Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddos of niet ? ( fotos )

Paddos of niet ? ( fotos )

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ergens gelezen dat je van deze paddestoel harder tript dan de mexicaantjes die je uit de smart shop haalt, maar ik heb OOK ergens gelezen dat je van deze stoeltje meer moest eten dan een normaal portie mexicaantjes uit de smartshop.
Na een normale paddo trip heb ik nooit last van buikpijn maar ik kan je niet verzekeren dat je dat van deze niet krijgt :)

Mvg xplu!
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flowkes zei:
Hoeveel moet je er nemen de eerste X als je nog nooit hebt getript? 10 ,? 20,? ik had zelf gehoord van iemand die er 50 had genomen? ik heb ook gehoord dat je na de trip wel last krijgt van buikpijn is dit waar??
Klik om te vergroten...

Weet niet, volgens mij zijn puntige kaalkopjes ongeveer even potent als hawaaintjes.
Dus houd de shopdosis van hawaaintjes aan.
Dat is of 35 gram of 20 gram ofzo.
Weet niet precies kom der bijna nooit :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat je er wel echt meer dan 3 moet even voor een fatsoenlijke trip, ze zien er voor mijn leek-oog wel uit als paddo´s, maar ik zou zelf het risico niet nemen en ze gewoon kopen.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had ik de keuze zou ik ze ook gewoon gaan halen in de smartshop , maar ik heb nu eenmaal geen auto en woon in belgie , =P dusjah :confused: maar , de herft is net begonnen :openmouth: binnen week of 2-3 kan ik beginnen zoeken en zal ik weer eens posten :tearsofjoy: , Doeii , en nogmaals dank aan iedereen die me heeft geholpen :wave:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#5
je moet er ZEKER een stuk of 30 eten voor je een fatsoenlijke trip kunt hebben
r
rikkertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heey ik had een vraagje,.. ik heb dit gepult valt het te eten, zonder dood te gaan :P

thx :grin:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen idee, maar het is geen kaalkopje in elk geval :wink:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#8
rikkert zei:
Heey ik had een vraagje,.. ik heb dit gepult valt het te eten, zonder dood te gaan :P

thx :grin:
Klik om te vergroten...

het is een vlekplaat denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."