en die daarna nog eens word verteld hoe de anderen hem zien trippen.

Er word verteld over 'mescalito' de geest van de cactus.

Hij gebruikt in het boek onderandere datura en paddestoelen (rookbaar mengsel) onder leiding van don juan. Een dikke aanrader.


Zelf heb ik 3 kleine peyote's van 4 tot 7 jaar. Ik kocht ze aan 1.5 euro het stuk.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ ik heb het 3e deel van de boeken van Castaneda bijna uit, ik vind ze stuk voor stuk prachtig :hearteyes: maar ik zou ze niet per se aanraden voor de trips die erin staan want die zijn vrij schaars, vooral in het 2e en 3e deel. Aan de andere kant, de beschrijvingen zijn wel heel vet! Ik vind Castaneda's werk sowieso erg prettig lezen en het is fascinerend, inspirerend en vaak ook heel grappig.

De jongen zei:
Carlos gaat naar een sjamaan in mexico om over de cactus te leren, maar dat kan volgens Don juan (sjamaan) enkel door zelf te trippen.
Klik om te vergroten...

Hm dit klopt volgens mij niet, het gaat Don Juan er meer om dat Castaneda z'n hele wereldvisie moet veranderen, dat zijn realiteit niet de enige mogelijke vorm is en dat soort zaken, niet om het trippen. Het helpt natuurlijk wel bij het inzien van die dingen, vooral als je een koppige wetenschappelijk ingestelde student bent :P

Kees Klapkaak zei:
Ik dat 2CB precies het zelfde effect had als mescaline omdat het chemisch verwant is.

Naja, ben weer enlighted.
Weer iets voor op de wish/crave list :P
Klik om te vergroten...

Het zijn wel allebei phenethylamines maar ik denk dat dat weinig zegt over de werking.

D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jep maar carlos gaat toch in eerste instantie om te leren over te cactus en de rituelen.

Het uiteindelijke doel van de leeringen is inderdaad vrij allesomvattend.

Maar het is vooral het eerste boek wat betreft de trips he.

Het derde boek. Bedoel je dan de tweede machtsring? Die krijg ik voor men verjaardag in september :hearteyes:

Heb net reis naar ixltan uitgelezen. Vond vooral het einde aangrijpend.

OT: De trips in het eerste boek aka De lessen van don juan vind ik toch echt super. En de periodes ertussen, de voorbereidingen , het terugaan in het verlden het vliegen met datura.

@ sweet schadow: Jij gelooft dat carlos dit echt allemaal meemaakt? Want velen zeggen dat hij het verzonnen heeft. Dan vind ik het nog puik werk moest het verzonnen zijn :)
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aaahaaa bedankt dan ga ik nu maar voor de 'Apparte werkelijkheid' gaan.

Wist niet juist de volgorde.

Maar inderdaad prachtig(e) boek(en). Op de helft heb ik em een hele tijd laten liggen. En toen ik terug begion was ik er helemaal terug in.

tis eve wenne vind ik soms.

Maar je leert er wel wat van vind ik.

Cheers
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja in het 1e boek ligt de nadruk wat meer op het directe effect van een paar hallucinogenen, later richt hij zich daar minder op omdat hij inderdaad allesomvattende lessen krijgt :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Carlos_Castaneda
The Teachings of Don Juan: A Yaqui Way of Knowledge (196:sunglasses:
A Separate Reality (1971)
Journey to Ixtlan (1972)

Chronologisch gezien is Journey to Ixtlan dus het derde boek, die bedoelde ik.

Of het verzonnen is weet ik echt niet. Ik denk dat het wel mogelijk is dat hij het echt meegemaakt heeft. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, want wat ik er aan ontleen wordt er niet minder op als de man het verzonnen heeft. Het blijft prachtig!
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#12
over mescaline, ik vroeg me af in welke vormen dat legaal is? mag je gewoon een san pedro cactus vanuit het buitenland meenemen? of alleen de zaadjes?
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een aantal San Pedro 's en ga ze oogsten !
Ik maak er kleine stukjes van , en deze moeten in een ruime pan water 8 uur koken , dit natuurlijk op een laag vuurtje !
Dan is de vloeistof goed voor gebruik !
Tegen de vieze smaak ga ik bepaalde ingredienten zoals oerzoet , en misschien ook vruchtensap erbij doen !
En dan hoop ik lekker van de Mescaline te kunnen genieten ! :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Yo Wolf,

Misschien moet je eerst even informeren hoe je de cactus moet voorbereiden ?
De kern bevat zeer weinig actieve stof en de naalden blijven onsmakelijk.

Groet

Stonie
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
High Lysergine ,

Ik snij de randen met naalden weg , en snij het cactusvlees in stukjes !
Dan ga ik het 8 uur koken in ruim water , en dan wil ik het meeste water gaan verdampen zodat er een dik extract ontstaat !
Ik zou graag dit vochtige extract ook graag droog willen maken , door het overtollige vocht er uit te laten trekken !
Dan blijft er een vaste substantie achter , en dit tot poeder gemalen is veel makkelijker in te nemen ! :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Er staan hier links naar een extractie van de cactus.
Wat jij wilt kan maar is iets ingewikkelder.


Stonie
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben deze nacht de stukjes San Pedro aan het koken !
Ik heb niet alles geoogst , want ik wil eerst weten of het lukt !
San Pedro is in Nederland in ieder geval legaal !
Ze zijn ook vaak op markten te koop !
Ik ben benieuwd of ik een bruikbaar extract kan brouwen !
Een vriend van mij die laat het vruchtvlees van de San Pedro drogen , en maalt dit tot poeder !
Dit neemt hij dan in , ongeveer 1 - 2 theelepels !
Hij voelt dan wel een lichte werking !

En Lysergine waar staat die link dan , want ik heb hem na uren speuren nog niet kunnen ontdekken !

Groet Wolf . :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... =mescaline
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
:grin: High Dissonant !
Bedankt ! :smoke:
Ik heb de video gedownload , en ga eerst even kijken of het extract van water goed te gebruiken is !
Maar ik wil het wel op korte termijn eens zo doen als op de video !
Ik heb begrepen dat er sodium , thinner en zoutzuur aan te pas komen !
Daar moet wel makkelijk aan te komen zijn ! :beer:
Ik laat ook nog even weten wat het extract van water voor werking geeft ! :hearteyes:

Groet Wolf . :wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#20
:(
Wolf, de uitroeptekens, zijn die nodig! (?)

L25; Mescaline is de drugs van het verleden, niet van de toekomst. De stof wordt al duizenden jaren gebruikt. Maar ik snap je punt. Als ik jou was zou ik het vloeibare spulletje dat je hebt naar de testservice brengen, althans een beetje. Wat is de kleur?

:)
- Mescaline alkaloiden ( niet een cactus extract maar een single alkaloide) kost max 100 euro per gram, is duur inderdaad!
Mesc werkt anders dan een cactus eten omdat daar ook andere werkzame stoffen in zitten. Het werkt minder fysiek.
-Mescaline nooit mixen met een mao-i tenzij je heel goed weet wat je doet, in de regel is het Nee.
- Als je eigen san pedro's wilt extraheren bedenk dan dat de werkzame stoffen onder de schil zitten, in het groene vruchtvlees. de wasachtige schil en stekels weggooien, het witte vlees kan ook weg. Het groene gedeelte kun je drogen en verpoederen. Of extraheren en alleen de alkaloiden eruit halen. Het groene poeder is qua volume niet heel veel dus je kan het extra werk achterwege laten. Je kunt het poeder in capsules doen of in warm water met een beetje limoensap opdrinken. Een lege maag maakt de trip prettiger, anders is misselijkheid/ de kans of braken groter.

Gelukkig weet ik meer van het weer,
EK

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."