Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddos of niet ? ( fotos )

Paddos of niet ? ( fotos )

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#1
je moet er ZEKER een stuk of 30 eten voor je een fatsoenlijke trip kunt hebben
r
rikkertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey ik had een vraagje,.. ik heb dit gepult valt het te eten, zonder dood te gaan :P

thx :grin:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen idee, maar het is geen kaalkopje in elk geval :wink:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#4
rikkert zei:
Heey ik had een vraagje,.. ik heb dit gepult valt het te eten, zonder dood te gaan :P

thx :grin:
Klik om te vergroten...

het is een vlekplaat denk ik
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo , Ik ben met een maat van me paddo's gaan zoeken en we hebben een 5tal kaalkopjes gevonden ( denken we ) dit is de eerste maal dat we er zelf gaan zoeken en zouden dus willen weten of wat we hebben geplukt wel niet giftig is
etc... ik heb dus enkele fotos getrokken , zouden jullie deze willen identificeren? dank op voorhand en sorry voor de slechte kwaliteit van de fotos ... :wave:


n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
zijn denk ik geen kaalkopjes...die zijn aan de onderkant wijder en lopen iets minder bol...verder heeft deze paddestoel een raar puntje, en een kaalkopje loopt meestal mooi door
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7


ik denk dat je puntige kaalkopjes te pakken hebt, paddo's dus! :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
kun je dat trouwens niet laten testen? kun je paddestoelen naar testcentra sturen?
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicolai zei:
kun je dat trouwens niet laten testen? kun je paddestoelen naar testcentra sturen?
Klik om te vergroten...
Nope.
Overigens, duidelijkere foto's zijn echt een must.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het er erg op lijken eigenlijk, maar ik weet het echt niet zeker, duidelijke foto´s?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon lekker eten joh, je merkt vanzelf wel of je de goeie te paken hebt :P

Maar duidelijkere foto's zouden wel aardig handig zijn, en even van de zij- en onderkant
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb er verders geen verstand van maar is dat wel te vertrouwen gewoon uit het wild
paddo's eten ?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
misschien heb je hier wat aan, een topic met foto's: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=11686
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#14
IK heb hier nog een iets duidelijkere foto
sorry wel niet van onderkant :confused: die paddestoelen liggen bij maatte drogen en kan er dus geen fotos van maken :confused:

Dit is wel foto van de kleinste van die dat we hebben gevonde , was wel het mooiste ...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#15
maak anders eens een foto van alle paddestoelen die je hebt geplukt..het is moeilijk om het te gokken aan de hand van 1 paddestoel. die laatste paddestoel lijkt mij weer te bol en te weinig een "huisje" zeg maar.

zou ze trouwens pas eten als je het zo`n beetje zeker weet. je weet nooit wat het anders met je doet.
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waar heb je ze geplukt?
Op een grasveld zou je erop kunnen gokken en beginnen met 1 stoeltje.
Ergens anders is het geen kaalkopje.

Kijk ook naar de sporen kleuren!
Kaalkopjes hebben blauwige sporen!
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gevonden op een koeien weide daarom dacht ik dus dat het kaalkopjes waren , ik ga straks bij men vriend en is kijken naar de sporen . Men vriend zij me daarnet dat het wel lijkt of ze rotten , ze verkleuren helemaal , blauwachtige kleur en verschropelen , dat is wss omdat ze drogen , niet ? we hebben ze gewoon op keukenrolzakdoekjes gelegd ... naja hoop dat het paddo's zijn , we hebben er elk 1 tje van gegeten en ik voelde eigenlijk niets maar men maat wel , ik ben ook een heel stukje struizer dan maarja , hij voelde zich nog heel normaal maar had het gevoel dat zijn handen begonnen te gloeien ? ik weet dat je van 1 kaalkopje amper iets kan voelen maar ik zeg gewoon wat hij tegen mij zij , ik voelde me ook wel beetje raar , maar weet niet of het door de stress was of door de paddo :wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauwe kleur is een positief punt, dat doen alle paddo's, dat is namelijk de psilycibne die er in zit.

Maar idd posts foto's van alle paddenstoelen en heb je geen betere kwaliteit?
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kan vanavond niet meer bij me maat gaan maar zal morgen proberen fotos te trekken met digitaal fototoestel dat zal al veel beter zijn en zal ook foto trekken van de sporen , en dank aan iedereen die me helpt
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb ze opgegeten , en het zijn dus paddo's denkik tog :tongueout: ik heb er maar 3 van genomen dus dat moet overeen komen met 1/6 van een normale portie ? en euh ik voelde me best wel raar maar het was niet heel hard , kweet dit was te verwachten als ik er maar 3 neem maar ik leg het gwn uit =D

Danku aan iedereen voor zijn hulp ... en doei :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."