Angramar Temenos zei:
Hou wel een benzo bij de hand, als je in je eentje fout gaat heb je niemand om je gerust te stellen.
Ik had afgelopen vrijdag 3 mensen om mij heen bij 1 reep hawaiiaanse, alledrie trippend.
In het begin ging ik er helemaal in op, iets te veel, want de rest was gewoon aan het chillen.
Daarna werd ik wat rustiger, maar meer en meer raakte ik alles kwijt, toen ooknog echt ALLES begon te bewegen en ik nietmeer wist wanneer ik m'n ogen open of dicht had, kreeg ik ooknog de grootste mindfuck die ik ooit heb gehad erbij. Wist op een gegeven moment nietmeer wie/wat ik was, welke wereld realiteit was, hoe wij waren als we niet tripten, wat muziek was.
Ik probeerde mij de hele tijd aan dingen vast te houden die ik mij kon herinneren, mijn exvriendin, hoe mijn vrienden heetten, dat scheikunde bestond en daardoor alles klopte wat ik me herinnerde (dit werd later ook weer vaag omdat dat kon natuurlijk allemaal verzonnen zijn).
Dit deed ik min of meer stil en mijn vrienden dachten op een ggv moment dat ik ijlde.
Een andere gast was gek aan het worden en dacht dat wij hem aan het kloten waren en doordat ik zei: ey ouwe, doe eens chill, niks aan de hand ouwe. Wilde hem daarmee gerust stellen, maar het merkte alles alleen maar erger.
Toen ik eruit was, snapte ik van de hele wereld geen zak meer. Voelde me wel vol nieuwe energie en een nieuw persoon, heel raar, want ik kan niet echt veel interpreteren van de trip omdat ik veel nietmeer weet. Benzo's om zo'n trip stop te zetten, misschien in kort opzicht als de trip te heftig word een idee, maar op lange termijn geeft zo'n trip je meer dan een 'leuke' trip. Naar mijn mening.
Zo OT: De volgende trip ga ik waarschijnlijk alleen hebben omdat het mij allemaal een beetje te heftig werd en ik bang ben de andere mensen te vervelen met mijn ge-ijl.