Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga op reis en neem mee..

Ik ga op reis en neem mee..

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
wiet en id kaart :grin:

jus d orange
muziek (gitaar, mp3, tambourine, trommeltjes, harmonica)
vrienden
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, er is al veel opgenoemt.

Maar ik wil daar nog wel even wierrook aan toevoegen. :grin:
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Veeel water
-Shrooms, altijd handig :P
-muziek/ipod
-eten
-een extra vest ofzo, meestal word het aan het begin aardig koud opeens.
-en mijn mooie telefoon om geluid op te nemen of foto's te maken.
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#4
:grin: Klinkt kinderachtig, maar vond het wel wat hebben!
Wat zijn nou echt de 'standaard' dingen die jullie meenemen / doen tijdens 't trippen..

We gaan het niet zo doen, zoals het ó zo leerzame spelletje dat je vroeger op de kleuterschool deed waarbij je moet herhalen wat de ander zei, maar zeg gewoon de dingen die je altijd erg leuk vind om te doen tijdens je trip, of wat je de komende trip sowieso meeneemt om te doen/bekijken..

Wanneer het 'aparte' voorwerpen zijn vertel dan ook even waarom. Misschien leuk voor de mede-forummers/reizigers..

:grin: Ik ga op reis (zeer spoedig :hearteyes: ) en neem sowieso mee:

-M'n MP3speler
-Een tekenblok
-M'n mondharmonica
-Dextro + Vitamine C.
-Water
-Passiebloem thee
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Mellow,

Wat bedoel je met Dextro,
Dextro-energie of Dextroamfetamine ??

Is noggal verschillend :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
-ipod
-water
-eten
-alles om een joint mee te bouwen
-goede kleding (vooral in de winter/herfst uiterst belangrijk :P)
-paddo's
-telefoon (recorder \\o/)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
-muziek
-goeie kleding
-wiet spulletjes
-goeie schoenen
-kladblok+pen

En uiteraard, neem ik dit ook nog mee:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk alleen de dingen die ik normaal bij me heb. Telefoon, sleutels en portefeuille. Ben altijd bang dat ik dingen verlies wanneer ik aan het trippen ben dus neem het liefste zo weinig mogelijk mee.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
stro rum 80%
neem ik mee
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindgamer zei:
-muziek
En uiteraard, neem ik dit ook nog mee:
http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2006-08-08/a2.jpg
Klik om te vergroten...
Trippen met Alizee???
Lijkt me gezellig, maar dan moet ze niet gaan zingen.

- Muziek
- kladbok en pen
- Hash + toebehorenen
- dextro energy
- Water
- papiere zakdoekjes
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#11
-Muziek
-Weed
-Gitaartje
-Andere instrumenten
-kladblokje+pen+potlood
-Geld om pizza te halen
en -alles wat in mn zakken zit.
:)
J
Jesse_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Muziek&Wiet
M
MephitizLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wow, waarom Alizee? Neem je de foto mee of de muziek? Niet dat ik haar aantrekkelijk vind, maar in ieder geval een stuk aantrekkelijker dan haar muziek.

Anyway, ik neem mijn ego mee en dat komt er altijd heel anders weer uit. ofzo
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
nicolai zei:
wiet en id kaart :grin:

jus d orange
muziek (gitaar, mp3, tambourine, trommeltjes, harmonica)
vrienden
Klik om te vergroten...
Ik drink me ook altijd suf van de jus 'd orange (Coolbest), als ik 2 pakken op heb ga ik meestal aan het bier.
Verder neem ik liever niet zoveel dingen mee. Gitaar is wel erg leuk als je daar iets mee kan uiteraard. Maar dan moeten andere ook instrumenten meenemen en kunnen bespelen anders is het alleen storend voor de andere, ik luister liever mooie muziek dan een solo amateur gitarist.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
hodgepodge zei:
nicolai zei:
wiet en id kaart :grin:

jus d orange
muziek (gitaar, mp3, tambourine, trommeltjes, harmonica)
vrienden
Klik om te vergroten...
Ik drink me ook altijd suf van de jus 'd orange (Coolbest), als ik 2 pakken op heb ga ik meestal aan het bier.
Verder neem ik liever niet zoveel dingen mee. Gitaar is wel erg leuk als je daar iets mee kan uiteraard. Maar dan moeten andere ook instrumenten meenemen en kunnen bespelen anders is het alleen storend voor de andere, ik luister liever mooie muziek dan een solo amateur gitarist.
Klik om te vergroten...
ik speel ook niet alles zelf hoor...:grin:. en ook zeker niet altijd. maar het geeft wel een gevoel van saamhorigheid als je samen trippend muziek maakt.
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als we gaan trippen neemt m'n maat altijd een rugzak met ongeloofelijke onzin mee. Een paar dingen die hij meenam:
- Een echt schild van een schildpad
- Een van kleuren verspringende plastic oogbal
- Een lichtgevende onderzetter
Niet altijd om op te trippen, maar ik lig in ieder geval altijd in een scheur als hij weer zoiets achterlijks uit z'n rugzak tovert.

Ik neem zelf ook altijd bier mee voor na 't hoogtepunt. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."