Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J0rrit zei: Ik heb onlangs wat adrenaline gekregen van iemand. Deze persoon was in het ziekenhuis beland en had daareen ampul adrenaline mee gestolen. Er staat op: adrenaline, 5mg=5ml, dus 1 mg per ml. Ik vind zeer weinig over de recreatieve dosis ( ik weet dat ik heel voorzichtig moet zijn ). Ik doe de opleiding geneeskunde dus ik kan overweg met spuiten. Ik wilde zelf gaan voor intramusculaire of subcutane injectie ( intraveneuze injectie lijkt me té gevaarlijk ivm een od ). Weet iemand hoe en wat? Weet iemand hoeveel het ongeveer waard is? Klik om te vergroten... doe wat research bij je leraar aangezien je geneeskunde studeerd qua dosis. Verder intramusculair en doorspuiten! Dus klein beetje erin en dan steeds meer erin tegelijk vloeiend indrukken, je snapt wat ik bedoel toch aangezien je geneeskunde doet. waarde kan ik je niet verder mee helpen omdat ik het eerlijk gezegd nog nooit heb gezien op straat. of bedoelde je waarde van; zal ik het doen? ja dit ga je zeker doen als je deze kans hebt, once in a lifetime!"
"Iemand informatie waarom je geen LSD zou gebruiken tot je 25ste? Al op Google gekeken maar vond ik niet specifiek, alleen nee echt niet doen"
"Ik twijfel nog steeds of ik verder moet gaan met mijn bewustzijnsontwikkeling met behulp van LSD. Het geeft me een superboost elke keer weer, normaal zou ik er bijvoorbeeld een maand over doen en met LSD kan het in 1 dag trippen en 2 dagen verwerken, ookal trip ik maximaal 1 keer per maand en blow ik maximaal 1 keer in 2 weken. En door te vragen sta ik niet alleen(voor de rest niet echt veel mensen die dit ook doen),iemand meer informatie?"
"ExceptionalInsight zei: hash zei: Ik twijfel nog steeds of ik verder moet gaan met mijn bewustzijnsontwikkeling met behulp van LSD. Het geeft me een superboost elke keer weer, normaal zou ik er bijvoorbeeld een maand over doen en met LSD kan het in 1 dag trippen en 2 dagen verwerken, ookal trip ik maximaal 1 keer per maand en blow ik maximaal 1 keer in 2 weken. Klik om te vergroten... Met LSD kun je echt niet na 2 dagen weer trippen hoor. Ik bedoel.. het is wel mogelijk, maar dan moet je de dosis flink opschroeven. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Omdat je daar druk om maakt. Klik om te vergroten... sorry dat ik de schijn wekte dat ik om de 2 dagen tripte. Dit doe ik niet. ookal trip ik maximaal 1 keer per maand, zoals ik al zei. shitt man, ik kan echt nergens op internet vinden wat voor directe schade het oplevert. het kan niet anders dat ik niet goed zoek, toch?"
"okay bedankt man, waardevolle toevoeging. Ik weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen, sowieso een beter zelfbeeld van mezelf krijgen maar weet niet precies hoe je dat concreet kunt doen."
"scherp MAN!"
"Oom Klaas zei: hash zei: Ik twijfel nog steeds of ik verder moet gaan met mijn bewustzijnsontwikkeling met behulp van LSD. Klik om te vergroten... Daar ga je al de fout in, dus doe maar niet. Klik om te vergroten... waarom zou ik daar de fout in gaan? concreet graag"
"verandering is deel van de ontwikkeling, het integreren van delen ervan in je bewustzijn is zeker wel bewustzijnsontwikkeling en de twijfel staat voor zekerheid"
"ook als je in 25 minuten 3 keer probeert?"
"Als je dit gaat doen: NIET ALLEEN NEMEN! volg mijn raad alsjeblieft op, je kan ook problemen verwerken als er iemand bij is, en als het dan alsnog foutgaat is er iemand om je gerust te stellen en bij wie je liefde kunt halen."