Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn je eentje paddo's gebruiken leuk om te doen?

In je eentje paddo's gebruiken leuk om te doen?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf trippen is meer "interresant" dan leuk, filosofisch vaak.
In een groep trippen is leuk, je zegt de grappigste dingen en krijgt vaak een enorme lachkick.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
in je eentje trippen kan heel leuk zijn. het kan net zo goed heel luchtig zijn in plaats vab heel diepgaand en filosofisch. het ligt er maar net aan wat je er zelf van wilt en hoe je het wilt ervaren. als je het een beetje kan sturen is alles mogelijk.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
In je eentje ga je dieper en verder. Ik vind in mijn eentjre trippen heerlijk, maar ik denk dat je zelf maar uit moet vinden wat je prettiger vindt.

Wat je kan doen:
- Wandeling (en geniet van alles wat op je pad komt)
- Koptelefoon (met een paar mooie muziekstijlen)
- Prikkelingen opzoeken (ambilight, wierook, etc)
- Filosoferen, mediteren
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een probleem wat ik wel is heb met trippen is dat mensen het grappig vinden hoe ik of m'n vrienden zich gedraagt waardoor ze niks liever doen als bij ons zijn. Dat komt me af en toe de neus uit. Met alleen maar trippers is het serieus 10x vetter. Je zit echt in een heel ander wereldje. Dus alleen kan ik aanraden als je niemand hebt om mee te trippen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hou wel een benzo bij de hand, als je in je eentje fout gaat heb je niemand om je gerust te stellen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flikker jij eens op met je benzo's, die zogenaamde 'bad trips' waar jij zo bang voor bent zijn juist de mooiste trips. Man up.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Hou wel een benzo bij de hand, als je in je eentje fout gaat heb je niemand om je gerust te stellen.
Klik om te vergroten...
Ik had afgelopen vrijdag 3 mensen om mij heen bij 1 reep hawaiiaanse, alledrie trippend.
In het begin ging ik er helemaal in op, iets te veel, want de rest was gewoon aan het chillen.
Daarna werd ik wat rustiger, maar meer en meer raakte ik alles kwijt, toen ooknog echt ALLES begon te bewegen en ik nietmeer wist wanneer ik m'n ogen open of dicht had, kreeg ik ooknog de grootste mindfuck die ik ooit heb gehad erbij. Wist op een gegeven moment nietmeer wie/wat ik was, welke wereld realiteit was, hoe wij waren als we niet tripten, wat muziek was.
Ik probeerde mij de hele tijd aan dingen vast te houden die ik mij kon herinneren, mijn exvriendin, hoe mijn vrienden heetten, dat scheikunde bestond en daardoor alles klopte wat ik me herinnerde (dit werd later ook weer vaag omdat dat kon natuurlijk allemaal verzonnen zijn).
Dit deed ik min of meer stil en mijn vrienden dachten op een ggv moment dat ik ijlde.
Een andere gast was gek aan het worden en dacht dat wij hem aan het kloten waren en doordat ik zei: ey ouwe, doe eens chill, niks aan de hand ouwe. Wilde hem daarmee gerust stellen, maar het merkte alles alleen maar erger.

Toen ik eruit was, snapte ik van de hele wereld geen zak meer. Voelde me wel vol nieuwe energie en een nieuw persoon, heel raar, want ik kan niet echt veel interpreteren van de trip omdat ik veel nietmeer weet. Benzo's om zo'n trip stop te zetten, misschien in kort opzicht als de trip te heftig word een idee, maar op lange termijn geeft zo'n trip je meer dan een 'leuke' trip. Naar mijn mening.


Zo OT: De volgende trip ga ik waarschijnlijk alleen hebben omdat het mij allemaal een beetje te heftig werd en ik bang ben de andere mensen te vervelen met mijn ge-ijl.
D
DopeyesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor jullie reactie's.
Wat is een benzo? Ik ben nog maar een newbie. :wink:
Ik denk toch dat ik het maar ga nemen met een ander persoon der bij, die gewoon nuchter is. Dan laat ik het maar op me af komen wat er gaat gebeuren. Ik hoop wel een beetje op een fun-trip, maar filosofische gedeelte kan ook best intressant zijn, zolang ik er maar niet TE ver in ga.
Jullie horen het wel hoe het is geweest, volgende week ga ik het gebruiken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzodiapines zijn slaapmiddelen en worden ook voorgeschreven tegen angst en paniek, kunnen verslavend zijn en zijn niet geheel aan te raden, een voorbeeld van een benzo is valium, een andere benzo is bijvoorbeeld oxazepam. Hoop dat dit duidelijk is.

Verder heb ik ook eens zo´n trip gehad op hawaiiaanse waarbij ik niks meer wist.. maar.. ik vond het geweldig, ik wist niet eens waar mijn arm ophield, wat dag en nacht waren, of het dag was, of nacht, hoe mijn leven werkte, wat leven uberhaubt was, maar ik wist nog wél dat dit ook weer af zou lopen en dat gaf genoeg geruststelling om er intens van te genieten.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Flikker jij eens op met je benzo's, die zogenaamde 'bad trips' waar jij zo bang voor bent zijn juist de mooiste trips. Man up.
Klik om te vergroten...

Idd, een ware paddo trip is op z'n hoogtepunt nauwelijks in een opzicht plezierig. Het is het uit handen geven van zelf beslissen. Het is bijna geweld. Op z'n minst moet je full trips uit de smartshop verdubbelen voor een transformatie.

100 gram vers is wat je kunt noemen een wedergeboorte. Ik ben zelf geflipt op 10 gram gedroogde mexicaanse en heb helaas niet vanaf begin af aan kunnen sterven, waardoor het eigenlijk m'n enige trainwreck is geworden. Ik voelde me heel fijn en vredig de volgende dag, maar dit had zoveel beter kunnen zijn. Gewassen en gereinigd. Maar vanaf 30 gram vers zitten er voor mij al afknijpende flows in.

Hoge doseringen paddo's is de zwaarste overgave die er is op delirianten na. De chemische middelen zijn zoveel meer love, peace & happiness ten opzichte van het planten rijk.

De echte verlichting van paddo's komt als je terug zit in je eigen jasje.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#11
huilen en lachen
denken
naar de sterren staren, moet het natuurlijk niet al te bewolkt zijn,
kampvuurtje maken.
je overgeven aan de lethargie en van de visuals genieten,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."