Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn je eentje paddo's gebruiken leuk om te doen?

In je eentje paddo's gebruiken leuk om te doen?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
huilen en lachen
denken
naar de sterren staren, moet het natuurlijk niet al te bewolkt zijn,
kampvuurtje maken.
je overgeven aan de lethargie en van de visuals genieten,
L
LisspaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het alleen gaat doen, kan ik gedroogde philipijnse aanraden. (:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik trip tot nu toe veruit het liefst alleen. Gewoon lekker opgaan in mijn eigen gedachten, niemand om me voor te schamen of me verantwoordelijk voor te voelen. Alleen mezelf. Met anderen er bij, voel ik altijd iets van ongemak. Wel vind ik het heerlijk om met een lichte dosis 's avonds buiten rond te lopen in een rustige buurt, en alle mensen buiten en in hun huizen een beetje te observeren :) .
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
JJJ zei:
Ik trip tot nu toe veruit het liefst alleen. Gewoon lekker opgaan in mijn eigen gedachten, niemand om me voor te schamen of me verantwoordelijk voor te voelen. Alleen mezelf. Met anderen er bij, voel ik altijd iets van ongemak. Wel vind ik het heerlijk om met een lichte dosis 's avonds buiten rond te lopen in een rustige buurt, en alle mensen buiten en in hun huizen een beetje te observeren :) .
Klik om te vergroten...

Dat herken ik!!!

Het is heerlijk om mensen te observeren en te bepalen wat ze bezighoudt. Je leest mensen echt als een boek in die 'verlichte' toestand.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
phy zei:
JJJ zei:
Ik trip tot nu toe veruit het liefst alleen. Gewoon lekker opgaan in mijn eigen gedachten, niemand om me voor te schamen of me verantwoordelijk voor te voelen. Alleen mezelf. Met anderen er bij, voel ik altijd iets van ongemak. Wel vind ik het heerlijk om met een lichte dosis 's avonds buiten rond te lopen in een rustige buurt, en alle mensen buiten en in hun huizen een beetje te observeren :) .
Klik om te vergroten...

Dat herken ik!!!

Het is heerlijk om mensen te observeren en te bepalen wat ze bezighoudt. Je leest mensen echt als een boek in die 'verlichte' toestand.
Klik om te vergroten...

Hahaha! +1, dat herken ik ook inderdaad!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Hou wel een benzo bij de hand, als je in je eentje fout gaat heb je niemand om je gerust te stellen.
Klik om te vergroten...
Ik had afgelopen vrijdag 3 mensen om mij heen bij 1 reep hawaiiaanse, alledrie trippend.
In het begin ging ik er helemaal in op, iets te veel, want de rest was gewoon aan het chillen.
Daarna werd ik wat rustiger, maar meer en meer raakte ik alles kwijt, toen ooknog echt ALLES begon te bewegen en ik nietmeer wist wanneer ik m'n ogen open of dicht had, kreeg ik ooknog de grootste mindfuck die ik ooit heb gehad erbij. Wist op een gegeven moment nietmeer wie/wat ik was, welke wereld realiteit was, hoe wij waren als we niet tripten, wat muziek was.
Ik probeerde mij de hele tijd aan dingen vast te houden die ik mij kon herinneren, mijn exvriendin, hoe mijn vrienden heetten, dat scheikunde bestond en daardoor alles klopte wat ik me herinnerde (dit werd later ook weer vaag omdat dat kon natuurlijk allemaal verzonnen zijn).
Dit deed ik min of meer stil en mijn vrienden dachten op een ggv moment dat ik ijlde.
Een andere gast was gek aan het worden en dacht dat wij hem aan het kloten waren en doordat ik zei: ey ouwe, doe eens chill, niks aan de hand ouwe. Wilde hem daarmee gerust stellen, maar het merkte alles alleen maar erger.

Toen ik eruit was, snapte ik van de hele wereld geen zak meer. Voelde me wel vol nieuwe energie en een nieuw persoon, heel raar, want ik kan niet echt veel interpreteren van de trip omdat ik veel nietmeer weet. Benzo's om zo'n trip stop te zetten, misschien in kort opzicht als de trip te heftig word een idee, maar op lange termijn geeft zo'n trip je meer dan een 'leuke' trip. Naar mijn mening.


Zo OT: De volgende trip ga ik waarschijnlijk alleen hebben omdat het mij allemaal een beetje te heftig werd en ik bang ben de andere mensen te vervelen met mijn ge-ijl.
Klik om te vergroten...

heb je die uit de smartshop uit Heerlen? klinkt goed, klinkt eigenlijk precies hetzelfde als mijn 1e boeddha ervaring ( ook chocola met gedroogde hawaiaase, volgens de verkoper ).
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik trip eigenlijk altijd alleen. het is prima te doen. maarja bad gaan is eigenlijk niet meer bad te noemen. ik heb het ergste al meegemaakt (bij mijn weten) dus er is geen angst meer. als ik weer eens veel te hard ga en me niet op mijn gemak voel dan heb ik het achteraf niet vervelend gevonden maar ben ik weer blij met de zo ontzettend trippende ervaring :beer:
dan kan je ook niet irriteren aan andere wat ik snel kan doen in een trip.
maar je moet eerst genoeg trip ervaring hebben om alleen te gaan trippen, ervaring betekent niet dat je niet meer bad gaan. maar trippen moet je gewoon goed eren
D
DopeyesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi, ik ben hier nieuw, en ik heb een vraagje (duh). :wink:
Ik heb tot nu toe een 5 keer paddo's gebruikt, waarvan 2x een hele dosis, samen met een vriend die toen ook paddo's had gebruikt (en zijn huisgenoten hielden toen een beetje toezicht of het wel goed ging).

Nu wil ik binnenkort weer paddo's gaan gebruiken (mexicaanse, hele dosis) alleen dit keer in mijn eentje, omdat die andere persoon het niet meer wilt gebruiken, en ik veder niemand in mijn omgeving heb die het ook weleens zou willen proberen. Als het nodig is zou ik wel iemand kunnen regelen die dan een oogje in het zeil wilt houden tijdens dat ik het heb gebruikt.

Maar wat mijn vraag nu is, is het wel leuk om in je eentje paddo's te gebruiken? en wat zou je dan kunnen doen of kunnen kijken? Ik weet wel dat ik het de vorige keren erg leuk vond om naar de tv te kijken (willekeurig progamma) en dan vervolgens samen in een deuk te liggen om hoe grappig die mensen er wel niet uit zagen. :grin: Alleen ben ik bang dat ik in mijn eentje niet zo veel plezier zou beleven omdat ik dan ook geen herkenning heb van een ander persoon die hetzelfde heeft gebruikt.

Iemand tips?
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb zelf ook nog nooit alleen getript maar ik heb me wel een aantal keer van de groep afgezonderd. Hierdoor ging ik me beter concentreren op 'dingen zien'. Als je je op 1 punt richt zie je de leukste dingen^^. Met een groep heb ik inderdaad vaak dat het in een lachbui uitloopt omdat we de grootste onzin uitkramen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zelf trippen is meer "interresant" dan leuk, filosofisch vaak.
In een groep trippen is leuk, je zegt de grappigste dingen en krijgt vaak een enorme lachkick.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
in je eentje trippen kan heel leuk zijn. het kan net zo goed heel luchtig zijn in plaats vab heel diepgaand en filosofisch. het ligt er maar net aan wat je er zelf van wilt en hoe je het wilt ervaren. als je het een beetje kan sturen is alles mogelijk.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
In je eentje ga je dieper en verder. Ik vind in mijn eentjre trippen heerlijk, maar ik denk dat je zelf maar uit moet vinden wat je prettiger vindt.

Wat je kan doen:
- Wandeling (en geniet van alles wat op je pad komt)
- Koptelefoon (met een paar mooie muziekstijlen)
- Prikkelingen opzoeken (ambilight, wierook, etc)
- Filosoferen, mediteren
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een probleem wat ik wel is heb met trippen is dat mensen het grappig vinden hoe ik of m'n vrienden zich gedraagt waardoor ze niks liever doen als bij ons zijn. Dat komt me af en toe de neus uit. Met alleen maar trippers is het serieus 10x vetter. Je zit echt in een heel ander wereldje. Dus alleen kan ik aanraden als je niemand hebt om mee te trippen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hou wel een benzo bij de hand, als je in je eentje fout gaat heb je niemand om je gerust te stellen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flikker jij eens op met je benzo's, die zogenaamde 'bad trips' waar jij zo bang voor bent zijn juist de mooiste trips. Man up.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Hou wel een benzo bij de hand, als je in je eentje fout gaat heb je niemand om je gerust te stellen.
Klik om te vergroten...
Ik had afgelopen vrijdag 3 mensen om mij heen bij 1 reep hawaiiaanse, alledrie trippend.
In het begin ging ik er helemaal in op, iets te veel, want de rest was gewoon aan het chillen.
Daarna werd ik wat rustiger, maar meer en meer raakte ik alles kwijt, toen ooknog echt ALLES begon te bewegen en ik nietmeer wist wanneer ik m'n ogen open of dicht had, kreeg ik ooknog de grootste mindfuck die ik ooit heb gehad erbij. Wist op een gegeven moment nietmeer wie/wat ik was, welke wereld realiteit was, hoe wij waren als we niet tripten, wat muziek was.
Ik probeerde mij de hele tijd aan dingen vast te houden die ik mij kon herinneren, mijn exvriendin, hoe mijn vrienden heetten, dat scheikunde bestond en daardoor alles klopte wat ik me herinnerde (dit werd later ook weer vaag omdat dat kon natuurlijk allemaal verzonnen zijn).
Dit deed ik min of meer stil en mijn vrienden dachten op een ggv moment dat ik ijlde.
Een andere gast was gek aan het worden en dacht dat wij hem aan het kloten waren en doordat ik zei: ey ouwe, doe eens chill, niks aan de hand ouwe. Wilde hem daarmee gerust stellen, maar het merkte alles alleen maar erger.

Toen ik eruit was, snapte ik van de hele wereld geen zak meer. Voelde me wel vol nieuwe energie en een nieuw persoon, heel raar, want ik kan niet echt veel interpreteren van de trip omdat ik veel nietmeer weet. Benzo's om zo'n trip stop te zetten, misschien in kort opzicht als de trip te heftig word een idee, maar op lange termijn geeft zo'n trip je meer dan een 'leuke' trip. Naar mijn mening.


Zo OT: De volgende trip ga ik waarschijnlijk alleen hebben omdat het mij allemaal een beetje te heftig werd en ik bang ben de andere mensen te vervelen met mijn ge-ijl.
D
DopeyesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedankt voor jullie reactie's.
Wat is een benzo? Ik ben nog maar een newbie. :wink:
Ik denk toch dat ik het maar ga nemen met een ander persoon der bij, die gewoon nuchter is. Dan laat ik het maar op me af komen wat er gaat gebeuren. Ik hoop wel een beetje op een fun-trip, maar filosofische gedeelte kan ook best intressant zijn, zolang ik er maar niet TE ver in ga.
Jullie horen het wel hoe het is geweest, volgende week ga ik het gebruiken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Benzodiapines zijn slaapmiddelen en worden ook voorgeschreven tegen angst en paniek, kunnen verslavend zijn en zijn niet geheel aan te raden, een voorbeeld van een benzo is valium, een andere benzo is bijvoorbeeld oxazepam. Hoop dat dit duidelijk is.

Verder heb ik ook eens zo´n trip gehad op hawaiiaanse waarbij ik niks meer wist.. maar.. ik vond het geweldig, ik wist niet eens waar mijn arm ophield, wat dag en nacht waren, of het dag was, of nacht, hoe mijn leven werkte, wat leven uberhaubt was, maar ik wist nog wél dat dit ook weer af zou lopen en dat gaf genoeg geruststelling om er intens van te genieten.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Flikker jij eens op met je benzo's, die zogenaamde 'bad trips' waar jij zo bang voor bent zijn juist de mooiste trips. Man up.
Klik om te vergroten...

Idd, een ware paddo trip is op z'n hoogtepunt nauwelijks in een opzicht plezierig. Het is het uit handen geven van zelf beslissen. Het is bijna geweld. Op z'n minst moet je full trips uit de smartshop verdubbelen voor een transformatie.

100 gram vers is wat je kunt noemen een wedergeboorte. Ik ben zelf geflipt op 10 gram gedroogde mexicaanse en heb helaas niet vanaf begin af aan kunnen sterven, waardoor het eigenlijk m'n enige trainwreck is geworden. Ik voelde me heel fijn en vredig de volgende dag, maar dit had zoveel beter kunnen zijn. Gewassen en gereinigd. Maar vanaf 30 gram vers zitten er voor mij al afknijpende flows in.

Hoge doseringen paddo's is de zwaarste overgave die er is op delirianten na. De chemische middelen zijn zoveel meer love, peace & happiness ten opzichte van het planten rijk.

De echte verlichting van paddo's komt als je terug zit in je eigen jasje.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb wel eens in me eentje paddotjes gedaan, maar dan een tekenblok gepakt, en begonnne met tekenen, later bij ms paint wat leuke dingen getekend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."