#1
Gast, je had drugs op. Neem het niet te serieus.
Drientje zei:![]()
Gast, je had drugs op. Neem het niet te serieus.
Nee kut he, met LSD ben je steeds bang dat je over je schoenen pist, met mdma sta je een kwartier te wachten en lukt het steeds niet, met speed sta je daar met de wetenschap dat je er over 10 minuten weer staatFlameon zei:komt idd door de drugs ..... wel mooi.
ik pis niet graag met (bepaalde) drugs op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drientje zei:Terwijl banaan echt slecht is. Hier in NL hebben we niet echt het klimaat om een banaan snel te laten verteren.
Ook weer waarWacky zei:Drientje zei:Terwijl banaan echt slecht is. Hier in NL hebben we niet echt het klimaat om een banaan snel te laten verteren.
Hoezo slecht, moeder natuur heeft niet die haast die altijd hebben toch ?
Spees174 zei:Ik ging laatst op een zondagmiddag truffelen, samen met een vriend bij hem thuis. Was allemaal leuk, lekker chill aan het trippen, en toen moest ik naar de wc om te pissen. Waarschijnlijk herkenbaar voor veel mensen, toen ik naar de wc ging kwam ik weer allemaal leuke dingen tegen die veelste interessant waren, veel interessanter dan pissen, althans dat dacht ik :P Dus na een hoop onderbrekingen die erg leuk waren, kwam ik toch eindelijk op de wc terecht om hier te lozen.
Toen ik aan het plassen was, kreeg ik ineens het redelijk vreemde inzicht dat plassen eigenlijk een heel mooi iets is! Ik bedacht mij dat ik als het ware weer teruggaf aan de aarde wat ik kort daarvoor tot mij genomen had, het voelde echt als een goede daad om te plassen. Misschien dat dit een beetje raar klinkt, maar zo voelde het voor mij op dat moment en ik vond het wel een mooie en aparte ervaring. Ik vroeg me af of iemand anders ook weleens zoiets gedacht heeft?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."