Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlassen een goede daad

Plassen een goede daad

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin:
Gast, je had drugs op. Neem het niet te serieus.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ging laatst op een zondagmiddag truffelen, samen met een vriend bij hem thuis. Was allemaal leuk, lekker chill aan het trippen, en toen moest ik naar de wc om te pissen. Waarschijnlijk herkenbaar voor veel mensen, toen ik naar de wc ging kwam ik weer allemaal leuke dingen tegen die veelste interessant waren, veel interessanter dan pissen, althans dat dacht ik :P Dus na een hoop onderbrekingen die erg leuk waren, kwam ik toch eindelijk op de wc terecht om hier te lozen.
Toen ik aan het plassen was, kreeg ik ineens het redelijk vreemde inzicht dat plassen eigenlijk een heel mooi iets is! Ik bedacht mij dat ik als het ware weer teruggaf aan de aarde wat ik kort daarvoor tot mij genomen had, het voelde echt als een goede daad om te plassen. Misschien dat dit een beetje raar klinkt, maar zo voelde het voor mij op dat moment en ik vond het wel een mooie en aparte ervaring. Ik vroeg me af of iemand anders ook weleens zoiets gedacht heeft?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
komt idd door de drugs ..... wel mooi.
ik pis niet graag met (bepaalde) drugs op :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
:grin:
Gast, je had drugs op. Neem het niet te serieus.
Klik om te vergroten...

Haha i know, maar ik vroeg me gewoon af of iemand anders dit kent, vond t wel apart :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
komt idd door de drugs ..... wel mooi.
ik pis niet graag met (bepaalde) drugs op :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
Nee kut he, met LSD ben je steeds bang dat je over je schoenen pist, met mdma sta je een kwartier te wachten en lukt het steeds niet, met speed sta je daar met de wetenschap dat je er over 10 minuten weer staat :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdens een paddotrip was ik wel eens heel trots dat ik een banaan op de grond had gegooid. Ik kon me toen ook helemaal niet voorstellen dat ik voor zoiets een boete kon krijgen, ik gaf de grond tenslotte alleen maar voeding waardoor het vruchtbaarder zou worden en dat mooie bosje alleen maar groter, sterker en nog mooier zou worden. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Terwijl banaan echt slecht is. Hier in NL hebben we niet echt het klimaat om een banaan snel te laten verteren.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Terwijl banaan echt slecht is. Hier in NL hebben we niet echt het klimaat om een banaan snel te laten verteren.
Klik om te vergroten...

Hoezo slecht, moeder natuur heeft niet die haast die altijd hebben toch ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Drientje zei:
Terwijl banaan echt slecht is. Hier in NL hebben we niet echt het klimaat om een banaan snel te laten verteren.
Klik om te vergroten...

Hoezo slecht, moeder natuur heeft niet die haast die altijd hebben toch ?
Klik om te vergroten...
Ook weer waar :wink:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spees174 zei:
Ik ging laatst op een zondagmiddag truffelen, samen met een vriend bij hem thuis. Was allemaal leuk, lekker chill aan het trippen, en toen moest ik naar de wc om te pissen. Waarschijnlijk herkenbaar voor veel mensen, toen ik naar de wc ging kwam ik weer allemaal leuke dingen tegen die veelste interessant waren, veel interessanter dan pissen, althans dat dacht ik :P Dus na een hoop onderbrekingen die erg leuk waren, kwam ik toch eindelijk op de wc terecht om hier te lozen.
Toen ik aan het plassen was, kreeg ik ineens het redelijk vreemde inzicht dat plassen eigenlijk een heel mooi iets is! Ik bedacht mij dat ik als het ware weer teruggaf aan de aarde wat ik kort daarvoor tot mij genomen had, het voelde echt als een goede daad om te plassen. Misschien dat dit een beetje raar klinkt, maar zo voelde het voor mij op dat moment en ik vond het wel een mooie en aparte ervaring. Ik vroeg me af of iemand anders ook weleens zoiets gedacht heeft?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Ik heb het nooit als een goede daad gezien :PVooral buiten in de natuur pissen onder truffels of paddos voelt heel goed bij mij. Binnen vind ik het (soms) maar een claustrofobische ervaring.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind wildplassen onder invloed ook fijner dan een wc.
Inderdaad wat IT ook al zei iets wat claustrofobisch.
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind buiten plassen zowiezo chiller, alleen al het water wat je bespaard omdat je niet hoeft door te trekken is een goede daad!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen beschouwt de plisie, het plassen in een uitgaansgebied vrijwel niet als een goede daad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."